Ga naar inhoud

Zenzjuh: 6 mei 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Nou daar gaan we dan, na 5 jaar heb ik eindelijk besloten om een BV te nemen.

Na veel google'en en uren naar andermans borsten te staren heb ik toch echt de stap durven

nemen!

Aangezien ze in Genk een leuke regeling hebben voor mensen die van ver moeten komen gaat het

bij mij heel erg rap!

Dinsdag heb ik mijn consult en vrijdag meteen de operatie! Ben echt dubbel en dwars zenuwappig!

Ik heb alleen nog zoveel vragen die ik wil stellen! Heb er ook genoeg opgeschreven maar misschien dat jullie

hier en daar nog tips & tools hebben!

Alles is welkom!

Ik merk wel aan mezelf dat ik de laatste paar weken niet op kan houden met staren naar borsten!

Helemaal met de afgelopen paar dagen lekker weer.. Elk vrouwtje die voorbij kwam in een bikini

was een studie object voor me!

Een aantal waarvan ik had; nee, das echt te groot! En dan toch nadenken over hoe het zou staan.. Haha..

Ik zit zelf te denken aan een D/E. Ik heb nu een 75 a. Ben 167 en weeg 54 kg.

Ik heb er iig reuze zin in! En kijk echt dagelijks hier op het forum, opzoek naar tips en om mijn zenuwen

een beetje te bedwingen!

Doeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo !

welkom hier op het forum !

heb je al een idee of je ze voor of achter de spier wil ?

als je in de zoek-functie dr visser intikt , vind je hier heel wat vrouwen die bij haar geweest zijn !

ik ben zelf bij dr verdonck geweest in de WK

succes met je zoektocht hier !

en als je vragen hebt : vuur maar af ! er is hier altijd wel iemand die je een antwoord kan geven !

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo !

welkom hier op het forum !

heb je al een idee of je ze voor of achter de spier wil ?

als je in de zoek-functie dr visser intikt , vind je hier heel wat vrouwen die bij haar geweest zijn !

ik ben zelf bij dr verdonck geweest in de WK

succes met je zoektocht hier !

en als je vragen hebt : vuur maar af ! er is hier altijd wel iemand die je een antwoord kan geven !

groetjes ,

anne

Hoi hoi!

Nee echt nog geen idee, heb wel een beetje gekeken hoe en wat maar ik denk dat ik het dinsdag op me af ga laten

komen.

Ik heb het meeste gelezen dat dr. Visser het voor de spier doet! Maar het liefst heb ik dual plane..

Kijken of ze dat ook wil doen! Weet niet of je daar zoveel inspraak in hebt??

Grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Zenzjuh,

Welkom hier!

Zelf ben ik geopereerd door dr visser in het WK op 31 maart. Ben nu 4 weken po. Alles gaat goed. Ik kreeg 240cc onder het spier. Kreeg ze onder het spier omdat ik te weinig weefsel had, en te mager was. Als ze het op de spier had geplaatst of dual plane, zou je de ronden van de protheses zien. Zou ook geen zicht zijn he!

Ben zelf super blij van dr visser en het kliniek.

Laat de consult op u afkomen, dr visser weet zeker over wat ze spreekt.

Veel succes!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!

Ik ben ook in de wk geopereerd en ook door Dr.Visser. Ben super tevreden met het resultaat! Ik weeg 55kg en ben 1-62 lang en ik ben op een D/ E cup uitgekomen.

Na het eerste consult was ik niet tevreden met het aantal cc dat dr.visser aanraadde, uiteindelijk heb ik voor 20 cc extra gekozen. Ik ben blij dat ik niet nog meer heb genomen maar naar haar heb geluisterd.

Komt helemaal goed met je consult! Dr. Visser is een ervaren pc en ze weet waar ze het over heeft, ze kan heel goed inschatten wat bij je past.

Bereid je wel goed voor op wat je wilt vragen want ze is heel direct en als je niks meer te vragen heb, sta je zo weer buiten!

Neem ook een bh zonder vulling mee (dan heb je een beter zicht op hoe het gaat staan als je de protheses gaat passen).

Veel succes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiii!!!

Thnxx voor jullie tips en reacties!!

Ik heb alleen echt geen idee wat ik zou moeten vragen morgen! Haha..

Ben best zenuwachtig!!

Ik ben wel allang blij dat er goede reacties zijn op Dr. Visser!!

Vanaf morgen weet ik meer!!

Ga dr zo toch nog maar even voor zitten om wat dingen op papier te zetten!!

Thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.