Ga naar inhoud

Candii : 10 mei 2011 : Dr. van Zele : BeauCare


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik zal me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Candii, ben 22 jaar en mama van twee kindjes.

Al jaren 'droom' ik van een paar mooie volle borsten, voor mijn zwangerschappen had ik een maatje 80B en tegenwoordig is het een lege 80A.

Uiteindelijk een consult aangevraagd en vandaag was de afspraak. Omdat ik in Groningen woon was het een behoorlijke rit. Om 20 voor 1 zaten we in de wachtkamer en om 1 uur werden we gehaald door Dr Vrambout. Netjes op tijd :35: Hij heeft wat dingetjes uitgelegd, gekeken naar mijn borsten en we hebben besproken dat het achter de spier geplaatst gaat worden.

Ik heb gezegd dat ik graag een D-cup zou willen maar de hoeveelheid cc is nog niet bekend dat zal wel op de dag zelf bepaald worden.

Omdat ik al te laat thuis was om nog een afspraak te kunnen maken moet ik wachten tot morgen. Het kan tussen 9.00 en 17.00 uur dus ik hang rond 9 uur gelijk aan de telefoon :blush:

Het kan me niet snel genoeg en als het aan mij lag dan had ik het gisteren al laten doen :43: .

Hebben jullie misschien een idee van de wachttijden van Beaucare? Ik weet dat er over het algemeen een wachttijd is van maximaal vier weken..

Hoop dat ik niet te lang moet wachten op mijn lang gedroomde volle boobies :1big_boobs:

Liefs Candii :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben ook in daaar geholpen maar puur alleen omdat dr,plovier er werkte..

Welke arts gaat jou helpen dan..??

en heb je ook ervaringen over zijn werk gelezen en fotos gezien..??

Hebben ze inmiddels de bouw al af of staan er nog steeds containers..??

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door wie ik geholpen ga worden weet ik nog niet, heb nog geen datum. Dat zal ik dan wel te horen krijgen. Ik weet wel dat de verbouwing inmiddels klaar is. Zelf heb ik het nog niet gezien, dat komt vast wel op de dag van de operatie.

Zijn er trouwens meiden die de prothese achter de spier gekregen hebben waarbij een 'gleuf' tussen de borsten ontstaat tijden het spannen van de spieren?

Ik wou namelijk vóór het consult daarom liever geen protheses achter de spier en omdat er een kans is dat wanneer je voorover buigt er alsnog lege zakjes blijven hangen omdat de borst zelf niet is opgevuld maar de spier.

Dr Vrambout raadde me aan om het wel achter de spier te doen vanwege de mogelijke mindere complicaties en omdat de kans groot zou zijn dat er bij mij de randen zichtbaar zouden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik zal me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Candii, ben 22 jaar en mama van twee kindjes.

Al jaren 'droom' ik van een paar mooie volle borsten, voor mijn zwangerschappen had ik een maatje 80B en tegenwoordig is het een lege 80A.

Uiteindelijk een consult aangevraagd en vandaag was de afspraak. Omdat ik in Groningen woon was het een behoorlijke rit. Om 20 voor 1 zaten we in de wachtkamer en om 1 uur werden we gehaald door Dr Vrambout. Netjes op tijd :35: Hij heeft wat dingetjes uitgelegd, gekeken naar mijn borsten en we hebben besproken dat het achter de spier geplaatst gaat worden.

Ik heb gezegd dat ik graag een D-cup zou willen maar de hoeveelheid cc is nog niet bekend dat zal wel op de dag zelf bepaald worden.

Omdat ik al te laat thuis was om nog een afspraak te kunnen maken moet ik wachten tot morgen. Het kan tussen 9.00 en 17.00 uur dus ik hang rond 9 uur gelijk aan de telefoon :blush:

Het kan me niet snel genoeg en als het aan mij lag dan had ik het gisteren al laten doen :43: .

Hebben jullie misschien een idee van de wachttijden van Beaucare? Ik weet dat er over het algemeen een wachttijd is van maximaal vier weken..

Hoop dat ik niet te lang moet wachten op mijn lang gedroomde volle boobies :1big_boobs:

Liefs Candii :116:

Hey ,

Ik krijg mijn borstvergroting ook door beaucare! ;)

Ben op 22 maart op 1ste consult gegaan in beaucare machelen en toen was dr. Vrambout daar ook , heeft me ook alles netjes uitgelegd enz... Ik heb 2 uur later trg gebeld voor de operatie vast te leggen, en de wachttijden liggen tussen de 6 weken en 10 weken dacht ik... Ik kon ook pas 7 weken later aan de beurd...

Op 11 mei wordt ik geopereerd door dr. Van Zele.

