Ga naar inhoud

Tepelcorrectie (naar binnen getrokken tepel)


Pat71

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even een algemeen vraagje aan jullie dames. Ik heb zoals een aantal van jullie al weten 5 weken geleden een prothesewissel ondergaan. Ben dus nog herstellende. Inmiddels heb ik echter wel al een operatiedatum laten vastleggen voor een tepelcorrectie.

Ik heb namelijk sinds het borstvoeden van mijn eerste zoon (nu al 19 jaar geleden) een naar binnen getrokken tepel aan 1 borst. Ik kan er mee leven maar vind het mooier wanneer de tepel gewoon naar buiten blijft.

Nu heb ik 14 juli as (precies 3 maanden na mijn prothesewissel) de operatiedatum laten vastleggen. Het is een kleinere ingreep heb ik me laten vertellen. Wat ik er van weet is dat ik een plaatselijke verdoving krijg. Een sneetje wordt gemaakt in mijn tepel en de melkgangetjes worden doorgesneden. Dit omdat er dus 1 of meedere melkgangetjes 'verstopt' zouden zijn. Erna wordt ik weer gehecht. Er wordt een pinnetje (soort van piercing achter gelaten in de tepel aan de buitenkant voor de duur van een week. Het herstel moet ongeveer een week duren.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees er graag meer over.

Groeten Pat

ps. had deze vraag zojuist al geplaatst maar ik geloof dat k inmiddels gehecht aan de topic: info over bv verkeerd zat... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Fijn dat een aantal van jullie wel al mijn vraagje hebben gelzen. Jammer alleen dat er tot nu toe nog geen antwoord is gekomen. Kennelijk ben ik een van de weinigen die hier mee te maken heeft.

Ik heb van verschillende dames al de vraag gekregen wat er dan precies mis is, omdat ze na het zien van mijn foto´s geen naar binnen getrokken tepel zagen. Dit klopt. Wanneer ik ´m eruit haal, is er ook niets aan t handje, tot ik weer niets doe, hahaha, dan verdwijnt ie weer naar binnen. Een soort Yorin FM zeg maar, (t knopje dan) hahaha :rolleyes:

Anyways; zou liever een strak shirtje willen kunnen dragen met mijn BIG boobs erin, waar dan 2 tepels naar voren staan, hihi en niet eentje... :blush:

Nu maar hopen dat iemand dit herkent. Zou zo graag meer ervaringen hierover terug lezen. De datum komt nu langzaam aan dichter bij. Pfff... daar gaan we weer. Opnieuw stoppen met roken en voorzichtig aan doen. Dacht ik eindelijk weer langzaam aan verder komen in mijn herstel, moet ik nog een keer zorgen dat het herstel van deze operatie goed verloopt; zucht, steun, KREUN! :107:

Greetz, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat, ik heb wel ff voor je gegoogeld, daar zijn wel wat ervaringen bekend met deze operatie.

Misschien heb je daar wat aan?

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Goed idee. ga ik doen. Ik kwam niet verder dan de info over de ingreep. Ik ga ook maar n's spitten. Ja, wil er graag wat meer over weten. Vind t toch best spannend nog.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.