Ga naar inhoud

meisy23 : 30 juni 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult


Gast meisy23

Aanbevolen berichten

Gast meisy23

hallo allemaal!

Ik ben bibi 23 jaar en ga op 30 juni een borst vergroting laten doen bij mediconsult.

Rond december ben ik op deze site terecht gekomen en heb erg veel gelezen in februari had ik mij eerste consult.

Doordat ik hier zo veel had gelezen had ik eigelijk totaal geen vragen meer. Een paar weken terug ben ik wezen passen.

Ik heb zelf cub 75 a /b en wil naar een grote C cub ik krijg 275 CC.

Er zijn 2 dingen die me onzeker maken aan de ene kant ben ik bang dat het erg groot en opvallend nep wordt,

en aan de ander kant ben ik juist bang dat het maar een minimaal verschil is.

Ik ben erg zenuwachtig en 30 juni is direct na mijn exames dus echt de tijd om me voor te bereiden heb ik niet!

Zijn er nog mensen met goede tip ( iets mee nemen, iets doen, tijdsverdrijf, kleding, advies kwa wat wel en niet doen?)

Ik heb er echt super veel zin in kan echt niet wachten!

Groetjes Bibi :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze forum volgt hoor je van zelf wat je wel of niet mag doen. hahaha maar leuk nog een blije vrouw . Ik kan ook bijna niet meer wachten... nog ff dan zijn we ook zo blij als de rest hier op deze forum.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Spannend he.

Ik heb dezelfde twijfels gehad, maar 1 ding kan ik je verzekeren, te groot wordt het zeker niet!.

Toch fijn dat je nog wat belangrijks te doen hebt van te voren. Dan gaat de tijd lekker snel.

Belangrijk voor na de operatie is een iets wat je van voren dicht kan doen, dus niet over je hoofd en een makkelijke broek (jogging ofzo)

Zorg voor hulp om bij het aankleden. de eerste nacht kreeg ik zelf niet eens mijn onderbroek naar beneden. Ik had een boxershort aan, voelt wat vrijer dan een string.

Ik had voor het tijdverdrijf alleen maar een tv nodig, want verder had ik nergens zin in. Na een paar dagen had ik pas weer zin om wat tijdschriften te lezen.

Er zullen nog wel meer tips zijn,maar dit zijn de eersten die bij me naar boven komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast c'estmoi

Heey meisy23,

Ik ben ook 23 jaar en ga ook 30 juni een borstvergroting laten doen bij mediconsult! Ik krijg 275cc op de spier om van cup aa/a naar cup c te gaan.. Ben redelijk smal gebouwd (niet dun volgens de chirurg maar wel slank) dus ik hoop zo erg dat het gaat lukken! 310 cc gaan ze ook proberen (ze kijken of het mooi is en of ze me dan nog dicht kunnen krijgen) maar ik ben bang dat het dan niet op de spier kan omdat het neppig wordt?

Mijn grootste angst is idd te klein of te groot en al die horrorverhalen over ontstekingen en afstoting!

Mijn zusje gaat tegelijk met mij, ook op 30 juni, dus dat is wel gezellig!

Hoe was het passen? Ik ga dat 15 juni doen.. Krijg je veel keuze? Hebben ze tegen jou ook gezegd dat het ook heel misschien dual plane kon gaan worden?

Pfff nog maar 5 weken ofzo :12:

Groetjes c'est moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meisy23 en C"estmoi, leuk om te lezen dat jullie ook voor een BV gaan!

Het is goed om te weten wat er zoal mis kan gaan, maar vergeet niet dat het in heeeeeel veel gevallen ook gewoon goed gaat hoor.

Mijn ervaring is alleen dat als de BV achter de rug is en de herstelperiode voorbij, de successtorys niet meer te lezen zijn. Meestal haken die vrouwen dan af, want wat heb je dan nog op een forum te zoeken?!

Behalve de gezelligheid dan natuurlijk hahaha.

Nee hoor meiden, in de meeste gevallen gaat het gewoon zonder complicaties, dus laat je niet al te veel afschrikken door wat er wel mis kan gaan.

Beiden veel succes tis niet zolang wachten meer he!