Ben ik blij om te lezen dat er ook nog iemand naar beaucare gaat!! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Ik krijg mijn borstvergroting ook door beaucare! ;)

Ben op 22 maart op 1ste consult gegaan in beaucare machelen en toen was dr. Vrambout daar ook , heeft me ook alles netjes uitgelegd enz... Ik heb 2 uur later trg gebeld voor de operatie vast te leggen, en de wachttijden liggen tussen de 6 weken en 10 weken dacht ik... Ik kon ook pas 7 weken later aan de beurd...

Op 11 mei wordt ik geopereerd door dr. Van Zele.

Ben ik blij om te lezen dat er ook nog iemand naar beaucare gaat!! :D

Groetjes

Hey,

Wat moest je lang wachten! Ik ben een dag voor jou. 10 mei om 12 uur wordt ik verwacht. Wordt ook door dr. Van Zele geopereerd.

Voor welke maat ga je en achter of voor de spier.

Mij is dus achter de spier geadviseerd maar ik heb vandaag nog maar gebeld om te zeggen dat ik het echt liever ervoor wil hebben.

Heb al zoveel dingen gehoord over achter de spier dat ik dat dus liever niet heb.

Dat er bijvoorbeeld een gleuf tussen de borsten kan komen, ze bij inspanning van de spieren een rare vorm aan kunnen nemen, dat als je voorover gaat staan alsnog twee lege borsten hebt omdat daar niets in zit. Ze zouden veel steviger zijn, minder bewegen en overeind blijven staan wanneer je op je rug ligt. Ik krijg daar een heel raar beeld bij en ik zou toch liever willen dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet en voelt.

Die 30 euro had hij inderdaad snel verdient! Hij bepaalde ook zomaar dat de prothese achter de spier gezet ging worden zonder te kijken en te voelen of ik genoeg weefsel zou hebben om het voor de spier te plaatsen. Ik ben niet de slankste en heb volgens mij genoeg weefsel daar zitten om het gewoon voor de spier te kunnen hebben zonder dat het zichtbaar is. Maar dat wordt alsnog met de chirurg op de dag zelf besproken.

Leuk om ook zo'n 'jong' iemand tegen te komen die twee kindjes heeft (hoe oud zijn ze?) en geopereerd wordt bij BeauCare door dr. Van Zele :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat moest je lang wachten! Ik ben een dag voor jou. 10 mei om 12 uur wordt ik verwacht. Wordt ook door dr. Van Zele geopereerd.

Voor welke maat ga je en achter of voor de spier.

Mij is dus achter de spier geadviseerd maar ik heb vandaag nog maar gebeld om te zeggen dat ik het echt liever ervoor wil hebben.

Heb al zoveel dingen gehoord over achter de spier dat ik dat dus liever niet heb.

Dat er bijvoorbeeld een gleuf tussen de borsten kan komen, ze bij inspanning van de spieren een rare vorm aan kunnen nemen, dat als je voorover gaat staan alsnog twee lege borsten hebt omdat daar niets in zit. Ze zouden veel steviger zijn, minder bewegen en overeind blijven staan wanneer je op je rug ligt. Ik krijg daar een heel raar beeld bij en ik zou toch liever willen dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet en voelt.

Die 30 euro had hij inderdaad snel verdient! Hij bepaalde ook zomaar dat de prothese achter de spier gezet ging worden zonder te kijken en te voelen of ik genoeg weefsel zou hebben om het voor de spier te plaatsen. Ik ben niet de slankste en heb volgens mij genoeg weefsel daar zitten om het gewoon voor de spier te kunnen hebben zonder dat het zichtbaar is. Maar dat wordt alsnog met de chirurg op de dag zelf besproken.

Leuk om ook zo'n 'jong' iemand tegen te komen die twee kindjes heeft (hoe oud zijn ze?) en geopereerd wordt bij BeauCare door dr. Van Zele :141:

Oooooh! Een dag eerder dan mij!! :( Vind ik niet leuk!! haha :D Ik ben dan al de dagen aan het aftellen , ben je nog voor mij ook!! :D Haha, nee hoor ben heel blij voor je, dat het zo snel kan!! :)

En dan nog door dezelfde dokter!! Ben eens benieuwd, of het een lieve man is, die van zele! :)

Ik moet de 11ste, om half 9 's morgens moet ik er al zijn... dat wordt een korte , slapeloze nacht van de stress denk ik!! Haha...

Wat wou jij, een volle D of??

Ik had gezegd, dat ik een volle C à kleine D wou... Maar nu heb ik zitten denken en ben ik aan het twijfelen tss een kleine D of een volle grote D! haha... Ik ben ook niet 1 van de slanke kant... :D En ik ga ze toch achter de borstspier laten doen hoor... :)

Mijn kindjes (2 dochters) zijn 5 jaar en de jongste bijna 9 maand :)

En de jouwe??

