Ga naar inhoud

Hoe zit het mde de bh maten van la senza?


Aanbevolen berichten

O help ik ben verlieft op een bh van la senza :blush:

Maar iemand enig idee hoe deze maten vallen?

Ik heb er laatst eentje overgenomen van Mii18 maat 34 E (75 F?) en stond op dat het in europa ook en 75 E was.

Nu was deze me toch te groot grr... Nu kan ik er eentje bestellen maat 75 DD betekend dit dat dit dan 75 E is?

Hihi ik weet het niet meer erg he! 70 hebben ze er helaas niet meer van maar vind de omvang van la senza best krap vallen dus 75 zou goed moeten zijn :136:

Iemand enig idee? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa hij past 75 DD = 75 E :136:

Wel vind ik dat je bij de bh's van la senza een gekke vorm borst krijgt?

Het lijkt net of je borst aan de onderkant word afgevlakt, van boven bol en van onder af vlak naar boven?

Zou dit zijn omdat ze bh nog moet vormen hihi vind het ander toch maar een gekke vorm :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je hem past! :136: Niet alle modelletjes van bh's zitten iedereen even goed, we hebben allemaal een andere vorm borsten en wat bij de ene perfect zit, zit de ander voor geen meter hihi :145: , hoop dat deze je wel goed zit qua vorm, anders weer eentje voor de verkoophoek hihi :14::46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja stom he!! Hij past super maar zoals je in mn albumpje kan zien vanaf de zijkant krijg ik echt een gekke vorm! Had ik ook bij die andere van la senza, maar als ik m in mn handen heb heeft de bh aan de onder kant ook een afgevlakte vorm.... Heb dit alleen bij lasenza?

Hihi nee anders mag ik m terug brengen naar de winkel altijd handig :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.