Ga naar inhoud

Mhmb: 1 juni 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Volg het forum al een hele tijd dus nu maar even actief worden!

Heb een hele hoop nuttige dingen al kunnen lezen dus super fijn!

16 april een 1e consult gehad bij van der Weij en meteen een goed gevoel dus niet verder geweest.

Deze week de datum gepland voor 1 juni!

Krijg 255 cc rond alleen hij adviseerde 275 cc maar ben bang dat het toch iets te groot wordt.

Wil graag een mooie c maar zeker niet meer.

Heb nu een 75a...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Ik zou toch echt voor het grootste aantal cc gaan..

Grootte went echt super snel!! En je verliest bij achter de spier plaatsing of dual plane nog 40 cc..

Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.. je kunt er nog even overna denken!

Ik verander je titel even, ik zet je naam er even bij!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor de reactie!

Hij plaatst ze voor de spier dus dan verlies je toch niet teveel?

Ik heb het verder niemand verteld en wil dat ook niet.

Alleen mijn man en moeder weten het!

Daarom denk ik van ga voor het minste zodat het zo min mogelijk opvalt.

Heb nu wel altijd voorvulling maar ben bang dat dan nog opvalt?!

Weet nog niet hoe het allemaal precies werkt hier op het forum...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

Maakt niet uit hoor! Ik verander het graag voor je !

Ja maar je wilt het minste nemen omdat het dan niemand op valt?

Je moet het voor jezelf doen he!! ;) En als je graag grote boobs hebt moet je dat gewoon lekker doen..

Zoveel valt t echt niet op, ik ben van een A naar een E gegaan en het valt reuze mee..

Kijk maar eens in de gallerij, dan zul je zien dat het geen E lijkt!

Je zou kunnen beginnen met vullingen te dragen..

Koop bijvoorbeeld een bh in cup D en stop daar vullingen in!

Zo laat je mensen alvast wennen !!

Succes met al je beslissingen!

Ik wilde op het begin dat ook niemand het wist,

nu weten veel mensen het, het intereseert me niet meer!

Ik ben echt zo happy!! voel me eindelijk vrouw en ben niet meer onzeker..

en wat de rest er van denkt... boeien! bv is tegewoordig heel normaal...

Succes meis :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier op het forum :) Gefeliciteerd met je datum!

Je doet een bv toch voor jezelf? Dan zou ik me niet druk maken wat de omgeving erover zegt of denkt ;)

Veel plezier met aftellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maakte me eerst ook heel druk om mijn omgeving.

Ik heb mn boobs nu al 4 weken en het is niemand opgevallen.

En ik ben toch echt van een A/B naar een F gegaan (lijkt op een D), andere mensen

letten niet op je boobs!! We zijn er alleen zelf heel erg mee bezig.

Ik zou ook zeker voor wat meer cc's gaan!!

Succes met je keuze :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Doe het inderdaad voor mezelf maar wil hetok graag voor mezelf houden.

Mensen in mijn omgeving weten geloof ik niet eens dat ik zo weinig heb omdat ik altijd push up aan heb :)

Mochten ze er naar vragen dan kan ik altijd nog overwegen het te vertellen!

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Denken jullie trouwens dat het verschil van 20 cc veel zal zijn?

Vond op het consult de 275 wel mooi van grootte en dan ben je thuis en ga je ineens twijfelen..

Er staan echt heel veel foto's op maar bij iedereen zal het weer anders er uit komen te zien dat maakt moeilijk!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mhmb,

Welkom! :D

Ik zou het advies van dr. VdWeij volgen, de 275 cc dus, als hij denkt dat je dit makkelijk kunt hebben zou ik daar voor gaan, 20 cc verschil is echt niet zo veel hoor, zie het als een grote eetlepel. Hij kan het het beste inschatten en z'n resultaten zijn allemaal heel mooi dus zou er gewoon op vertrouwen, en als je nu al push-up draagt valt het je omgeving waarschijnlijk niet eens op, mensen kunnen zelden duiden wat er aan je veranderd is als ze van niets weten (als ze al iets opmerken :rolleyes: ).

