Ga naar inhoud

Sakura : 13 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben al een hele tijd lid van het forum en heb hier erg veel gelezen. Ik ben zelf nooit actief geweest met posten, maar nu mijn eerste consult EN de operatiedatum voor een borstvergroting gepland staan vind ik het toch eens tijd worden.

Ik ben 23 jaar oud en werk fulltime als sociotherapeute in een psychiatrisch ziekenhuis. Naast mijn werk ga ik in september weer beginnen met een nieuwe studie aan de Universiteit Utrecht. Ik woon alleen en houd mij in mijn vrije tijd veel bezig met sport en mijn paard.

Nadat ik in januari 2010 een neuscorrectie heb ondergaan (nog steeds superblij mee!) is nu mijn grootste wens een borstvergroting. Ik ben voorzien van een B-cup(75), daarnaast heb ik vrij brede schouders, een hele slanke taille en ronde vrouwelijke heupen dus ik denk dat mijn lichaam meer in verhouding zal zijn met een grotere cupmaat. Ben overigens wel van plan het hierbij te laten wat cosmetische chirurgie betreft hoor!

Ik kon op het forum erg veel positieve berichten vinden over dr. Plovier van Be-Clinic, en ik heb besloten om 20 mei bij hem op consult te gaan. Als dit consult naar wens verloopt zal de operatie op 13 oktober plaatsvinden. Helaas nog bijna een half jaar wachten, maar ik wil deze zomer eerst nog op vakantie naar Kenia, en ivm werk en school is het wel handig om de operatie in de herfstvakantie te plannen.

In de tussentijd lees ik lekker mee, en zal ik af en toe ook eens posten :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !

Welkom hier! :43: Ik ben zelf ook door dr.plovier geholpen en zeer tevreden met het resultaat :D!! Foto,s kun je eventeel bekijken in de gallerij! Weet je al ongeveer op welke cupmaat je uit wilt komen? Je bent in ieder geval in goede handen bij hem!

Ik ga je topic verplaatsen naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Wat leuk dat je op consult gaat bij Plovier. Ik zelf ben ruim 2 weken geleden geholpen door Plovier en ben super blij met zijn werk.

Het ziet er erg natuurlijk uit en het herstel gaat goed. Hopelijk voel je je goed bij Plovier. Pff wel moeilijk zeg nog een half jaar wachten.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hier volgens mij echt heel veel dames die door dr Plovier zijn geopereerd. Ik heb bijna alle foto's al bekeken in de galerij, supermooi! Vind het zo spannend :126:

Mii, jouw borsten zijn prachtig! Wil denk ik uitkomen op een volle D. Maar zoals ik overal lees komt dat inderdaad wel goed bij deze arts :141: Ik ben trouwens 1m67 lang en weeg 58 kg, ben benieuwd hoe een volle D daarbij past. Ik ben ook op consult geweest bij dr. Mooijen van de Velthuiskliniek, maar ik kon me in een aantal dingen tijdens dat gesprek niet helemaal vinden. Zij vond een D-cup te groot voor mij, en vertelde me dat borsten altijd minimaal 1,5 cm uit elkaar horen te staan, maar dat vind ik juist niet zo mooi, heb ze liever dicht bij elkaar.

Latina, jij bent ook al bijna aan de beurt zie ik!!!

Shoompie, fijn dat het herstel goed gaat, heb je veel last van pijn of valt dat mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan ben je zeker op het goede adres bij dr.plovier als je een volle D wilt... :D

Jou maten zijn ongeveer te vergelijken met die van mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo.

Dus je kunt het waarschijnlijk wel een beetje vergelijken ;)

En grootte went ook zo ontzettend snel !! :o

Echt joh....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan ben je zeker op het goede adres bij dr.plovier als je een volle D wilt... :D

Jou maten zijn ongeveer te vergelijken met die van mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo.

Dus je kunt het waarschijnlijk wel een beetje vergelijken ;)

En grootte went ook zo ontzettend snel !! :o

Echt joh....

Liefs

Ons figuur is inderdaad wel vergelijkbaar, en ik zie dat jij een E hebt! Hm... ik denk er nog even goed over na en wacht het consult rustig af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Leuk zeg! Ik word begin juni door plovier geopereerd :)

Ik las ook dat je in september begint aan een nieuwe studie aan de universiteit in Utrecht.

Ik studeer ook aan de universiteit maar mijn universiteit doet niet aan herfstvakantie of voorjaarsvakantie! Alleen kerst (1 week)..

Ik weet niet of dit alleen voor mijn uni geldt maar ik dacht altijd dat het bij elke uni zo is.. en dat alleen MBO & HBO die 'standaard'vakanties aanhouden..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Leuk zeg! Ik word begin juni door plovier geopereerd :)

Ik las ook dat je in september begint aan een nieuwe studie aan de universiteit in Utrecht.

Ik studeer ook aan de universiteit maar mijn universiteit doet niet aan herfstvakantie of voorjaarsvakantie! Alleen kerst (1 week)..

Ik weet niet of dit alleen voor mijn uni geldt maar ik dacht altijd dat het bij elke uni zo is.. en dat alleen MBO & HBO die 'standaard'vakanties aanhouden..

liefs

Spannend, juni schiet al op! Al aan het aftellen?

Nee die vakantie zat ik later ook al aan te denken haha! Met een vorige studie aan de uni had ik inderdaad ook geen herfstvakantie!! Op mijn werk mag ik in december geen vakantie opnemen, dus hou het gewoon op 13 oktober, vakantie van school of niet ;) Meld me wel ziek en heb dan extra tijd voor thuisstudie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.