Ga naar inhoud

Iemand tips om dit gevoel te verzachten?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nu 14 dagen post op en ben zeer content!

Maar nu heb ik sinds een dag of 3-4 een zeer ambetant gevoel.

Ik heb drie sportbh's en alle drie een verschillende stof en ik heb het met elke bh!

Die bh's schuren zo op mijn huid,precies of er zit zand tussen. Niet op de borsten zelf,maar eigenlijk de omtrek,dus onder de borsten nr de rug toe.

Heb al creme gesmeerd en regelmatig bh uit want dat is pas zalig!

Heeft iemand van jullie dat ook gehad? Vroeger nooit last v gehad en tis niet dat het 1 bh is van bepaalde stof,maar ze hebben het allemaal.

De huid ziet niet rood of zo...enkel het gevoel....wat zeer lastig is!

Ik trek regelmatig is aan de bh zodat die ff van mijn huid afkomt zodat deze kan ademen en dat is zalig!

Hopelijk heeft iemand een ideetje....

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peggy,

Ik heb niet precies het zelfde als jou maar..

Mijn sport bh zit namelijk best strak (wat natuurlijk ook moet) maar hierdoor krijg ik wel

jeuk waar de bh zit, op me rug en zij etc. het is bij mij wel iets rood. En het voelt idd

heerlijk als ik hem even af heb. Ik heb nu aantal zachte zakdoekje onder de bh band, zodat hij

niet zo op mijn huid drukt, het is niet alles maar werk wel haha.

Misschien is dit ook een optie voor jou, om iets zachts tussen je bh band en huid te doen?

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb ier ooit eens op het forum gelezen van iemand dat ze een topje of t-shirtje ONDER haar bh aandeed tegen de jeuk... Misschien kan je dat eens proberen? En natuurlijk dan ook wel iets over de bh he hihi

hey,`

ja liefst wel e,daar dan nog een extra t-shirt over! Tzou nogal een zicht zijn anders!! Hahaha.....

groetjes

peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.