Ga naar inhoud

Sabia : 9 juli 2011: Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Jessica, 38 jaar, heb 3 mooie dochters van 4.5 maand, bijna 2 jaar en van 20 jaar<-- zit hier ook op het forum. Ik heb gehoord dat het hier op het forum heel gezellig is en vooral ook nuttige informatie over BV te vinden is :rolleyes: .

Dus vandaar dat ik er ook bij ben maar ook omdat ik vandaag een afspraak bij Dr. plovier gemaakt heb, met trillende handen moet ik zeggen want ik vind het heel erg spannend.

Ik moet voor een wissel aangezien ik het vermoeden heb dat mijn protheses niet meer goed zijn.

Ik heb ze 19 jaar geleden in een ziekenhuis in nederland laten vergroten. Ik ben nooit echt heel erg tevreden geweest met het eindresultaat als ik nu zie wat er mogelijk is...ik had een kleine A en kreeg een B.

Nu heb ik inmiddels een kleine B en mijn rechter borst is kleiner dan de linker geworden. 3 jaar geleden kreeg ik veel last van mijn lymfeklieren oksels en armen en ben onderzocht op lymfklierkanker. (gelukkig was dat niet het geval) maar nu heb ik het vermoeden dat een lekkage de oorzaak was/is? Maar Dr. Plovier gaat daar dan 14 juni naar kijken dus ik ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi mams!

wat leukk dat je de knoop heb doorgehakt!!

14juni spannnend!! zal ik mee gaan?

Heb je al een minimale maat ingedachten en een max?

je bent net zoals ik dun van bouw dus zal je meer nodig hebben

maar aangezien je huid ietsje gerekter is dan die van mij (door eerdere vergroting) zullen ze naar mijn mening gelijk al een mooie vorm hebben :)

dievan mij hebben nodig een moeilijkheid tot uiting te komen haha lol! :D

hier kun je al je vragen stellen en kun je veel info en fotos vinden!

Enjoy! ;) ps. wat doe je morgen? ik ga denk naar scheveningen ga je ook mee met ko?

xxxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van April

De kans dat je prothesen lek zijn is inderdaad heel erg groot!

Bij mij waren ze na 14 jaar ook niet goed meer.

Gelukkig lekten ze in het kapsel en zat de rotzooi nog niet in mijn lijf.

Ze waren bij mij niet kleiner geworden: voelden wel veel slapper aan!

Ik had hiervoor ook niet zoveel CC

Werd toen denk ik niet zo gauw gedaan en dan vooral niet in een ziekenhuis.

Ik ben toendertijd bij dr. Maarten Koopmann geweest. Hij werkte toen nog in het ziekenhuis in Heerlen.

Hij stond toen al bekend als de beste plastisch chirurg van Nederland.

Er kwamen mensen vanuit andere provincies naar hem toe!!

Jammer genoeg werkt hij nu in Den Haag (was me toch een beetje te ver om door hem de wissel te laten doen)

Ik ben van 275CC naar 400CC gegaan en ben er reuze blij mee.

Heel veel succes!

Je dochter heeft prachtige :1bouncingboobs:

Is een lieve meid, daar mag je heel trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi wat grappig :136:

Ten eerste welkom! en wat leuk dat je nu hier rondsnuffelt!

Ben heel benieuwd wat plovier gaat zeggen en ik ''hoop'' dat het door de prothese komt want dan kan het opgelost worden :136:

Veel plezier hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Welkom hier! :D

Wat leuk dat je je dochter gaat opvolgen bij Plovier, al ben jij haar voorbeeld geweest aangezien je al vroeger een vergroting hebt gehad. Gelukkig is het allemaal nog veel geëvolueerd sinds toen en zul je nu vast wel de gewenste grootte bereiken! :136: Hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand met je ene prothese, maar binnenkort weet je iig helemaal zeker hoe het daarmee zit!

