Ga naar inhoud

mammografie


Aanbevolen berichten

Hoi Mommy,

Welkom op het forum :)

Ik heb geen mammografie gehad tijdens mijn consulten. Hier is ook niet over gesproken. Je krijgt wel de vraag of borstkanker in de familie voorkomt.

Vele groetjes terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb namelijk wel een mammografie moeten laten doen,Ik ben er dan wel 32 dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik heb ook een volledig bloedonderzoek en een echo van de borsten moeten laten nemen. Waar ik persoonlijk wel blij om was, je weet maar nooit, en nee borstkanker zit niet in de familie.

Persoonlijk was ik voor die mammo ook niet echt happy hoor, en ik heb daar bijna niets van gevoeld. Iedereen was aan het vertellen van aaaiii dat doet geen deugd, awel dat viel reuze goed mee. Een kleine druk, en het is niet echt aangenaam maar pijn, nee helemaal niet. Misschien is het ook omdat we kleine borsten hebben, en dat er minder weefsel is dat ze kunnen plat drukken.

Zo ik wens je heel veel succes met je bv.

Groetjes City

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik weet dat de mammografie in sommige klinieken wel word word gedaan vooraf, bij mij zou het niet gebeuren, maar om een andere reden is het vooraf wel gedaan, en dat is de reden geweest dat de bv niet doorging

Even voorop gesteld is dit niet om je bang te maken, maar blijf alert, een mammografie is geen overbodige luxe

Je moet zelf de keus maken of je het nodig vind

Succes met je keus

Groetjes Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

een mammografie is voor 40 plus vrouwen een routine onderzoek dat om de 2 jaar moet gebeuren en terugbetaald wordt door het ziekenfonds !

vrouwen met borstimplantaten mogen geen mammografie ondergaan !! hier is om de 2 jaar een echo en een scan aangewezen !!

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii18,

je moet die onderzoeken betalen , maar als je een verwijsbriefje hebt van je huisarts , betaalt het ziekenfonds het bedrag voor het grootste deel terug !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.