Ga naar inhoud

waarom lijken siliconen borsten kleiner dan natuurlijke?


Aanbevolen berichten

hai dames dit is me even niet helemaal duidelijk. waarom lijkt bijv, een cup 75D siliconen borsten kleiner dan een 75D natuurlijke borsten. want je komt wel op die maten uit maar je borsten lijken kleiner? dit is mij niet helemaal duidelijk. en ik denk ook vele op deze form. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik denk dat is mijn theorie hoor, dat een sillicoon veel compacter en ronder is dn een natuurlijke borst.

Die kan je zeg maar in je bh beetje induwen. Met silliconen gaat dat wat moeilijker omdat de sillicoon wel goed in de beugel moet vallen anders zit het niet lekker.

Ik denk dat als je een bh hebt (zoals je sportbh) zonder beugel dat je dan wat kleiner uitvalt.

Dat is mijn gedachte er bijhoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, een natuurlijke borst valt anders in de cup, door de diameter van je prothese kom je al gauw op een grotere cupmaat uit, terwijl het er toch kleiner uitziet.

Tja, moeilijk te begrijpen ik weet het hihi :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben het met de dames eens!!

Een echte borst kan je in je bh vormen maar een prothese borst daar moet de bh om heen vormen.

Kortom bij ons moet de bh goed zitten en dan kom je al snel een maatje groter omdat onze borsten iets compaxter en rechter zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahaaaaa dat had ik ook zo een beetje in theorie maar, dacht misschien dat er echt iets bewezen is want gek genoeg heb ik een e cupie maar lijkt meer op een kleine d a c. nou zeg he dames dat hebben wij weer hahah ben het met je een vlinder en tanxx voor de reaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe jullie hierbij komen? Ik vind persoonlijk dat implantaat-borsten veel groter lijken dan natuurlijke. Als ik mijn natuurlijk 70F vergelijk met de mensen die hier 70E/70F/75E hebben, dan lijken hun borsten écht wel groter dan mijne (zowel in bh als zonder) omdat je van nature minder bolling hebt bovenaan. Ik heb geen hangers maar ook niet zulke ronde borsten als mensen met ronde proteses.

Ik denk dat dat hele grote maten "probleem" er ook mee te maken heeft dat veel mensen hele andere verwachtingen hebben bij zulke maten. Vroeger had ik altijd het idee, alles groter dan DD is pamela anderson en net een stel meloenen... maar dat is dus helemaal niet zo. En hoe smaller je omvang is, hoe sneller je ook op een grotere letter zit. En het is ook maar net of je in verhouding bent. Als je heel slank bent en dan enorme borsten hebt lijken ze ook veel groter omdat je niet in verhouding bent! Ik heb maat 38 en 70F, maar bij mij valt het helemaal niet zo op omdat ik, doordat ik brede heupen heb, ook gewoon mooi in verhouding ben.

Maar ik ben het er echt niet mee eens dat implantaat-borsten kleiner lijken dan natuurlijke. dat hangt natuurlijk ook af van de vorm en dergelijke maar in beginsel denk ik eerder dat het juist andersom is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

bxi, volledig met jou eens. Ik (nep) en vriendin (echt) vinden beiden dat mijn borsten groter lijken terwijl we qua cup niet verschillen. een kennisje van mij heeft een siliconen 70E maar iedereen heeft het altijd over haar enorme voorgevel want ja, je zou haar een flinke F geven op het eerste gezicht.

Daarbij elke borst is anders echt of niet, dat maakt niet uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.