Veel succes met je consult en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk, de mama van April hier! Wil je de grootte van je dochter achterna? :P

ik ben er nog niet over uit welke maat. Ik denk eerlijk gezegd dat ik ze niet zo groot als April durf te laten doen :141:

Ik ga een beetje rondkijken hier op het forum en wie weet vind ik wel iets wat bij mij past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Welkom hier! :D

Wat leuk dat je je dochter gaat opvolgen bij Plovier, al ben jij haar voorbeeld geweest aangezien je al vroeger een vergroting hebt gehad. Gelukkig is het allemaal nog veel geëvolueerd sinds toen en zul je nu vast wel de gewenste grootte bereiken! :136: Hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand met je ene prothese, maar binnenkort weet je iig helemaal zeker hoe het daarmee zit!

Veel succes met je consult en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

April is nu mijn voorbeeld geworden in de zin dat ik er niet meer geheimzinnig over doe en ze durf te laten vervangen. Dus de rollen zijn nu omgekeerd :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi wat leuk...

Welkom hier...

Goede keus dr.plovier,

ben zelf ook bij hem geweest..

Hij maakt echt super mooie boobs..

Welke cup maat wil je nu?

Succes met alles liefs

Ik heb gezien dat hij echt mooie borsten maak. Maar heb nog geen idee wat ik zelf wil??? 19 jaar geleden werd mij niks gevraagd, ze werden gewoon vergroot dus dan is het nu wel beter.

Maar ik heb nog een maand de tijd om me goed te orienteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk de Mama van April hier op het forum! :136:

Welkom en veel plezier!

Bij plovier ben je zeker in goede handen, dat is te zien aan je dochter! Onwijs mooie boobs!

Heel veel succes.

Liefs Fem :116:

Ja zeker weten zijn ze erg mooi geworden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ik ben via dit forum ook bij dr. Plovier uitgekomen, ben echt heel benieuwd naar die man na alle verhalen hier ;)

Ik heb hem gezien bij april haar BV en het is echt een hele aardige man. Zou die man weten dat hij hier zo populair is :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

April is nu mijn voorbeeld geworden in de zin dat ik er niet meer geheimzinnig over doe en ze durf te laten vervangen. Dus de rollen zijn nu omgekeerd :141:

Alleen maar goed dus! :136: En denk dat Plovier zeker wel weet hoe populair hij hier is, zijn verpleegster heeft hier ook een account! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van April

De kans dat je prothesen lek zijn is inderdaad heel erg groot!

Bij mij waren ze na 14 jaar ook niet goed meer.

Gelukkig lekten ze in het kapsel en zat de rotzooi nog niet in mijn lijf.

Ze waren bij mij niet kleiner geworden: voelden wel veel slapper aan!

Ik had hiervoor ook niet zoveel CC

Werd toen denk ik niet zo gauw gedaan en dan vooral niet in een ziekenhuis.

Ik ben toendertijd bij dr. Maarten Koopmann geweest. Hij werkte toen nog in het ziekenhuis in Heerlen.

Hij stond toen al bekend als de beste plastisch chirurg van Nederland.

Er kwamen mensen vanuit andere provincies naar hem toe!!

Jammer genoeg werkt hij nu in Den Haag (was me toch een beetje te ver om door hem de wissel te laten doen)

Ik ben van 275CC naar 400CC gegaan en ben er reuze blij mee.

Heel veel succes!

Je dochter heeft prachtige :1bouncingboobs:

Is een lieve meid, daar mag je heel trots op zijn!

Wat zijn de gevolgen dan eigenlijk als de rotzooi in je lichaam zit...weet jij dat toevallig? Mijn borsten zijn ook slapper geworden trouwens ik dacht door de zwangerschappen?

Maar ik ben drie jaar door blijven lopen met het idee dat ze niet meer goed zijn alleen maar omdat ik niet meer terug wilde naar deze arts en bang was weer zoveel pijn te moeten hebben. ja stom he maar misschien is er toch niks aan de hand en valt het mee. En ik ben idd heeeel trots op mijn dochter :33: (ook zonder boobs :141: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mams!

wat leukk dat je de knoop heb doorgehakt!!

14juni spannnend!! zal ik mee gaan?

