Ga naar inhoud

Geheim of niet


Gast 123bb

Aanbevolen berichten

Hebben jullie voor de operatie aan mensen verteld dat jullie een bv lieten doen of hielden jullie het liever geheim?

Ik ben benieuwd wat jullie omgeving ervan vondt en voor de gene die het niet verteld hebben of het mensen op viel of niet.

Mischien rare vragen maar ben er gewoon heel nieuwsgierig naar :blush: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

ik vertel het juist iedereen, krijg alleen maar leuke reacties, en ze gaan het anders toch wel zien

nu hoeven ze straks niet meer raar te kijken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn werk weet de hele afdeling anders krijgt juist de rodels achter de rug en daar hou ik niet van. Aan mij familie vertel ik niet omdat ik bang ben dat de kinderen tegen de vrindjes op school gaan vertellen en opa en oma zijn hier nooit mee eens. dus ik zal wel straks wel zien de reactie van de mensen . maar ik hoeft hier niet voor te schamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook bijna overal gewoon verteld, alleen op de school van mijn kinderen inderdaad niet.... maar werk, vrienden en familie wel... en iedereen snapte het...heb het er ook al zo lang over en had echt bijna niets!! Dus voor veel mensen begrijpelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

Ik vind dat erg persoonlijk..

Ik ben een heel open meisje iedereen weet het ook in mijn dorpie hahah als ik de kroeg in kom is het ...

WANNEER MOET JE LOLA hahaha.....

Ik vind het leuk om met andere te delen en andere zijn ook altijd heel nieuwschierig hoe dat allemaal gaat enzo en ik praat er graag over dus mogen ze me vragen wat ze willen hahah..

En idd ik denk ook wel dat mensen het gaan zien maar dat ligt er aan van hoe groot naar hoe groot je gaat en of je dezelfde bhs gaat dragen of zonder vulling en of je bloote truitjes draagt of nie??

Maar je hebt er ook wel eens van die zeikerts tussen zitte die noemen het verminking nou dan probeer ik ze altijd uit te legge dat 24 jaar zonder borsten heel frustrerent is en dan zegge ze ze zijn nie zo klein nee hun zien nie dat ik 2 bhs draag en een water bh aan hebt.. dus daar moet je je nie zoveel van aantrekken

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb het vooraf alleen tegen familie en beste vriendinnen verteld, maar nu weet vrijwel iedereen het wel. Op mijn werk heb ik het niet verteld en het valt met kleren aan ook niet op (wat ik nu wel jammer vind). Ik heb het voor de BV ook altijd opgevuld met water, gel en pad-bh's!

Iedereen die het nu weet reageert ook heel erg positief. Mijn kinderen weten het nu ook en de jongste verteld het ook op school en de BSO, maar ja ze is nog maar 4 jaar dus dat kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Ik vind het wel grappig! Leidsters komen nu ook naar me toe om te vragen of het echt waar is!

Als ik het nu tegen mensen vertel dan zeggen ze dat ze het ook wel hadden verwacht dat ik het ooit zou laten doen. Onbewust heb ik het er toch meer over gehad dan ik zelf dacht! hi hi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Mijn moeder, broer en opa en oma wisten het en mijn voormalige werk wist er van.

Pas een maand of vier terug heb ik het mijn pa verteld (maar dat is vanwege persoonlijke redenen zo laat gebeurd :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook geen geheim van gemaakt,iedereen in mn omgeving weet het.

Vind ook niet dat ik me er voor moet schamen,had echt helemaal niks meer na zwangerschappen en borstvoeding.

Alleen de kinders niks duidelijks verteld om de rede die hier boven ook al aangegeven word, het hoeft geen schoolplein verhaal te worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik hebt het eigenlijk ook tegen iedereen verteld het zou anders maar heel raar zijn bijna geen borsten hebben en dan kom je opnieuw buiten en je hebt ineens heuveltjes. dan gaan de mensen pas vragen stellen denk ik.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Dat valt mee Dydy. Ik werk nu met een oud klasgenootje en die heeft niks gezien. Ooms en tantes merken ook niks op.

