Ga naar inhoud

Plaatsing en grootte implantaat


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Na 2 consults (1 Hoffkliniek - 1 wellnesskliniek) heb ik mede door goede commentaren hier op forum en mooie prijs beslist om bij WK mijn BV te laten doen. Mijn behandelend arts is Dr. Verdonck. Aardige man.

Hij stelde me voor om een protese te plaatsen (280cc) achter de spier. Omdat dit beter was wegens hoeveel vet etc en dat dit minder voelbaar is.

Terwijl HK me zei 260cc voor de spier want is natuurlijk.

Ik dacht na mijn consult in WK van ja achter spier meer beschermd en minder voelbaar etc.. leuk

Dus heb ik geboekt 6/6 280cc achter de spier.

Nu ik meer en meer hier lees en opzoek lees ik dat voor de spier veel natuurlijk overkomt???

Iemand ervaring?

Ook naar cc toe, lijkt het me weinig. Heb nu kleine A en wil mooie C. Als ik het hier lees gaan de cc veel hoger en weet ik dus niet of ik tevreden zal zijn met het resultaat...

Terwijl toen ze het in blouse staken ok leek, maar ja is maar 1 kant en ook zo ....

Ik kijk alvast uit naar jullie ervaringen ivm grootte en vooral plaatsing.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je blouse de protheses steken geeft helemaal een vertekend beeld, dus daar mag je niet op afgaan hoor, daarom dat dr. Plovier waar ik ga nooit passessies doet... Ik krijg 400cc ongeveer, ik zit nu op een 85B, kleine C en zou daarmee op een goeie D moeten komen. Als je meer cc's wilt moet je ook maar eens bij dr. Plovier gaan, echt aanrader, heel veel mooie resultaten ook!

En wat het natuurlijke betreft, Plovier zei me dat ronde protheses achter de spier ook een natuurlijke 'druppelvorm' geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

net wat twijfelaartje zegt, passessies geven een vertekend beeld!

onder de spier verlies je zoizo nog 40 cc per borst..

ik zou voor de grootste prothese gaan, het went zo ontzettend snel!!

ik heb een E maar ziet er echt niet zo uit.. prothese borsten lijken kleiner!

en achter de spier kan je ook idd een natuurlijk resultaat geven..

liefs en succes met je beslssing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij de boerhaave in amsterdam.

Ik heb nu een slappe cup B(heb fotoos staan)

Ik wilde graag een groote volle D.

In het begin advissserde dr Roddi me 350-375 cc voor de spier,rond.

Hzat me toch niet helemaal lekker dus ben zelf een beetje gaan vogelen met rijst zakjes en kwam zelf op 400 cc.

Ik heb een tweede afspraak gemaakt en ben afgelopen maandag geweest.

Ik vertelde dat ik liever iets groter wil mits dat het kon natuurlijk.

Hij stelde voor dat zelfs 450 cc kon.

Die ik gepast en dat was het,hij melde dat het dat een grote D ,dubbel D zou worden en dat het vol zou worden

Dat is precies wat ik wil!

Dus ik ben zo bLij dat ik nog een keer terug ben gegaan!

Mijn advies is dus als je niet zeker bent van voor ,achter,of de grootte ga dan terug en neem het nog een keer door.

vraag gewoon wat je wilt vragen.en je kan beter te groot nemen dan te klein want daar ben je nu al ongelukkig mee!!

Dus nog een afspraak maken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he die keuzes maken.

Ik heb ze voor de spier 450 cc. Ik zit op een E cup maar idd protheses borsten lijken nu eenmaal kleiner.

Ik wilde ze graag voor de borst omdat de meest natuurlijke plaatsing is. Maar dan moet je wel genoeg eigen weefsle hebben anders kun je de randen zien of zelfs voelen. Ik voel geen randen en zie geen randen bij mijzelf en ik heb hele natuurlijke borsten gekregen. Foto's staan in de gallerij.

Mijn borsten bewegen mee en als ik lig gaan ze ook opzij.

Met achter de spier plaatsing heb je meer kans op vervorming van de prothese bij aanspanning van de borstspier en ze bewegen minder mee.

Maar goed dit is wel beter als je weinig borstweefsel hebt.

Ander voordeel van voor de borstspier plaatsing is het herstel, deze is minder zwaar dan achter de spier of dualplane.

Maar bij twijfel zou ik evt nog een consult aanvragen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.