Ga naar inhoud

grote maat bh altijd duur?? wara koop jij ze?


Aanbevolen berichten

Nou heb ik vandaag te horen gekregen dat ik 450 cc prothese krijg.

Mijn arts zei dat dat ongeveer cup D dubbelD werd.Misschien word het nnoog wel groter.

Nu zei mijn moeder dat grote maten bh's altijd duur zijn.

Dus mijn vraag is:

Welke bh's kopen jullie en is het prijzig??

of weten jullie ook adresjes voor goedkope bh's?

Welk merk kopen jullie en bij welke(internet) winkel??

wil wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk !! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 euro vind ik zeker niet duur,mijn moeder had het erover dat ze in de maat E soms wel over de 100 euro zijn.

Maar er zijn vast toch wel meer betaalbare??

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** De bh's van Sapph zijn best betaalbaar, en tot in de grote maten verkrijgbaar. Ikzelf vind ze lekker zitten! Ik houd niet zo van al die touwtjes enzo maar die knip ik er dan gewoon af :rolleyes:

Bij de v&d hebben ze van allerlei merken die wel tot de E cup gaan (b.v. ook Triumph) en die zijn dan niet duurder dan een kleine maat. Het is alleen dat b.v. bij H&M enzo het meestal maar tot D-cup gaat. Ikzelf heb een paar bh's hier op de site van meiden overgenomen, ook ni zo duur! Daarnaast een paar Sapph bh's en een paar hele mooie van de duurdere soort (Prima Donna etc). Die duurdere merken zijn volgens mij in kleine cup ook even duur als in grote cup. Marie-Jo is ook een leuk merk trouwens (ook wat duurder). Maar je hebt dus ook wel keuze uit betaalbare bh's hoor.

Groetjes van Ingrid. (80E/75F)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa mijn moeder zelf heeft eigenijk een E.

maar ze draagt D.In mijn ogen eigenlijk te klein.

meer omdat zoals zei zegt:Het anders van die ballenvangers worden .Zij moest toen in een lingerie zaak 90 -110 euro betalen .

Dus ik zei al dat er hier op het forum heel veel meiden zijn met een grote cup en toch leuke lingerie dragen.

Ja, zij gaat er meteen vanuit dat het allemaal maar duur is,maar als ik het zo lees valt het wel mee en denk ik dat ze tegen die tijd wel op haar neus gaat kijken

Misschien kan ik haar nog wat tips geven hahahaahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik koop graag bij Naron in Breda. Die hebben supermooie beha's in verschillende prijsklassen.

En een dagje Breda als Amsterdamse is af en toe ook nog wel eens gezellig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, wat je moeder zegt, klopt soms wel. Ik was van de week bij Bonnie B in Rotterdam en daar paste ik een 70D en 70E en de D kostte €57,- en de E kostte €62,-. En ik had dus de 70E nodig..... Was een Chantelle btw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop ze eigenlijk gewoon bij de Hunkermuller Daar hebben ze eigenlijk altijd wel 75 E. 70 F is gewoon een rot maatje :blush:

Verder kan je het ook via internet doen, asos of la zensa super leuk! Maar is wel heel moeilijk om daar een goeie maat e vinden.

Gemiddeld kost een bh 25 euro dus vind het meevallen!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet toch wel voor me F cup naar buitenlandse sites gaan,want in Nl vind ik t qua keus maar lastig,en zijn al zeker niet sexy. ph34r.gif

Ja Sapph gaat wel ,maar die zijn meer leuk voor erbij vind ik.

(niet sexy vind ik ze)

Maar t/m cup E is dr nog aardig wel keus hier ,alles boven de D-cup is wel lastiger vinden,maar ook wel weer een leuke hobby lol 125.gif

Hoe groter de maat hoe duurder de bh ,dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.