Het enige dat ik ooit gehoord heb was van de zus van mijn tante die zei van: "Je krijgt nu vrouwelijke vormen.. blablabla" dat was 4 weken na de operatie ofzo. Mijn ma en ik keken elkaar aan van: "Okeeeeee... en nu niks zeggen." was zo'n leuk moment. Heb hard gelachen achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

chantal da zal wel dat je erom gelachen hebt mijn nonkel weet van niets das zo een rare kerel maar hij moet dus de kleine gaan halen aan school omdat je zelf niet met de outo mag rijden het enige wat hij weet is dat ikonder het mes ga, waarom daar heeft hij het raden naar.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het alleen tegen goede vrienden gezegd en mijn ouders/zus/broer.

Op mijn werk heb ik het niet gezegd, ik werk met alleen mannen en heb er geen zin in dat zij er grapjes over maken.

Mijn BV is nu 4 weken geleden en het is niemand opgemerkt, deels omdat ik voorheen altijd gelbra's of push-up bh aan had en ik ben van een kleine B naar kleine C cup gegaan, niet echt een grote overgang.

Mijn dochtertje heb ik niks verteld. Zodra zij ouder is kan ik het altijd nog vertellen.

Nu vind ik haar te jong om het te begrijpen.

Laatst was ik bij mijn schoonfamilie en zij zagen niks. Zodra ik in bikini verschijn zullen ze het wel zien, maar dat zie ik dan wel.. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

waarom schaam je je zo als ik vragen mag ik ben juist trots dat ik het ga doen!!!

het is iets persoonlijks vind ik ook maar je hoef je er nie voor te schamen??

ik ken mijn mond er nie over houden het is het enige wat er in mijn koppie rond gaat :rolleyes:

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik schaam me er niet voor, integendeel.

Ik ben er juist heel blij mee en zodra het mooi weer is ben ik juist blij dat ik mooie dingen aan kan doen.

Ik ben alleen van mening dat niet iedereen het hoeft te weten, vooral mijn werk niet.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo opgewonden over mn aankomende BV ( 8 juni ) dat het al heel moeilijk is voor mij, om mn mond te houden! :D Alleen ben ik een maand geleden begonnen in mn nieuwe baan, na 3 jaar werkeloos geweest te zijn en vond het wel moeilijk om vrij te regelen. Maar mn teamcoach reageerde heel soepel, ik ga de ziektewet in, zei hij en dan met de bedrijfarts overleggen, wanneer hij weer vindt, dat ik aan het werk moet en of ik dan evt nog vrije dagen erachter aan kan/moet opnemen. Ik werk bij TNT post en dat is best zwaar werk, want gemiddeld versleep/bezorg ik per dag ongeveer 250 kg papier (post en folders) Ik heb nl 2 wijken, dus dat is best zwaar.

Maar mn vrienden weten het allemaal en die zijn echt superenthousiast! De meesten zeiden in 1e instantie: Dat heb jij toch niet nodig? Maar na uitleg, dat ik altijd push-ups draag en daarbij een voorfoto liet zien, begrepen ze het gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bijna niemand vertelt en geloof mij....het is ook nog niemand opgevallen dat ik een BV heb gehad! Ik ben toch van een A75/70 naar een E70 ben gegaan! Inmiddels heb ik het wel een paar personen verteld omdat ik gewoon heel erg trots ben op mijn boobs! ik zou het de hele wereld wel willen vertellen. Maar toch doe ik dat niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast nieuwe_borsten

Hoihoi,

Ik heb het tot nu toe alleen nog aan mijn zus en 2 vriendinnen verteld.

aan mijn bazen heb ik verteld dat ik vanaf 18 augustus 3 tot 4 weken op vakantie ga.

Mijn moeder weet het niet omdat ik bang ben voor haar reactie, en ik weet zeker dat ze t me uit mijn hoofd probeert te praten en er alles aan zou doen om me tegen te houden.

Daarom wacht ik liever af totdat ik ze heb, zodat ik na afloop mijn moeder op kan bellen en het vertel, ookal is dat misschien schokkender voor haar, dan kan ze er niets meer aan veranderen en denk ik dat ze het sneller accepteert.

Ik heb er heel lang mee geworsteld om het haar te vertellen, zelfs gesprekken over bv's aangeknoopt, verteld dat een vriendin het had laten doen, om te kijken hoe ze er op reageerde en wat ze er van vond, ook al wist ik haar reactie al van te voren.

Ik ben toch nog zenuwachtig en de vraag toch wel of niet vertellen, speelt iedere dag door mijn hoofd, maar ik ben bijna vast besloten dat ik het verder voor mezelf houd.

