Ga naar inhoud

Medisch Centrum Waalre ervaringen??


esje87

Aanbevolen berichten

Vriendin van me is er vorig jaar geweest en haar borsten zijn super mooi geworden!

Ik ben er niet naartoe gegaan wegens de hoge prijs, maar het resultaat is wel mooi

Succes met je keuze, misschien moet je eens verschillende operatie verslagen gaan lezen en dan je conclusie trekken over de dokter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt door 1 van deze chirurgen van deze kliniek geholpen maar dan in het Elkerliek ziekenhuis.

Ze staan goed aangeschreven dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Als je het zelf moet betalen zou ik niet alleen naar het geld kijken....je moet de juiste prijs/kwaliteit verhouding zoeken. Liever iets meer betalen en zeker weten dan het goed is....tis toch je lichaam waar ze in gaan snijden.

Suc6 met kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Ik ben daar 2 weken geleden ook geweest en voelde me er goed bij. Ik heb in september nog een consult staan waarbij ze een 3D programma gebruiken. Daar ga ik de cc s kijken en een besluit nemen van hoeveel cc ik wil.

Dan ga ik een afspraak maken bij het

Medische centrum Waalre . Ken ook veel meiden die daar zijn geweest en tevreden zijn.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.