Ga naar inhoud

sara ulens , beaucare ?!?!?!?!?! hulp !!


azul

Aanbevolen berichten

ik ga volgende mei mijn borstvergroting door Sara Ulens , CLinic beuacare , kan iemand me informatie erover geven ?? ik vind bijne niks op het internet . harstike bedkant ! :)

Ik in mei door dr. Van Zele in beaucare :) Van Sara Ulens weetk niets, ziet er mij wel een sympathieke uit :) Ik vind over dr. Van Zele ook niet veel trg buiten zijn goede cv :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik in mei door dr. Van Zele in beaucare smile.gif Van Sara Ulens weetk niets, ziet er mij wel een sympathieke uit smile.gif Ik vind over dr. Van Zele ook niet veel trg buiten zijn goede cv smile.gif

hoe is alles gegaan????

ik krijg in september bv door dr. ulens

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga volgende mei mijn borstvergroting door Sara Ulens , CLinic beuacare , kan iemand me informatie erover geven ?? ik vind bijne niks op het internet . harstike bedkant ! smile.gif

hye

vertel eens hoe is dr. ulens want ik word ook door haar geopereerd en ben echt benieuwd

heb je het gewenste resultaat gekregen en hoe was ze als persoon

xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

hye

vertel eens hoe is dr. ulens want ik word ook door haar geopereerd en ben echt benieuwd

heb je het gewenste resultaat gekregen en hoe was ze als persoon

xx es

hey kan je mij vertellen hoe het gegaan is ik word namelijk 14 september door dr ulens geholpen dus ben benieuwd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.