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi dames :101:

ik ben roxanne en ben ook 23 jaar ik ga 16 juni onder het mes bij mediconsult ik ga van een a naar hopelijk d ik krijg 375cc..

ik heb door gegeven dat mij het nie zo uit maakt of het iets minder natuurlijk word ik hou wel van groot hihi..

wat leuk dat er eindelijk iemand hier is die daar heen gaan hihi kom je nie veel tegen hier..

het is erg spannent en ik ga samen met me vriendinnetje en dat maakt het al een stuk minder eng...

ik heb allebij me consults al gehad dus als jullie vraagjes hebben zijn die welkom..

groetjes roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast c'estmoi

Hoi Esj en Roxy,

Ja dat is ook zo Esj, heb er echt superveel zin in, maar hoe meer de datum dichtbij komt, hoe meer ik ga denken: o shit als dit en dat maar niet bij mij gebeurd.. etc. Gelukkig zie ik hier ook heel veel gelukkige meiden!

Op het consult had hij mij ook twee foto's laten zien, van een vrouw waar het er heel natuurlijk bij uit zag en een vrouw waar het er wat 'nepper' bij uit zag, hij wou weten wat mijn voorkeur dan was tussen die twee. Ik ging toch voor het natuurlijke. Maar wel fijn dat hij in elk geval ook met je wens mee wilt gaan ook al wordt het dan wat meer 'onnatuurlijk'.

Roxy had jij ook het eerste gesprek met dr. Ludlage (ofzo :69:)? Hoe ging het passen bij dr. De Boer? Gaat hij dan kijken of de gewenste grootte er ook in gaat 'passen'? Nog maar twee weekjes voor jou ;) ! Mag je vriendin daar ook blijven slapen?

Groetjes c'estmoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi c'estmoi, ik denk dat we dat allemaal wel hebben gehad hoor dat er allemaal van die enge gedachten door je heengaan. Dat heb je dan natuurlijk weer als je op zo'n forum als dit ook de niet zo geslaagde ervaringen leest.

Ook vlak na de operatie kun je dat wel hebben, zo van shit, wat heb ik eigenlijk gedaan.

Bij mijn eerste bv had ik dat ook even. Toen ik mijn borsten voor het eerst rustig in de spiegel bekeek en ze er zo vreselijk groot en rechtop bijstonden dacht ik echt "ohhh ik heb mezelf mismaakt" hahaha, dat heeft niet lang geduurd hoor. Zeker wanneer de massageperiode aanbreekt gaat het heel snel met het indalen van je protheses.

Nu heb ik dat moment dus niet gehad omdat ik wist dat die periode gewoon snel voorbij is. Volgens mij krijgt iedereen wel zo'n bv blues. Zoiets wat je ziet bij vrouwen die pas bevallen zijn kraamtranen hihihi.

Probeer die negatieve gedachten nu van je af te zetten en ga je focussen op jarenlang plezier van je nieuwe borsten!

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Wat leuk om te lezen dat er nog meer dames bij MC worden geholpen.

Ik ben zelf vijf weken geleden geholpen door Dr. de Boer en ik ben zoooo blij met het resultaat.

Ik heb zelf 240 cc gekregen en het past helemaal bij mijn lichaam, het ziet er heel natuurlijk uit en absoluut niet nepperig.

Als jullie vragen hebben, storm maar los.

Groeten,

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

jah mijn eerste consult was met lublage :blink: of hoe je ze naam ook schrijft haha..

hele aardige man heb hem ook al een paar keer aan de telefoon gehad mevr onzeker <_<

ik mocht bij mijn tweede consult passen en ik kreeg 320cc en 375 cc nou ik wist het al meteen hahah de grote..

je tweede consult is me je pc de boer ik vond het erg snel gaan en gehaast en was nog erg onzeker maar heb daarna nog gebeld en hebben ze al mijn antwoorden beantwoord :rolleyes:

hij heeft me niet met zeker heid beloofd dat het gaat passen want dat kan hij pas zien als hij me opereerd maar gaat ze best doen en zal er nie ver van af zitte..

me vriendin heeft het kunne regelen dat we samen gaan ik heb er aan gestoken met de tietengriep hihi.. dus ze gaat ook en iemand belde af dus kon ze er tussen..

kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden

Ik zwerf een weekje hier rond en lees jullie interessante ervaringen.

Volgende week ga ik ook naar Medioconsult Haarlem, maar zoals ik hierboven lees wordt er niet

gelijk gepast op het eerste consult??

Wat moet ik me zoal voorstellen bij het gesprek van Dr. Ludlage dan?

Groetjes Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.