Ga naar inhoud

Marieke1984 : 23 mei 2011 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb al een aantal ervaringstopics van jullie gelezen, echt fijn al die informatie!

Ik wil zelf al jaren een borstvergroting, heb eigenlijk nooit echt veel borstontwikkeling gehad. Ik moet het met mijn 1,80m en 70 kilo doen met AA(AAAA), wat ik niet mooi en niet in verhouding vind, ik heb namelijk wel heupen...

Nu dan, ein-de-lijk, de knoop doorgehakt om voor een BV te gaan en twee consulten gehad. Eén bij de Velthuiskliniek en één bij Beaucare. Beide consulten zijn me eigenlijk goed bevallen,maar uiteindelijk voor Beaucare gekozen omdat ik graag door een vrouwelijke pc geholpen wil worden.

Even wat over mijzelf: Ik ben dus Marieke, 27 jaar en ik woon samen met mijn vriend en dochtertje (en kat + 2 cavia's) in het mooie Brabant. Ik studeer Spaans, sta een aantal uur per week voor de klas op een middelbare school en geef ook les in de gevangenis in Vught. Ik sport graag, rij paard en mijn grootste hobby is natuurlijk mijn kleine meissie en mijn vriend.

23 mei word ik geopereerd, maar ben nu al aan het stuiteren. Ik krijg ronde, ruwe protheses van Sebbin, tussen de 400 en 450 cc waarmee ik naar een D ga. Jeetje, net of ik zwanger ben van een tweeling, haha! Ik vind het spannend, heb er zin in en alles door elkaar. Ik heb gelukkig vrij veel mensen om me heen die weten dat ik een BV krijg dus ik kan mijn geklets over borsten bij verschillende mensen dumpen, denk dat mijn vriend anders echt gek van mij zou worden...Wel heel fijn, ik twijfelde in het begin of ik er wel zo open over moest zijn maar heb echt zonder uitzondering positieve reacties gehad.

Ik kan niet wachten, ben de dagen al aan het aftellen....Spannend!

Ik hou jullie op de hoogte,

Groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier !! :D

En gefeliciteerd met je datum... !!

Ik zelf ben ook geopereerd bij beaucare maar dan door dr.plovier, die nu zijn eigen kliniek heeft!

Ben je al op consult bij beaucare geweest of was dat in utrecht?

Ben reuze benieuwd hoe het er nu uit ziet bij beaucare..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18: Ik ben in Utrecht op cunsult geweest, kom uit NL dus was wel zo makkelijk voor mij. Meteen even de Marlies Dekkers-winkel binnengelopen, nog niets gekocht maar mijn lieve vriendje heeft beloofd dat ik een setje van 'm krijg als ik mn boobies heb :) Ze hebben zulke mooie dingen daar!

Ik ben ook benieuwd hoe het eruit ziet, ze hebben pas verbouwd toch?

Poehpoeh, nog 3 weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, ja dat is dan net zo handig idd !

Hihi moeilijk he om nog niks te kopen, maar het is zonde als je nu zon duur setje zou kopen, straks krijg je ineens een E cup en past ie niet meer, maar wel super lief van je vriendje :D !!

Ja ik ben ook reuze benieuwd hoe beaucare er nu uitziet,

Ik ben in augustus geopereerd bij beaucare, maar toen waren ze nog volop bezig met de verbouwing!

Ik werd geopereerd in een soort noodgebouw... Pff lijkt al weer zo lang geleden!!

Voor jou idd nog 3 weekjes wachten, ga je ook nog op vakantie in de zomer met je nieuwe boobs?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Ik ben woensdag geopereerd door dr. Van Zele in BeauCare Machelen, deze is ook een hele lieve meneer!!

Ik voel me ook beter bij vrouwelijke artsen, maar deze meneer stelde me goed gerust!! Hij heeft zen werk heel goed gedaan :) Ik ben nu 3 dagen PO en het gaat super !!

Ben van een B85 naar hopelijk een D aan het gaan... Zit nu aan een 100C .

Heb ronde implantaten, met cohesieve siliconengel met ruw oppervlak, 280cc gekregen!!

Ben reuze goed geholpen door het team daar, mijn operatie verslag staat tss mijn topics ;)

Heel veel succes met jouw operatie, spannend aftellen nu! :)

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Wilde even snel laten weten dat alles goed gegaan is, maar het doet wel f***ing pijn zeg, haha...

Maar ik heb mn :1bouncingboobs: !!!!

Morgen of overmorgen zal ik eens even voor 'n verslagje gaan zitten en wat foto's erop zetten.

Ik vind ze nu al mooi, er is uiteindelijk 475cc in gegaan, precies wat ik wilde dus :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd zeg met je boobies !! :1bouncingboobs:

Jeetje 475 cc, dat worden big boobies !

Fijn dat je ze al mooi vind, ben erg benieuwd naar je nieuwe tweeling :D

Rust lekker uit, wens je eeen fijn herstel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, bij deze dan mijn verslagje :)

Maandagochtend was het dan zo ver. Ik had tegen verwachting in goed geslapen, maar was natuurlijk wel al veel te vroeg wakker (half zes!). Ik liep al enthousiast naar het koffiezetapparaat toen ik me net op tijd bedacht dat dat dus niet mocht...dat was wel even balen, ik ben echt een koffiemens 's ochtend, maar je moet er wat voor over hebben toch?

