Ga naar inhoud

Prothese gezakt?


Aanbevolen berichten

Hey!

Een vraagje, ik ben nu ruim 4 maanden PO. Ik ben heel blij met mijn borsten, maar mijn rechter voelt een beetje raar. Het lijkt soms alsof deze niet zo goed onder de spier zit. Als ik op mijn buik lig schuift deze naar de zijkant en voel ik een soort druk. Je voelt de prothese ook rechts onder in de hoek heel duidelijk, dit stuk is harder. Kent iemand van jullie dit probleem?Ik ga 6 april naar de PC maar ben me goed druk aan 't maken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik heb helemaal niet meer gepost hoe het gegaan is trouwens!

Ben 6 april op controle geweest omdat mijn rechter borst niet helemaal goed voelde. Het leek soms of hij onder de spier was uitgeschoven. Omdat ik met vrijwel niks begon en ik nu vrij grote prothesen heb, kon mijn borstplooi niet helemaal dicht. Omdat ik als sport paaldans en soms zwem gebruik ik mijn spier veel (prothese zit hieronder) waardoor de prothese waarschijnlijk iets naar onder is geduwd. Hij kwam dus inderdaad iets uit de borstplooi. 27 april ben ik opnieuw geopereerd. Nu hebben ze mijn borstplooi vastgehecht aan mijn ribkraakbeen. Nu gaat alles prima. Wel nog aan 't herstellen maar ze zitten in elk geval weer op gelijke hoogte. Dus tip: als je veel kracht zet in het dagelijks leven, bespreek dit met je PC! Ik ga nu gewoon verder met dansen, maar gebeurt het dan weer dan zal ik toch echt moeten stoppen :(..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik hoop het zo erg! ik dans niet voor geld ofzo ;). Maar ik geef wel les en workshops voor vrijgezelle feesten! Zou jammer zijn als ik daarmee moest stoppen :(.. Beetje zonde van alle dansschoenen ook :P..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

ik heb helemaal niet meer gepost hoe het gegaan is trouwens!

Ben 6 april op controle geweest omdat mijn rechter borst niet helemaal goed voelde. Het leek soms of hij onder de spier was uitgeschoven. Omdat ik met vrijwel niks begon en ik nu vrij grote prothesen heb, kon mijn borstplooi niet helemaal dicht. Omdat ik als sport paaldans en soms zwem gebruik ik mijn spier veel (prothese zit hieronder) waardoor de prothese waarschijnlijk iets naar onder is geduwd. Hij kwam dus inderdaad iets uit de borstplooi. 27 april ben ik opnieuw geopereerd. Nu hebben ze mijn borstplooi vastgehecht aan mijn ribkraakbeen. Nu gaat alles prima. Wel nog aan 't herstellen maar ze zitten in elk geval weer op gelijke hoogte. Dus tip: als je veel kracht zet in het dagelijks leven, bespreek dit met je PC! Ik ga nu gewoon verder met dansen, maar gebeurt het dan weer dan zal ik toch echt moeten stoppen :(..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch enigsinds goed nieuws met je borsten meid. Maar aan de andere kant eeuwig zonde als je zou moeten stoppen met dansen. Tja vind toch dat veel pc's niet alles vertellen van het hoe en wat na een bv. Ook bij mij was dat zo. Dus als ik voor een wissel ga dan vraag ik de oren van zijn hoofd af.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.