Ga naar inhoud

Esje87: BV: medisch centrum waalre


esje87

Aanbevolen berichten

zijn er hier ook vrouwen die bij medisch centrum waalre een bv hebben gedaan?

ik heb zelf maat b en wil naar een d/e

ik ben zelf kapster en heb al gehoord dat ik pas na 3 a 4 weken mag gaan werken, zou graag van kapsters willen horen hoe lang het herstel bij hun duurde.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ik ken wel iemand die het daar heeft laten doen ,is super mooi geworden en is erg tevreden .ik hen zelf 14 feb een borstvergroting gedaan

bij dokter van rapperd werkt in de veldhus kliniek en in eindhoven in het ziekenhuis

ben super tevreden ,geen pijn gehad hij werkt ook met pijnvloeistof

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik ben ook kapster en ik krijg 6 april mn bv. Ik ga de eerste 2 weken niet werken en daarna zie ik wel hoe het gaat, miss baliedienst draaien als het nog niet gaat. Je zit toch met het probleem dat je je armen niet te hoog mag reiken!! We gaan wel zien hoe het gaat met de :1boobs:

liefs kapster

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacctie's.

ik kan pas eind augustus begin september een bv laten doen want kan dan pas vrij krijgen.

ik neem dan ook 3 weken vrij van me werk, maar het nadeel is dat ik vaak de zaak alleen moet draaien.

ben erg benieuwd hoe het bij jou (kapster) gaat, leuk dat je het 6 april krijgt.

ik hoor het graag als je weer werkt in de salon over 3 weken en of het wel goed gaat.

liefs esmaralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me is kapster en heeft vorige jaar in Waalre een BV laten doen. Ze heeft 3 weken vakantie gehad en is toen weer gaan werken. Dat ging toen heel goed. (wel rustig aan begonnen)

Succes1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb een bvk laten doen bij dezelfde chirurgen uit Waalre maar dan in het Elkerliek, dus Waalre is een goede keuze. Suc6 met je verdere planning.

Ik weet niet of herstel van een bv anders is dan een bvk dus over het werk kan ik je niets vertellen.

Ik ben secretaresse en ga de 5e week pas weer rustig aan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.