Zo tegen 8 uur had iedereen zich opgefrist, gegeten en aangekleed en hebben we mijn dochtertje naar mijn ouders gebracht. Na de laatste succes-wensen van mijn ouders en een dikke kus van die kleine waren we klaar om richting Machelen te gaan.

Het verkeer zat gelukkig mee, we hebben er ongeveer anderhalf uur op gereden. De kliniek was heel makkelijk te vinden vanaf de snelweg, we hebben gelukkig niet hoeven zoeken (daar heb ik altijd zo'n hekel aan!).

Eenmaal binnen werden we heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste, die ons naar de wachtkamer bracht. Alles is pas gerenoveerd en de aanbouw is helemaal nieuw, de wachtkamers zagen er erg mooi en schoon uit, met uitzicht op een schitterende tuin, lekker rustgevend.

Na een half uurtje wachten kwam de zuster mij halen, ik kreeg van haar badstoffen slippers en een badjas (rook lekkerrr!) en moest ik mij uitkleden ik een soort pashokje. Daarna naar een kamertje gebracht waar we even moesten wachten op dr. Bosselaers.

Toen ze binnenkwam, had ik meteen een goede indruk van haar, ze was vriendelijk en met een open gezicht. Ze vroeg mij mijn badjas uitte doen en begon mijn borsten af te tekenen. Ze informeerde wat ik wilde, waarop ik antwoordde dat ik graag naar een D zou willen. Ze zei dat ze zou kijken hoe ver ze zou komen, omdat ik niets had van mijzelf wilde ze wel voorkomen dat ik striemen zou krijgen. Ik vond het prettig dat ze zo eerlijk was, ik heb liever een C zonder striae dan een D mét.

Nadat ze alles afgetekend had en uitgelegd hoe of wat, kwam ook de anesthesist erbij. Hij vroeg mij of ik gezond was, of ik ergens allergisch voor was etc. Het was een hele vriendelijke man, en ik was er wel gerust op dat hij mij goed in slaap zou brengen.

Ik werd naar de OK gebracht (op verdieping -1) en mocht op de operatietafel gaan liggen, die lekker warm was. Ik kreeg een plakker op mijn been, een klemmetje op mijn vinger en het infuus werd geprikt. Ik heb geen schrik voor naalden gelukkig, dus ik was best rustig. De anesthesist kondigde aan dat ik zo zou gaan slapen en dat ik aan iets leuks moest denken zodat ik daarover ging dromen, en vervolgens spoot hij het narcosemiddel in via het infuus. Ik voelde het echt mijn arm ingaan en omhoog trekken, het deed een beetje pijn. Ik zei nog 'hee, ik voel het' en toen was ik weg....

Voor mijn gevoel werd ik kort daarna wakker, terwijl het toch ruim een uur later was...Natuurlijk gelijk even onder de deken gekeken, en ja hoor, daar zaten ze! Nu al een mooi decolleté, ik was zo blij! Maar ik zakte snel weer weg en heb nog even verder geslapen. Op een gegeven moment was ik maar rechtop gaan zitten, ik voelde verder niets. De zuster kwam en zei me dat dat nu nog niet zo verstandig was, dus ik ben maar weer gaan liggen en heb nog een half uurtje geslapen.

Na ongeveer twee uur was ik wakker genoeg om naar de rustkamer te gaan, waar mijn vriend ook was. Ik was blij hem te zien, en te zeggen dat alles goed was gegaan. De pc kwam ook nog even langs om te vertellen dat alles goed was gegaan en er (toch nog) 475cc in is gegaan. Na een uurtje rusten zijn we naar huis gereden, ik heb het grootste deel van de rit geslapen geloof ik.

Eenmaal thuis had ik toch best veel pijn en ben ik op bed gaan liggen. Ik heb niet veel meegekregen van die avond, ben alleen eventjes wakker geworden voor een paracetamolletje en dan weer gaan slapen.

De nacht was best zwaar, veel pijn en ik kon mijn draai niet vinden op mijn rug. Uiteindelijk toch nog wat uurtjes slaap gepakt gelukkig.

De volgende ochtend ging het al wat beter, wel veel op bed gelegen, en mijn vriend heeft me echt geweldig verpleegd en voor die kleine gezorgd.

Inmiddels is het dag 2 po, en voel ik me relatief oké. Wel nog pijn, maar met pijnstillers is het redelijk uit te houden. Zolang ik niet teveel doe en regelmatig ga liggen is het wel te doen.

Vanmiddag mag de steunbeha even uit, ik ben zooo benieuwd! Het lijkt me echt raar om nu als ik mijn beha uitdoe nog steeds borsten te hebben, haha....

Nou dames, dit was het verslagje van de eerste twee dagen. Ik heb al wat foto's in de galerij gezet, voor wie benieuwd is :)

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.