Ga naar inhoud

Mijn ervaring met Dr. V Alphen uit bergen op zoom


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey lieve meiden!

Ik lees hier zo veel over pc's en het leek me eens leuk om over mijn pc te vertellen hij is eigenlijk helemaal niet zo bekend terwijl hij voor vele dicht in de buurt ligt (Lievensberg ziekenhis) In bergen op zoom

Mijn redenen om voor deze arts te kiezen was vooral omdat mijn huisarts vertelde dat hij mooie resultatten had en het lag erg dichtbij (maar 10 min) dat vond vooral mijn moeder ook fijn. De prijs is wel hoog vergeleken met sommige namelijk 3950 maar dit is inclusief een nacht (zonder nacht ben je dus goedkoper uit) en je krijgt je consulten en nazorg plus band erbij!

31 maart was het voor mij zo ver mijn eerste consult super spannend natuurlijk! Het liep een klein kwartiertje uit maar toen kon ik eindelijk naar binnen. En ja hoor daar was hij dan Dr v Alphen. Op het eerste gezicht leek het mij maar een chagrijnig mannetje, klein met een brilletje op zn neus hihi :blush:

Mijn moeder en ik mochten gaan zitten en hij begon de vraag met welke cup ik nu had en wat ik graag wilde. Hij zei dat hij aangezien mijn aa/a meestal naar een grote B kleine C vergroot. Maar doen ik zei dat ik een C wilde vond hij dit totaal geen probleem. Gelukkig hoefde ik niet uit te leggen waarom ik er was mijn huisarts had al een verwijsbrief doorgestuurd. Daarna begon hij over de eventuele risico's en nam hij een anatomische prothese erbij. Hij zei dat hij lieft met anatomische werkte omdat deze de mooiste vorm en resultaat geeft. Maar eenmaal in mn handen dacht ik nee! Na een kleine gesprekje heb ik toch echt gezegt dat ik graag ronde wilde! Ook dit vond hij geen probleem. Hij vertelde me dat hij met geruwede werkte en het merk Mcgahn nou fijn dit wilde ik ook graag!!

Daarna was het tijd om uit te kleden. Het eeste wat hij zei was dat ik een kippenborstje heb (mijn borstbeentje steekt verder uit) Ik had wel wat weefsel van mezelf maar dit viel hierdoor bijna niet op! Nou dit wist ik dus nooit en verklaarde voor mij waarom ik ooit geen bh's paste :blush: Daarna voelde hij en mocht ik me weer aankleden.

Hij vroeg wat ik wilde bereiken en ik zei graag natuurlijke borsten, hij raade me ronde prothese achter de spier 300 cc.

Hier was ik echt helemaal tevreden mee!!! Hij vroeg of ik nog bedenk tijd wilde maar dat was niet mijn geval en gelijk een datum, 15 juli :136: Handje geschud en ik was helemaal happy :D

Toch kreeg ik een aantal dagen me twijfels, wilde het toch graag voor de spier en het liefste ook de soft touch.

Dus ik een weekje erop weer terug hihi. Gelukkig vond hij het helemaal niet erg! Hij bekeek weer even mijn borsten en besloot dat voor de spier ook moest kunnen anders eventueel dual-plane! De soft touch vond hij wel een risico want dit kan meer rimpels veroorzaken maar zo eigenwijs als ik ben heeft hij ze besteld. Hij vroeg nog 1 keer welke cup ik wilde en ik gaf aan een normale C hij besloot toch maar meerdere maten te bestellen 265, 325 en 365.

15 juli!!!!

Vandaag was de dag, zenuwachtig dat ik was is alles heel goed verlopen! Ik kreeg een pilletje en werd lekker rustig. Eenmaal beneden aan het infuus kwam van Alphen langs, hij wilde toch de 325 of 365 gaan plaatsen en vroeg of dit ook mocht. Ik wilde de 365 liever niet dit vond hij ook geen probleem.

En ja toen was het tijd voor de operatie, een klein kapje en binnen 1 sec was ik weg!!

Eenmaal bijgekomen kwam vanalphen langs, helaas was het niet gelukt om het voor de spier te doen zelfs met 265 was fit niet mooi. Kortom 325 dual-plane. ik had een druk band om en de volgende dag mocht ik naar huis!

De eerste dagen waren me pijnlijk maar gingen snel voorbij!

De nacontrole was super en de draadjes waren oplosbaar dus dat scheelde wel weer.

De rest zal ik jullie besparen hihi!! :blush:

Ik ben nu ondertussen 9 maanden po en ik ben echt super blij met mn boobies!! Ondanks dat het geen C is geworden maar een E/F ben ik juist blij dat ik niet voor de 365 ben gegaan en vind ze precies goed zo! Ook geen seconde spijt over soft touch of ronde.

Ondanks dat vele bang zijn dat een ziekenhuis juist weinig cc plaatst ben ik van mening dat hij juist veel plaatst. Ik weet zeker dat ik bij een andere arts maar richting de 250 cc had gekregen.

Ook is dit echt een arts die luistert naar was je wil!! Eigenlijk ben ik keihard tegen zijn advies ingegaan maar dat vond hij goed, wanneer het echt niet zou kunnen had hij erop in gegaan.

Kortom voor de meiden die in bergen op zoom wonen, dit is ook een hele goede optie!! Het is een norse arts maar zodra je hem een beetje kent kan hij ook lachen hihi dan zie je een hele andere arts :136:

Wees ook niet bang dat je boobies te klein worden want persoonlijk denk ik dat hij voor het macximale gaat!

Ik hoop dat ik genoeg info heb kunnnen geven :blush:

Ben heel blij met mn boobies :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.