Ga naar inhoud

Effect van sporten op BV


Guus

Aanbevolen berichten

Titel geeft m'n vraag al aan...heeft sporten effect op je borstvergroting?

Ik ben fanatieke hardloper en hoop dat ik het straks nog steeds fijn vindt om te rennen (met borsten). Iemand ervaring?

En: wat is het effect als je wat krachttraining doet? Ik heb een tijdje aan bodypump gedaan, en dat zou ik best willen oppakken. Maar is dat verantwoord? Heeft het effect op je borsten (vorm?)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ah! Dit klinkt bekend!

Sporten heeft bij mij zeker de eerste 7 maanden echt wel effect gehad op mijn sporten. Ik rij paard, loop hard en ga naar de sportschool. Lekker fanatiek, want ik vind sporten leuk!

Hardlopen vond ik vreselijk aan het begin, ik werd misselijk tijdens het rennen omdat ik iets voelde wat ik als eng bestempelde, maar het waren gewoon mijn grotere borsten en meer de angst dat er iets mis zou gaan.. Dus gewoon sportbeha aan en rustig aan beginnen.

Met paardrijden was ik aan het begin bang om van mijn paard af te vallen op mijn borsten, ben rustig begonnen na anderhalve maand ofzo. En draag nog steeds met rijden de sterkste sportbeha.

Ik doe aan pilates en bodypump, dat heb ik na 3 maanden weer eens gedaan. Voorzichtig aan. Met pilates ben ik bijvoorbeeld niet op mijn buik gaan liggen, dat doe ik tot nu toe nog niet heel graag hoor. Maar het is allemaal prima te doen, sportbeha aan en ik trok daaroverheen graag een heel strak topje en dan mijn t-shirt. Dan zit het tenminste goed ingepakt :)

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad...volgens de info mag je na 6 weken weer beginnen met sporten...maar dat lijkt mij nog helemaal niet zo'n goed idee (ben volgende week 6 wkn PO). Hoewel ik weinig tot geen last heb, voel ik m'n borsten heus weleens, gevoelig, beetje branderig...Voor mijn gevoel is het echt nog te vroeg om te gaan rennen...

Ik deed ook pump en pilates, maar dat komt tzt hoop ik wel weer. Ik denk dat rustig wat krachttraining in de sportschool 'the way to go' is...geen risico's maar wel je spier in conditie houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Guus ik wou die vraag ook nog eens gaan stellen, ik ga de laatste tijd steeds vaker hardlopen !

(kan zo zalig zijn he)

en dat is dan ook het enige voordeel om zo'n kleine borsten te hebben: er wiebelt niets heen en weer he :P

Dan ben ik soms bang dat ze later gaan doorhangen door zoveel te lopen en te springen!

Maar ja als ik het zo hoor hier op het forum kan een sportbeha het wel allemaal opvangen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit trouwens wel iedere dag een uur op de fiets in de sportschool (gewoon op de hometrainer, rustig fietsen)....dat mocht van de fysio. Zo houd ik m'n conditie toch nog een beetje op peil en kom ik aan het dagelijkse uurtje zweten waaraan ik zo gehecht ben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.