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh! Een dag eerder dan mij!! :( Vind ik niet leuk!! haha :D Ik ben dan al de dagen aan het aftellen , ben je nog voor mij ook!! :D Haha, nee hoor ben heel blij voor je, dat het zo snel kan!! :)

En dan nog door dezelfde dokter!! Ben eens benieuwd, of het een lieve man is, die van zele! :)

Ik moet de 11ste, om half 9 's morgens moet ik er al zijn... dat wordt een korte , slapeloze nacht van de stress denk ik!! Haha...

Wat wou jij, een volle D of??

Ik had gezegd, dat ik een volle C à kleine D wou... Maar nu heb ik zitten denken en ben ik aan het twijfelen tss een kleine D of een volle grote D! haha... Ik ben ook niet 1 van de slanke kant... :D En ik ga ze toch achter de borstspier laten doen hoor... :)

Mijn kindjes (2 dochters) zijn 5 jaar en de jongste bijna 9 maand :)

En de jouwe??

;)

Oh! Dat is echt vroeg!

Hoe lang moet je rijden? Ik 3,5 uur heen en dus ook weer 3,5 uur terug :19: Dus voor mij is het dan nog wel te doen als ik pas om 12 uur er moet zijn.

Denk dat ik voor een volle D ga maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Heb nog niet gezien hoe het mij zal staan en ik wil wel graag dat alles mooi in verhouding gaat zijn. Heb erg brede heupen dus voor minder dan een D cup ga ik ook niet. -_- Ik vertrouw de chirurg erop dat hij mij mooie :1boobs: geeft :lol:

Maar hoe ga je dat doen met je jongste dochter? Als je zo lang haar niet mag optillen. Ik zie daar wel een beetje tegenop maar dat gaat vast wel goed komen.

Heb een dochter van 2,5 en een zoon van 1,5 ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! Dat is echt vroeg!

Hoe lang moet je rijden? Ik 3,5 uur heen en dus ook weer 3,5 uur terug :19: Dus voor mij is het dan nog wel te doen als ik pas om 12 uur er moet zijn.

Denk dat ik voor een volle D ga maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Heb nog niet gezien hoe het mij zal staan en ik wil wel graag dat alles mooi in verhouding gaat zijn. Heb erg brede heupen dus voor minder dan een D cup ga ik ook niet. -_- Ik vertrouw de chirurg erop dat hij mij mooie :1boobs: geeft :lol:

Maar hoe ga je dat doen met je jongste dochter? Als je zo lang haar niet mag optillen. Ik zie daar wel een beetje tegenop maar dat gaat vast wel goed komen.

Heb een dochter van 2,5 en een zoon van 1,5 ^_^

Ja, wij moeten ongeveer een uurtje rijden van deurne naar machelen... hangt er ook vanaf of er file is enz.. als men vriend snel rijd zijn we er (zonder file) toch op een 40 min rijden :) dus ik zal ongeveer uhm rond 3u ofzo thuis zijn in namiddag, mijn vriend gaat dan de kindjes van school en opvang halen... en ik leg me hoogstwaarschijnlijk trg neer op bed dan :D of op de zetel... weet het nog niet... mijn vriend heeft de eerste 5 dagen vanaf de operatie verlof om voor mij en de kids te kunnen zorgen, daarna moet hij trg gaan werken... ik zou normaal die maandag trg gaan werken, maar als ik dat hier zo allemaal lees, qua herstel, denk ik niet dat dat al zo snel zal lukken :D men vriend brengt 's morgens de kids naar school en opvang , men oudste kan ik dan wel gaan halen, maar voor men jongste zal ik hulp van een vriendin moeten vragen , om ze te gaan ophalen en mij even te helpen tot de papa thuis is eh ;)

Ja ik zie daar ook wat tegenop, tegen die pijnen en dat herstel enz.. Maar hopen dat dat snel voorbij zal zijn eh .. !! :D

En deze zomer kunnen we nogal showen met onze boezem!! hahaha xD

Ik heb ook brede heupen, ik had tijdens men laatste zwangerschap een mooie volle C !! :) Maar deze werd algauw trg minder na de bevalling... Nu heb ik een B85 à C75 hangt van BH af... Maar ik vind het veel te klein en niet mooi in verhouding met men lichaam, kheb ook brede schouders enz... dus ja, dan ben ik aan het denken om toch maar naar een D te gaan :) denk dat dat wel past bij men lichaam :)

Vind het wel spijtig, dat we moeten wachten tot voor de operatie , welke maat het wordt...

Maar dat maakt het ook dat ietsiee spannend eh!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.