Ga naar inhoud

Missthing : 11 juli 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik heb 1 juni een consult met dr De Meyere in Gent. Oorspronkelijk had ik 27 april een afspraak, maar die heb ik helaas moeten verzetten. Ik zou heel graag in de week van 11 juli geopereerd worden, omdat ik dan 3 weken vakantie heb (blijf thuis hoor :141: )

Nu vroeg ik me af of je zo snel, ong 6 weken, na je consult al terecht kan, heb geen idee hoe druk hij is. Zijn secretaresse zei alleen maar dat ik dat met de dokter kon overleggen als ik het consult had, dus ben niets wijzer.

Iemand ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missthing,

O jammer dat je afspraak niet door kon gaan, nu moet je weer wachten.

Ik durf het niet te zeggen of je dan geholpen kan worden. Kon je niet bij de secretaresse die datum vast laten leggen?

Mocht je toch niet willen gaan dan kan je altijd nog annuleren.

Ik weet wel dat dr demeyere heel erg zijn eigen agenda bij houdt.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je iig helemaal goed zit bij hem!

Ook weet ik dat hij een zeer volle agenda heeft ,maar je mag precies zeggen wanneer en hoe laat je zou willen geholpen worden,

dat kan verder volgens mij ook bij niemand verder.

je bent dus iig in hele goede handen,een volgende keer ga ik ook zeker naar hem toe!

Normaal gesproken kan je binnen 2 weken terecht. :116:

groetjes Vlinder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word 15 juli geholpen bij demeyere :1bouncingboobs:

je kan idd je datum 11 juli al vast laten leggen via telefoon hoor. en nadien kan je die nog op tijd annuleren maar ik weet zeker dat je tijdens het consult geen twijfels zal hebben.

ik denk meestal dat je na consult 2-3weken wachttijd hebt.

spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties dames! Ja, ik had niet de indruk dat ik de operatiedatum al vast kon leggen, want toen ik vroeg of ik in de week van 11 juli de ingreep kon laten uitvoeren omdat ik dan vakantie heb, zei de secretaresse heel snel: "Dat kunt u met de dokter bestpreken tijdens het consult." Dus dat voelde een beetje als 'daar ga ik niet over' haha! Maar kan natuurlijk ook dat ze dacht, ach consult is 1 juni, dus dat moet makkelijk lukken. Als ik nu hoor dat je doorgaans binnen 2 a 3 weken terecht kan, zal dat ook geen probleem moeten zijn. Heeft iemand eigenlijk een e-mail adres van de meyere? Dan kan ik altijd nog even een mailtje sturen voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb begin vorige week de secretaresse gesproken en die heeft mij verzekerd dat ik echt wel mijn operatie kan laten uitvoeren in de week van 11 juli. Heb hem nog niet laten vastleggen, omat ze hierin nogal huiverig was; gebeurt teveel dat mensen de dag ver van te voren laten vast leggen \(nog vóór consul) en vervolgens niet op komen dagen of heel laat afbellen... Tja, dat soort dingen gebeuren helaas en ik begrijp dat ze dan daarin voorzichtig worden. Dus ik ga gewoon op 1 juni op consult en stel daarna m'n operatiedatum wel vast in m'n vakantie. Komt vast goed! Hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Missthing,

Heeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes morgen!!! :136: Hopelijk slaap je nog een beetje vannacht! Op naar je droomboobies!!! :1bouncingboobs:

Heb de titel van je topic aangepast en hem verhuisd naar de operatieverslagen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en succesjes. Super! (En Eefje, bedankt voor het aanpassen! :rolleyes: )

Ik ben gisteren om 12.30 geholpen, het is heel goed gegaan. Wat een lieve mensen allemaal bij Artemedis.

Er is 350cc Mentor round moderate plus profile ingegaan, voor de spier uiteraard en ik heb lekker geslapen en toen ik wakker werd was het al gebeurd.

Mijn vriend mocht tijdens de operatie even komen kijken toen de pasprothese van 350cc erin zat om aan te geven of dat was wat ik wilde. Was grappig, want alleen m'n rechter borst was gevuld, de andere nog leeg, haha! Maar....zoals hij zelf zei, z'n bek viel open, zo mooi dat het eruit zag! :1bouncingboobs: Volgens Bruno gaf dit het meest natuurlijke resultaat en ook de verpleegsters zeiden dat het zo mooi natuurlijk eruit zag.

Vannacht best goed geslapen, had 2 kussens op elkaar gelegd, zodat ik iets hoger lag met m'n bovenlijf en dat ging goed. Ben maar 2x wakker geworden en heb de 2e keer nog even wat pijnstillers genomen.

Nu, 1 dag po zijn ze alleen behoorlijk gezwollen en hard van het vocht natuurlijk. Heb ze zelf vanochtend gezien en ben heel tevreden, je moet natuurlijk even door die zwelling heen kijken. En qua pijn, het is te doen, maar ik slik wel trouw m'n medicijnen en paracetamol zoals geadviseerd is door de anesthesist. Ik heb eigenlijk nog het meeste last van de zwelling, voelt net als ontzettende stuwing zo'n 2 dgn na je bevalling. Af en toe voel ik het linker littekentje branden, maar verder niet.

Mijn vriend is ontzettend lief voor me en doet alles, werd er vanochtend gewoon emotioneel van, echt zo'n schatje dat het is! :33:

Probeer z.s.m wat fotootjes te posten in de galerij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze in artemedis ook heel lief en ze doen alles om je op je gemak te stellen. die stuwing heb ik ook paar dagen gehad. ben nu 12 dagen po en zo goed als geen pijn meer. enkel nog nie te wild in armbewegingen natuurlijk.

mijn man is tijdens operatie ook komen kijken naar 1 gevulde borst en moet nogal een raar zicht zijn :152:

ik kijk al uit naar je resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Missthing!

Gefeliciteerd met je boobies! Grappig he dat dr demeyere je man laat kijken naar 1 gevulde borst.

Ben zo benieuwd naar je resultaat. Zal vast super prachtig zijn.

Doe lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen tijdens je herstel.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobs!

Hihi wel raar dat je vriend mocht kijken, zal er wel heel apart hebben uit gezien in een borst

en dan jij ook nog eens onder narcose daar op de tafel :P

Ben erg benieuwd naar het resultaat, word vast prachtig!!!

Heel fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missthing,

Fijn dat alles zo super is verlopen, zal vast heel mooi worden met 350cc!!! Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen! Benieuwd ook naar je eerste picjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.