Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dr. Van Zele , Beaucare machelen??


Xalyke

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik ben op 22 maart op eerste consultatie gegaan bij beaucare voor een borstvergroting, ik vond dat die dr. Vrambout zeer snel 30 euro verdiende!! Het gesprek duurde niet eens 10 minuten ofzo!! Even documentje invullen, borsten bekijken, bespreken hoe borstvergroting verloopt en klaar is die....

Maar toch heb ik 2 uur later terug gebeld om de operatie vast te leggen... :) Wel ik wilde al lang een borstvergroting... :) En nu had ik doorgezet ...

Waarom ik voor Beaucare kies?? Omdat mijn beste vriendin , de hare daar ook heeft laten doen... Zij gaf mij een gerust stellend gevoel, dat ze daar goed waren.... ;)

Nuja hoor ik van de meeste, dr. Plovier heeft daar gewerkt en dat dat echt best wel een sympathieke man is :) Ok, dan is dat zo... Maar ik heb nu gekozen voor beaucare en ik ga dat niet veranderen ;)

Mijn vraag is dus of er al iemand ervaring heeft met die dokter Van Zele??? Zijn CV ziet er toch heel goed uit?! :) Maar ik heb over hem nog niet echt een verhaal gelezen... alleen maar over dr. Vrambout, dat hij een #%@! enz is :D

Maar voor de rest nog geen verhalen... Ik word geopereerd door hem, dus daarom mijn vraag.... Ik vind iedereen heel sympathiek in Beaucare!! Behalve diene dr. Vrambout, den eigenaar, da's ne koele kikker da snel geld wild verdienen en alleen vertelt wat em te zeggen heeft, volgens mij heeft em da al allemaal ingestudeerd :D Ik zal blij zijn dat het 11 mei is, dat ik voor de operatie eerst me dr. Van Zele kan praten, eens kan zien wat voor persoon hij is!! Mai , moest die ook zo koel zijn zoals Vrambout, kzou et ni leuk vinden!! :) Het personeel aan de balie was ook heel lief enz, vroegen ook of ik nog vragen had enz... maar nee, alles was zo snel gezegd tegen mij dat ik er even niet bij stil stond... Dus ze zei, je mag ons steeds vrijblijvend bellen als je vragen hebt enz... :) Dus ja, ik heb er nog steeds een goed gevoel bij, bij die kliniek... :)

Dus, iemand ervaring me dokter Van Zele? (dat was dus mij vraag!) lol xD

Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is je vriendin toen geholpen door dr.plovier?

Vandaar dat ze het misschien daar allemaal goed vond ;) ?

Ik ben ook bij beaucare geweest maar puur alleen omdat dr.plovier daar werkte !

maar goed.. ik ken die pc niet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Nee niet echt ik ken hem niet, maar dat hij zo deed is wel erg fout hoor!! een pc hoort de tijd te nemen voor je en niet ff 10 min en dan weg.. ik heb echt bijna een uur bij de pc gezeten, had een vragenlijstje bij me en heb alle vragen gesteld die ik kon stellen!! ahhaha! maar ik zou ff het gesprek met de andere pc afwachten, waarschijnluk is die man gewoon zo, beetje verwaand denk ik dan zo? maar verricht hij wel goed werk!

Als je maar een goed gevoel hebt meid!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xalyke,

ik ken deze dokter ook niet. Ik word ook door dr. Plovier geopereerd.

Een dokter hoort echt de tijd voor je te nemen hoor. Ten eerste is het wel je lijf waar in gesneden gaat worden!! En ten tweede betaal je ook heel veel geld voor zo'n operatie!

Maar als je er een goed gevoel bij hebt moet je het natuurlijk doen! Als je er maar 100% achter staat.

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.