Als ik mijn bv heb gehad zullen veel mensen het natuurlijk toch gaan zien, en dan zal ik ook niets gaan ontkennen, want ik ben natuurlijk ook hartstikke trots als ik met mijn nieuwe boobies in een mooi truitje + een big smile over straat kan lopen, maar nu denk ik, wat niet weet wat niet deert, en niemand gaat het wat aan wat ik besluit aan mijn lichaam te veranderen.

Want ja, als je chirurgie nodig hebt om een stuk zelfverzekerder, en gelukkiger te zijn, dan is dat maar zo. Dit is ook heus niet de makkelijkste stap om te zetten, ik weet zelf ook dat het een ingrijpende operatie is, en dat er wel in mijn lichaam gaat worden gesneden, maar ik kan niet wachten!

En ik weet zeker, dat mijn moeder dat na afloop ook zal inzien.

groetjes, Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het eerst tegen mijn ouders gezegd. Zij reageerden heel leuk en positief, ze wisten dat ik het wel wou, ik riep het al een jaar of 6, maar dat ik het ook zou doen hadden ze (nog) niet verwacht.

Daarna heb ik gelijk op mijn vaders verjaardag alle vrienden, familie en kennissen maar ingelicht hahahha

En op het werk eerst mijn baas, en daarna 1 collega.. maar dat zijn er nu al een stuk of 5.

En verder niemand. Ja mijn fitnesstrainer maar dat was meer omdat ik wou weten wat ik nog kon doen aan sport (uiteindelijk niets dus, voor niks verteld haha) en that's it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik beslist heb het te laten doen, waren alleen mijn moeder, mijn zussen, mijn beste vriendin en mijn vriend op de hoogte. Toen ik uiteindelijk de afspraak heb vastgelegd, heb ik het ook aan mijn collega's verteld. Ik schaamde me er helemaal niet voor en aangezien ik als verpleegkundige werk, kon ik het hen beter zeggen, zodat ze daar wat rekening mee konden houden wanneer ik na mijn borstvergroting terug moest gaan werken.

Ik loop er niet mee te koop, maar als iemand aan mij vraagt of ik een borstvergroting heb laten doen (wat nog niet is voorgevallen, dus denk niet dat het heel erg opvalt), dan zou ik daar ook eerlijk op antwoorden.

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Helemaal geheim is het bij mij niet. Mijn man ( ja hehe :106: haha),mijn ouders,oma en beste vriendin weten het.

Maar ik vind het wel erg moeilijk te vertellen tegen (zieke schoonmama) schoonouders,mijn klanten en de mensen waar ik op de school van mijn zoon intensief contact mee heb.

Juist omdat ik met bh een redelijke voorgevel heb. Voorgevormde bh's doen wel goed ;) maar owee als die uit is.

Ik weet wel,ik maak dat zelf uit maar de mensen lullen zo gauw ( op een dorp vooral).

Al heb ik altijd wel verteld dat ; mocht het in de toekomst nodig zijn ( toen ik nog geen ruim 30 kg was afgevallen); ik er wat aan zou/zal laten doen.

Maar blijf het NU verdomd moeilijk vinden om te vertellen dat ik er mee bezig ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snap wat je bedoeld mijn schoonmama heeft borstkanker gehad en net protheses laten plaatsen omdat alles weggehaald was en dan kom ik doodleuk met de mededeling dat ik ook ff onder het mes wil terwijl ik kerngezond ben ( voor zover je weet dan he ) nee dat gaat m niet worden

mn vriend, mn zusje ( die is ergotherapeut en wou haar mening weten ) en twee directe collegaatjes weten het, en oja mn vriendin verder niemand

Denk ook niet dat het op zal vallen, wat nu opvulling is is dan prothese :rolleyes::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snap wat je bedoeld mijn schoonmama heeft borstkanker gehad en net protheses laten plaatsen omdat alles weggehaald was en dan kom ik doodleuk met de mededeling dat ik ook ff onder het mes wil terwijl ik kerngezond ben ( voor zover je weet dan he ) nee dat gaat m niet worden

mn vriend, mn zusje ( die is ergotherapeut en wou haar mening weten ) en twee directe collegaatjes weten het, en oja mn vriendin verder niemand

Denk ook niet dat het op zal vallen, wat nu opvulling is is dan prothese :rolleyes::blush:

Ja mijn schoonmama had ook borstkanker ( en eerder al baarmoederkakner en nu dus een hersentumor :unsure: ) dusja... snap je helemaal meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.