Ga naar inhoud

Zonnebank na een BV?


Gast mama24

Aanbevolen berichten

wanneer mag je weer onder de zonnebank na je borstvergroting?

ik heb op internet gelezen dat het pas na 6 weken weer mag.is dat echt zo???

is dat voor het genezen van het lidteken??

en als je een handdoek op je bosten legt, kan het dan wel???

groeten sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boeleke

hallo,

toen ik 5 dagen geopereerd was moest ik op controle bij de pc,toen vroeg ik hem of ik terug onder de zonnebank mocht.

ik kreeg als antwoord,dat mag zeker als je littkens goed beschermt en afdekt.

dus heb ik niet lang gewacht he om terug te zonnebanken

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama24,

Ook ik ben na een aantal dagen weer onder de zonnebank gegaan. Omdat ik had gelezen dat stof (bh of handdoek) gewoon uv doorlaat was ik wel heel oplettend. Ik las op bf.nl dat iemand ze tegenhield door er een stukje zilverfolie over te leggen. Ik heb toen mijn sportbh aangehouden en een handdoekje met daartussen een stukje folie erop gelegd. Ging prima!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel slim!

Maar dan vraag ik me nu af hoe ik dat zou moeten doen.

Ik heb namelijk een Sunmobile zo'n opklapding. Nu staat ie wel op zolder al uitgeklapt maar ik moet ook op mijn buik om mijn rug bruin te krijgen.

Konden jullie wel op je buik terwijl je op je ellebogen steunde of dan alleen maar de voorkant.

Naar een zonnestudio hoef ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor jullie reacties!

ik ga het zan zeker even proberen.

15 juni word ik geopereerd.

en wil dan natuurlijk zo snel mogelijk weer mooi zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Misschien een tip nog voor het zonnen na een BV...

Van Leukeplast heb ik de smalste rol gekocht (zie hieronder, linker rol).. en dit kan ik precies afscheuren en heb ik over mijn litteken een mooi streepje :D het kost volgens mij nog geen 3 euro en werkt perfect. Na het zonnen heb ik alleen een klein wit randje langs mijn litteken op, dus wordt ik overal bruin, en mijn litteken verkleurd niet :106:

204943eb87_10972631_o2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Klinkt als een goed idee die tape! Ik word over een maandje geopereed en ga nu ook iedere week onder de zonnebank en wil daarna niet 6 weken wit zijn! Maar als je dan die tape eraf trekt is dat dan niet heel slecht voor je litteken, plakt altijd zo goed dat spul..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gewoon factor 50 gaan smeren op de littekens, dat doe ik nu nog!

Ik zou zelf geen Leukoplast plakken daar. dat plakt veel te hard op huid die nog erg gevoelig is.

Je hebt ook Leukopor, dat is papierachtig en minder irriterend, als je daar onder een gaasje doet of een stukje aluminiumfolie ben je er ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou op zich plakt die tape niet supergoed hoor... als ik 1x verkeerd plak en ik haal het eraf en wil het ergens anders plakken dan moet ik alweer een nieuw stukje pakken, dan plakt ie al niet meer :rolleyes:

Idd, factor 50 kan ook heel goed

Mijn arts zei ook dat ik een jaar niet in de zon mocht met littekens maar moet toegeven dat ik sinds een maand of 2 / 3 wel weer zonder dat spul onder de zonnebank heb gestaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahhaa ja dat klinkt wel maf he :P:D ~

Bij de sportschool staan deze zonnebanken, kun je staan, en je staat er 8 minuutjes in dus het valt mee.. geen lamme armen en benen, alleen lekker wegdromen zit er niet in *of met een bult op je hoofd haha*

Maar bij deze krijg je ook geen lijntjes en drukpunten. Ik kreeg altijd een witte vlek boven mijn kont van een liggende zonnebank, en soms ook lijntjes bij mijn billen van het liggen

Jaaaa jij denkt 'die Excella is niet wijs' ^_^ hihihi

staande%20cabine%20met%20step.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah prachtig verzonnen zeg!

klopt,ik heb ook witte plekken van de druk waar je op ligt,ik rommel en verlig dan ook regelmatig,maar dit is echt ideaal lijkt me

nooit van gehoord,vandaar dat ik even dacht...huh staan?

die hebben we niet op onze sportschool,ga het zeker is aankaarten,dit is ideaal gewoon.

en uhhhh sorry voor het lachen excella, :131::14::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries, dat denk ik ook, dat het per persoon weer anders is.

@Moontje, ik sport bij Health City, volgens mij hebben zij dat bij elke sportschool. Waar ik sport hebben ze er 2, en die zijn ook 9 v.d. 10 keer in gebruik haha. Iedereen vind het handig.

Ik heb gisteren even gekeken toen ik weer naar de sportschool ging, en het merk heet 'Ergoline'.

Dit is de 'stand up' zonnebank.

Link: http://www.ergoline.nl/content/index.php/12/1232/0/stand_up-serie.htm

Het is zeker fijn, ik lag ook altijd wat te draaien, 1x had ik zelfs 2 vlekjes op mijn schouderbladen, helemaal lullig. Deze gaat wel minder hard, op de sportschool is standaard 8 minuten. Maar ik ga meestal 2x 8 minuten. Ivm nieuwe regels mogen ze niet meer zo hoog. In de zonnestudio ging het sneller, maarja, deze zonnebank zit bij mijn abonnement in. Als het gratis is wil ik nog wel 2x per week zonnen (Hollander he) :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja ik heb ook zonnebank in me abo zitten,kan zo vaak als ik wil

alhoewel ik het nu bij 2x per week laat.

klopt,ik had ook vaak plekjes op me schouder-rug en net boven me billen,maar vaak ook achterkant van me bovenarmen,minder mooi

dus nu verdraai ik me om de zoveel min,maar lekker liggen is anders

dank voor de link,ga toch is met sportschool overhebben,of het geen beter idee is :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.