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Wat leuk dat iedereen zo actief is op het forum!

Je hebt inderdaad gelijk en met passen vond ik 235 ook echt aan de kleine kant

dus of het nu 255 of 275 is dat is ook geen groot verschil wat direct te merken zal zijn!

Het schiet al wel op nu, heb nog geen last van zenuwen maar komt dan denk ik wel.

Heb lekker meteen een weekend weg geboekt dus kunnen we lekker bijkomen <_<

Bedankt voor je reactie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Ik ben 23 april door vd weij geopereerd en heb 255cc gekregen.. Ik heb een foto in de galerij staan en heb ook een site, maar dan kun je me beter even een pb sturen!

Vd weij adviseert het aantal cc's waarbij je borsten nog steeds heel natuurlijk bij je passen!

Ik wilde groter maar dat deed hij niet omdat het anders niet mooi zou worden: dus bij jou zal ook echt het mooiste resultaat eruit willen halen!

Ik zou lekker op het advies van je pc afgaan! Het gaat om maar om 20cc en anders heb je achteraf misschien spijt..

Meis het gaat helemaal goedkomen!

En als je nog vragen hebt hoor ik het graag!!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jij had me al een pb'tje gestuurd met wat vragen enzo en je had ook mijn site al gezien hè?! Haha..

Nu je je eigen topic hebt kan iedereen je lekker advies geven en je door de komende tijd heenslepen! Hihi..

Meis ik ga je topic in de gaten houden!

Succes met je keuze! Het komt helemaal goed! :-)

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ook hier maar even een berichtje. Grappig dat je het aan verder niemand verteld dan je man en moeder. Ik vertel het ineens aan jan en alleman :-) Was ik niet van plan maar ben zo blij dat het me ineens niets meer uitmaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben inderdaad al heel lang er over na aan het denken!

Elke keer kon ik het ook niet doorzetten want vorig jaar was ik druk met voorbereiding voor

ons huwelijk en ook getrouwd in dat jaar dus dan kun je niet ff tussendoor geholpen worden...

En inderdaad hou het lekker voor mezelf en mochten ze er na vragen als mensen het wel opvalt dan

denk ik dat het toch vertel alleen denk niet eens dat mensen het gaat opvallen!

Heb nu de knoop doorgehakt datum staat vast dus kan niet meer terug :)

Fijne dag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook lekker voor het grotere aantal cc's gaan. Ik lees heel vaak dat meiden hier er snel aan wennen.

Ik snap je twijfel wel. Ik word 11 mei door hem geholpen en krijg 350 cc anatomisch voor de spier. De eerste weken na mijn consult switchen mijn gedachten continu van 'is het niet te groot?', naar 'is het niet te klein?'. Ik werd er gek van. Maar dr van der Weij is bekend om natuurlijke borsten die echt bij je lichaam passen. Ik wil graag een grote c/kleine d en volgens hem is dit dan de maat die ik moet hebben. Dus daar vertrouw ik nu op.

Vergelijken met anderen doe ik ook veel, maar zoals je al zegt, iedereen is anders. Bij iedereen wordt het resultaat weer anders, afhankelijk van de before situatie, arts, plaatsing etc. Ik heb trouwens ook maar 1 consult gehad, alleen bij dokter van der Weij. Hij gaf mij ook meteen een goed gevoel, het lijkt mij een kundige man. Ik zeg, lekker op zijn advies af gaan en dan komt het helemaal goed!

Gefeliciteerd met je datum trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minimouse,

Ga inderdaad gewoon voor de 275 dan kom ik op een mooie c en dat is wat ik wil dus volg zijn advies op!

Voor jou gaat nu wel opschieten, voor je het weet is het zover!

Mijn man is de 11e jarig dus kan het niet vergeten :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.