Heb je al een minimale maat ingedachten en een max?

je bent net zoals ik dun van bouw dus zal je meer nodig hebben

maar aangezien je huid ietsje gerekter is dan die van mij (door eerdere vergroting) zullen ze naar mijn mening gelijk al een mooie vorm hebben :)

dievan mij hebben nodig een moeilijkheid tot uiting te komen haha lol! :D

hier kun je al je vragen stellen en kun je veel info en fotos vinden!

Enjoy! ;) ps. wat doe je morgen? ik ga denk naar scheveningen ga je ook mee met ko?

xxxx :116:

Ik heb je inmiddels al in real life gesproken :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jess,

Welkom op het forum :)

Wat super he, dat er nu zoveel meer bekend is over prothesen en dat er zelf een forum is waar je alles kan delen en vragen! Ik heb hier zeker veel informatie gevonden ;)

Het zal ook fijn voor je zijn dat de oude protheses eruit gaan....

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jess,

Welkom op het forum :)

Wat super he, dat er nu zoveel meer bekend is over prothesen en dat er zelf een forum is waar je alles kan delen en vragen! Ik heb hier zeker veel informatie gevonden ;)

Het zal ook fijn voor je zijn dat de oude protheses eruit gaan....

Liefs Xanaa

Zeker weten zelfs al zouden deze nog goed zijn dan zal ik blij zijn als ze eruit zijn..ik voel me er al heel lang niet meer goed bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de gevolgen dan eigenlijk als de rotzooi in je lichaam zit...weet jij dat toevallig? Mijn borsten zijn ook slapper geworden trouwens ik dacht door de zwangerschappen?

Maar ik ben drie jaar door blijven lopen met het idee dat ze niet meer goed zijn alleen maar omdat ik niet meer terug wilde naar deze arts en bang was weer zoveel pijn te moeten hebben. ja stom he maar misschien is er toch niks aan de hand en valt het mee. En ik ben idd heeeel trots op mijn dochter :33: (ook zonder boobs :141: )

Ik merkte helemaal niets van het lekken van de prothesen.

Het zat bij mij ook nog binnenin het kapsel.

Tijdens een echo hebben ze kunnen zien dat ze slecht waren. (bevolkingsonderzoek borstkanker...ben toen niet voor gewone foto´s gegaan: dit durfde ik niet meer aan met die oude prothesen!! | achteraf een geluk want als ze mijn borsten tussen die platen in hadden geperst waren ze zeker helemaal gescheurt!!!)

De radioloog raadde mij toen aan om ze te laten vervangen.

Hij zei dat het kapsel erg onregelmatig eruit zag en dat dat een teken was dat er hele kleine scheurtjes in zaten en dat ze aan het lekken waren.

Hij vertelde mij ook dat alles nog binnen het kapsel zat.

Is dus wel heel erg fijn dat je lichaam er een kapsel omheen maakt!!!!!

Tijdens de wissel heeft de chirurg alles schoongespoeld.

De operatie was minder pijnlijk dan de eerste keer.

Dit komt denk ik ook dat de borstspier al voor een gedeelte opgerekt was!

Als de siliconen in je lichaam gaan rondzwerven weet ik eerlijk gezegd niet wat dan de gevolgen zijn.

De chirurg vertelde mij wel dat je pijnklachten aan je borsten krijgt...de vorm kan veranderen.

komt het verder in je lijf....tsja lijkt mij in eerste instantie heel slecht voor je nieren!

Heb je al eens een echo laten maken?

zou ik doen als ik jou was!

je huisarts zal je daar zeker een verwijzing voor geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets anders!!!

Als je prothesen echt niet goed meer zijn en lekken.

kun je het verwijderen van de prothesen eventueel vergoed krijgen bij de ziekenkostenverzekeraar.

Als je een echo laat maken en daaruit blijkt dat ze slecht zijn heb je al een bewijs in handen voor de verzekering!

Het wordt dan wel een probleem denk ik als je naar België gaat!!

Of jouw verzekeraar heeft contracten met klinieken in België..

Ik hoefde alleen het plaatsen van nieuwe prothesen te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.