Ga naar inhoud

Zijn er nog meer mensen met een kippenborstje?


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Nou de titel zegt het eigenlijk al zijn er nog meer meiden met een kippenborstje (geen idee waarom het zo heet hihi)?

Dit betekend dat je ribbeentje verder naar voren staat als bij de meeste. Je hebt het in hele erge vormen dar je borstkas bijna een v (omgekeerde v) vorm krijgt maar ook in mindere mate zoals ik :blush:

Voor mij was dit ook de oorzaak dat ik met mijn kleine aa/a geen bh's paste, de bh leunde op mijn kippeborstje en kon hierdoor niet op mijn borsten aansluiten. Dit heeft na 18 jaar mijn arts me verteld en alles was me in 1 x duidelijk!

Zelf staan hierdoor mijn borsten echt ver uitelkaar (kan er makkelijker 4 vingers tussen plaatsen) en zelfs met push up creëer in geen spleetje, jammer maar eigenlijk vind ik het niet zo heel erg!

Ook lijkt mijn 70 F helemaal niet zo groot tot je je hand erom heen doet hihi

Ik heb er nog niemand anders over gehoord maar ben benieuwd of er meerdere meiden op het forum zijn die dit hebben? :blush:

Leek me ook leuk om dit eens te vertellen viel me op hoe weinig mensen dit wisten hihi!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik heb juist het tegenovergestelde! Bij mij heet dat een trechterborst. Ik heb t ook niet extreem, maar bij mij ligt het punt tussen mijn borsten juist het diepste.

En ook daardoor had ik best veel ruimte tussen mn borsten. Ik denk zo'n 3cm. Nu na mn borstvergroting, wat nu meer dan 2 weken geleden is, is de afstand ertussen steeds kleiner aan het worden. Het schijnt dat je borsten langzaam aan steeds iets meer naar binnen gaan staan, waar ik heel blij mee ben natuurlijk! Is dat bij jou ook niet het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat grappig!! Heb er ook over gelezen maar fijn dat je het niet zo erg hebt ^_^

Wauw hihi 3 cm is niet zo veel he, ten minste vind ik ik heb zeker het dubbele :blush:

Voor mijn bv kon ik zeker een hele hand ertussen doen, dat is nu iets minder nu zijn het 4 platte vingers dus het is wel ietjes minder geworden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.