Ga naar inhoud

Marieke1984 : 23 mei 2011 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb al een aantal ervaringstopics van jullie gelezen, echt fijn al die informatie!

Ik wil zelf al jaren een borstvergroting, heb eigenlijk nooit echt veel borstontwikkeling gehad. Ik moet het met mijn 1,80m en 70 kilo doen met AA(AAAA), wat ik niet mooi en niet in verhouding vind, ik heb namelijk wel heupen...

Nu dan, ein-de-lijk, de knoop doorgehakt om voor een BV te gaan en twee consulten gehad. Eén bij de Velthuiskliniek en één bij Beaucare. Beide consulten zijn me eigenlijk goed bevallen,maar uiteindelijk voor Beaucare gekozen omdat ik graag door een vrouwelijke pc geholpen wil worden.

Even wat over mijzelf: Ik ben dus Marieke, 27 jaar en ik woon samen met mijn vriend en dochtertje (en kat + 2 cavia's) in het mooie Brabant. Ik studeer Spaans, sta een aantal uur per week voor de klas op een middelbare school en geef ook les in de gevangenis in Vught. Ik sport graag, rij paard en mijn grootste hobby is natuurlijk mijn kleine meissie en mijn vriend.

23 mei word ik geopereerd, maar ben nu al aan het stuiteren. Ik krijg ronde, ruwe protheses van Sebbin, tussen de 400 en 450 cc waarmee ik naar een D ga. Jeetje, net of ik zwanger ben van een tweeling, haha! Ik vind het spannend, heb er zin in en alles door elkaar. Ik heb gelukkig vrij veel mensen om me heen die weten dat ik een BV krijg dus ik kan mijn geklets over borsten bij verschillende mensen dumpen, denk dat mijn vriend anders echt gek van mij zou worden...Wel heel fijn, ik twijfelde in het begin of ik er wel zo open over moest zijn maar heb echt zonder uitzondering positieve reacties gehad.

Ik kan niet wachten, ben de dagen al aan het aftellen....Spannend!

Ik hou jullie op de hoogte,

Groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier !! :D

En gefeliciteerd met je datum... !!