Ga naar inhoud

Doet indalen vd prothese pijn bij verlaagde borstplooi?


Aanbevolen berichten

Ik heb een super goede week gehad na mijn borstvergroting... Helemaal geen pijntjes....

Nu heb ik sinds gisteren (dag 6) pijn bij het lopen.

Ik heb zelf het idee dat het komt omdat mijn prothese aan het indalen is. Ze hebben mijn borstplooi verlaagd.

Ik denk verschil te zien tussen de borst die gevoelig is en de andere, de andere lijkt iets hoger of iets minder ver in 't midden te zitten...

Eerst dacht ik dat het van de hechtingen kwam maar het stukje wat gevoelig is zit echt 'n stukje naast mijn hechtingen. Het zit helemaal rechts van mijn linker borst.

Morgen heb ik controle, dan mogen de hechtingen eruit, dus dan kan ik het natuurlijk navragen maar ik dacht dat jullie me misschien sneller antwoord zouden kunnen geven :)

Moet ik me ongerust maken of hoort dit er allemaal bij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet helemaal wat een verlaagde borstplooi inhoud maar ik denk dat je je helemaal geen zorgen moet maken!

Je bent pas 6 dagen PO, ik had pas na 2 a 3 weken niet zo veel pijn meer :blush:

Heel veel succes meisje maar zou me helemaal geen zorgen maken hoor! Geef het even tijd

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borstplooi is ook verlaagd, dat is overigens bijna altijd, anders zou je tepel niet meer gecentreerd in het midden op het bolste punt van je borst zitten! Mijn nieuwe plooi zit zelfs 3cm lager! Omdat ik van a naar een d ging, kon dat niet anders! En mijn tepels zaten al relatief laag en dichtbij mijn oude plooi! De meesten weten dit niet, maar bij iedereen wordt de plooi dus lager gemaakt dan waar de oude zat!

Succes morgen! Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.