Ga naar inhoud

Siltjee : 4 juli 2011 : Dr. Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :48::)

na een paar dagen hier rondkijken en lezen, heb ik ook maar geregistreerd, heel fijn om dit allemaal te lezen en te zien!

Ik ben een vrouw van 22 jaar, nog geen kinderen oid, maar al jarenlang onzeker over mijn borsten! En nu eindelijk een maand geleden de knoop doorgehakt..ik wil een BV!

Ik dacht altijd een 75B te hebben, nu na 3 consulten weet ik wel zeker dat het een A is hihi.. helaas, het was echt niet meer dan dat!!! Ik ben verder 1.69 en weeg 58 kg..

9 april had ik een consult bij laser aesthetic in Haarlem, veel slechte verhalen over gelezen, wel een fijn consult , maar 4500 voor ronde protheses.. toch net wat veel! En toch niet HET gevoel erbij.

16 april had ik een consult bij linea aesthetica in Utrecht, zij opereren in Belgie, VERSCHRIKKELIJK! Geen andere woorden voor, blij dat ik daar weg was.

Gisteren (4 mei) had ik een consult bij Boerhaave dr Roddi, opzich een heeel fijn gesprek, hij weet waar hij over praat, alleen hij adviseerde mij anatomisch, terwijl ik echt rond in mijn hoofd heb sinds dag 1..

Hij zegt dat het niet mooi zou staan etc, nep eruit zou zien. Wel wil hij dual plane en er zit een twijfel tussen 305 en 350 cc, hij is bang dat 350 niet past zei hij.

Maar anatomisch, ik heb er geen goed gevoel bij. Ik heb fotos etc gezien van rond, dual plane..op een zelfde soort lichaam als mij (niet veel huid, weinig borsten, maar wel de vorm erin!!)

En dat ziet er gewoon goed uit, nu ben ik benieuwd of er meer meiden zo'n ervaring hebben? Of iemand die mij kan overtuigen voor anatomisch haha ???

13 mei heb ik nog een consult bij dr Drunen Bergman kliniek Den Haag, hier kan ik verder helaas helemaal niks over vinden..alleen dat hij een keer gladde protheses heeft geadviseerd..maar die hoef ik niet hoor haha! Dus ik ben heel benieuwd wat hij voor advies gaat geven.. en daarna wil ik toch eigenlijk wel een keuze maken..kan niet meer wachten! :)

bedankt en ik hou jullie op de hoogte ;) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Siltje,

Wat spannend allemaal voor je!

Het is erg moeilijk om te weten of je een goeie keus heb gemaakt, je hoort overal negatieve en positieve verhalen.

Als je er maar een goed gevoel bij heb, dat is het belangrijkst.

Ik krijg anatomisch 360cc bij Dr D'hondt, ik heb voor anatomisch gekozen omdat ik het er natuurlijker uit vind zien.

Waarom wil je geen anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welke cupmaat heb je zelf in gedachten meid?

Ik zou ook voor rond gaan, vind ik persoonlijk ook mooier!

Anders is het misschien een ideetje om bij dr,plovier op consult te gaan?

Is in Belgie, kost ongeveer 2800 euro..

Bergman is ook wel goed hoor, maar ook duur!!

Ik ben zelf ook door dr.plovier geholpen en echt very happy :D !!!

Succes met kiezen

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sylvana :

Hey Sylvana, Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt hoor, maar zoals je zegt ja over alles is wel iets negatiefs en positiefs te lezen...heb je wel gelijk in!

Waarom ik geen anatomisch wil, ja dat zijn meerdere redenen: voelt stugger aan, beweegt minder mee, kans op draaien van prothese, en alleen onderaan wordt het extra gevuld..en die vorm heb ik van mezelf al wel.. dus ik ben bang dat het dan dubbelop wordt zeg maar.. als je helemaal plat ben, dan snap ik de keuze van anatomisch wel.

Waarom heb jij voor anatomisch gekozen, en wat voor maat heb je nu nog? Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden, heb je al een datum voor je BV?

Ben wel benieuwd ook naar andere verhalen :D

@mii18:

Nou ik had zelf een C in gedachten maar dr Roddi zei dat een kleine C waarschijnlijk wel haalbaar is ,maar meer ook niet..

Ik wacht ook gewoon nog even mijn consult bij Bergman volgende week af, kijken wat daar wordt geadviseerd..

En anders ga ik inderdaad gewoon nog bij andere klinieken/artsen kijken..

Dank je voor de tip meid!! :3:

Heb jij zelf ook ronde protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoiii :D

Daar ben ik weer, gisteren mijn consult bij Bergman in Den Haag gehad met dr Drunen. Dit was helemaal super!

Ik voelde me erg op mijn gemak, heeft echt alles heel duidelijk uitgelegd en hij luisterde ook naar mijn wensen.

Hij adviseerde rond 325 cc achter de spier, jippie!!!

Daarna een gesprek met de beauty coach gehad, dat was ook super. Een hele lieve vrouw, erg duidelijk en voelde me daar ook op mijn gemak.

Ik had al een optie gedaan op maandag 4 juli, deze ga ik as maandag bevestigen!!! :3::5:

Fijn weekend allemaaL! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii :D

Daar ben ik weer, gisteren mijn consult bij Bergman in Den Haag gehad met dr Drunen. Dit was helemaal super!

Ik voelde me erg op mijn gemak, heeft echt alles heel duidelijk uitgelegd en hij luisterde ook naar mijn wensen.

Hij adviseerde rond 325 cc achter de spier, jippie!!!

Daarna een gesprek met de beauty coach gehad, dat was ook super. Een hele lieve vrouw, erg duidelijk en voelde me daar ook op mijn gemak.

Ik had al een optie gedaan op maandag 4 juli, deze ga ik as maandag bevestigen!!! :3::5:

Fijn weekend allemaaL! :1big_boobs:

zo zie je maar dat je vanzelf de kliniek vindt die bij je past.

Dan gaat het ineens snel zeg, want 4 juli het lijkt nu ver weg,maar dat is nog maar ander halve maand.

Ik zelf ben bij Dr Plovier geholpen in België en heb 360 cc ronde prothese achter de spier en ben 1.68 en rond de 58 kilo.

ik zal je wel even mijn ww sturen kan je even kijken.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat met je datum !

325 achter de spier , gaat een mooi resultaat geven hoor !

welk profiel wordt het ?

ik heb zelf 350 gekregen en ben héél héél tevreden !!

succes met aftellen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Siltjee,

Proficiat met je datum! Zal er best snel aankomen hoor! Zal je titel even aanpassen en je topic naar de operatieverslagen bv verplaatsen, maakt het weer net iets echter!!! Nog veel aftelplezier!

Je krijgt toch wel ruwe prothesen hé?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.