Ga naar inhoud

Geruchten Lotus & Marco


Aanbevolen berichten

Allemaal,

Om meteen even alle geruchten de wereld uit te helpen:

Er is geen sprake van spannende nachtelijke escapades of een innige liefdesrelatie tussen mij Lotus en Marco !!!!

Marco heeft een vriendin mensen!

EN

Het enige wat er gebeurd is is dat Marco voor mij een bikini besteld heeft van Sinful, omdat dit mij al een paar dagen niet lukt omdat ik geen credit card heb!

Lieve Marco heeft aangeboden om dit dan voor mij te doen en dan kan ik gewoon geld overboeken op zijn rekening.

Waarom Marco?

Omdat Marco ook in België woont, net als ik, waardoor het overmaken van geld makkelijker is tussen rekening nummers in hetzelfde land!

DUS: Ik ben HEEEEEEEEEEEL erg blij met die bikini en Marco is gewoon zo aardig geweest om me daaraan te helpen en das lief!

MEER NIET!

Zo... mag ik aub wel op het forum blijven?! hihi zou het jammer vinden om verwijdert te worden om iets wat NIET WAAR is!

Hopelijk is het zo weer duidelijk en snapt iedereen het verhaal een beetje...

Liefs!

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Hallo iedereen,

Bij deze sluit ik me aan op de het topic ivm de 'geruchten' :)

Ik heb Lotus enkel geholpen om een bikini te bestellen, niks meer , niks minder

Groetjes,

Marco2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa weet ik Eva, maar ik schrik ervan hoeveel mensen hier 'vanaf weten' in zo'n korte tijd terwijl er NIETS gebeurd is!

Kreeg een goede tip van marrie om er maar even een topic over te openen, dan weet dat ook iedereen meteen! Duidelijk toch :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

aahhh jaa ze zitten allemaal wel eens te dollen,dacht niet dat er echt een liefderelatie onstond hoor whahahahahah

maar nog ff mag marco voor iedereen een bikinitje kopen whahahahah

groetjes marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee meis, you're not to blame!!!!!!!! Ik neem niemand iets kwalijk hoor, vond het wel een erg goed idee om een topic te openen.. Is het duidelijk en daarna als iedereen het weer gezien heeft, kan het topic weer gesloten worden hihi :P

Dus bedankt voor het goede idee marrie!! ;):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus

mooie bikini meid!!

ik heb de berichtjes inderdaad gevolgd, maar om nou direct te zeggen dat er bepaalde escapades gemaakt zijn mwah....ik zag het meer als een dolletje!!!!

Is toch fantastisch dat je op deze manier je fel begeerde bikini wel kunt kopen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi heb een deel gemist :blush:

Wat lief dat hij voor jou een bikini wilde bestellen is niks mis mee toch?

Nee hoor marco heeft een vriendin en dit weten we allemaal dus geen paniek hoor meisje jij moet hier blijven :136:

Mooie bikini trouwens hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie bikini Lotus, die zal je super staan!!! :136: Maar waarom zou jij van het forum moeten? Zelfs al had je wat met Marco, dan nog ben je hier welkom toch?! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie bikini Lotus, die zal je super staan!!! :136: Maar waarom zou jij van het forum moeten? Zelfs al had je wat met Marco, dan nog ben je hier welkom toch?! :D

Omdat er normaal gezien nogal gauw korte metten gemaakt wordt met dit soort onzin dingetjes! (Wel meestal ongewenst, maar goed, voor sommigen was dit wellicht ook ongewenst?!)

Gelukkig snapt iedereen het en kunnen we gwoon gezellie verder babbelen! Ik binnenkort in een SUPER GAVE NIEUWE BIKINI !!! Kan niet wachten tot ie binnen is!!!!!!!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun jij toch niets aan doen dat sommige dingen een eigen leven gaan leiden! Ga jij straks maar genieten van je nieuwe bikini!!! Hopelijk heb je hem snel binnen!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lotus,

Zag het indd staan vanochtend op de chat, maar wat dan nog als er wel iets was tussen jou en Marco? En verwijderen van het forum . . . ik heb een vriendin aan dit forum overgehouden, toevallig woont ze ook nog dicht bij me, moet ik nu ook van het forum af??

Meid, goed opgelost zo en laat ieder maar kletsen en zijn eigen conclussie trekken, jij bent straks een mooie bikini rijker, en we kunnen jou straks herkennen met het uitje want we weten welke beachwear je draagt haha haha haha

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je niet op het forum mogen bijven ?

wie heeft er gezegd dat je van het forum moet ?

ben ik ook benieuwd naar...

:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd als ie binnen is en hij past dan kunnen jullie me hier aan herkennen hihi !!! Ik vind em zo gaaaaf !!!

EN mijn belofte blijft wel: Marco krijgt een pintje van mij op 2 juli !! :51:

En wat de rest er nu nog van wil denken boeit me ook niet! Ik ben er happy mee en Marco is een schat dat ie het voor me heeft willen doen!! :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de commotie hierrond ECHT niet chicks :P

- Er is niemand die een verhaal de ronde heeft laten gaan i.v.m. Lotus en Marco

- Er is al zeker niemand die heeft gezegd dat Lotus van het forum moet

- Er denkt helemaal niemand dat er ook maar iets is tussen Lotus en Marco

- Als er dingen gezegd werden in de aard van "nachtelijke escapades", dan werd dat bedoeld als grap hihi haha hoho weetjewel?

Er werd hier (onbewust) van een mug een hele grote olifant gemaakt, als dit topic niet geopend was, was er geen haan die ernaar gekraaid zou hebben.

Misschien best een slotje opzetten?

116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.