Ga naar inhoud

Welke sportbh goed uitgesneden maar toch stevig.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een veel voorkomend vraagje. Waarschijnlijk al vaker gesteld hier. Welke sportbh is mooi uitgesneden aan de borst, zodat hij niet onder je topje uitkomt. Meestal zijn die sportbh's zo hoog.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sport BH van fila is goed uitgesneden en kan onder een topje...het heeft een voorsluiting..en je kan hem kopen bij de V&D voor 40 euro..bekijk em ff op vd.nl..

Link naar reactie
Delen op andere sites

sportBh van " ANITA "

te koop in een lingeriewinkel !

succes met je zoektocht

Bedankt dames! Nu weet ik al wat meer hé. Die met een sluiting vanvoor mag blijkbaar niet van mijn pc. Staat op mijn fiche "met sluiting vanachter". Waarom dat is weet ik ook niet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan is het wat makkelijker...want eentje met voorlsuiting vinden is een hell..

Probeer die van triump tri-action...daar hebben ze wel mooie van en van en ook de shockabsorbers daar heb je ook verschillenden van...hmm ff denken volgend mij heeft anita active ook een heleboel met achtersluiting...dus loop ff een lingerie winkel en kijk maar wat ze hebben :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.