Ga naar inhoud

Indy : 14 maart 2011 : Dr. ? : Kliniek/Ziekenhuis?


Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb afgelopen maandag 14 maart een borstvergroting laten doen dual plane.

en heb er nu niet meer zo veel last van..en voel aan dat ik op zich mijn babytje van 9 maanden wel weer kan tillen.

ik heb besloten om ze vanaf aankomende maandag weer te tillen.. niet heel de dag door..als mijn vriend thuis is kanhij haar gewoon tillen..

maar mijn vriend moet ook gewoon weg dus kan niet altijd. en ben niet van plan mijn kleine meid hele tijd weg te brengen naar oma..

maakt dat heel veel uit als ik haar naar een week zelf weer til..? ik voel dat ik het gewoon kan..en ben ook wel voorzichtig!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey indy,

leuk zeg , hoe stel je het anders nog??? zie wel dat je u al goed voelt :) ik heb ook een borstvergroting laten doen een week of zes geleden en na een week stond ik er ook alleen voor met m'n kindje van 3 maand en dat lukte vrijwel goed, ga wel zeggen als je pijn voelt is het beste van haar eventjes neer te zetten want je spier is namelijk ook voor een deel doorgesneden en die draadjes mogen zeker en vast niet loskomen dus je mag haar opnemen maar voorzichtjes zijn en luisteren naar je lichaam :) bij mij ging da prima de eerste dag was het wel moeilijk omdat ik het wel voelde in men spier maar dat gaat je zeker lukken meid :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Indy,

Ik begrijp je probleem. Mijn jongste is net een jaar en weegt 8 kilo en ik wil haar dolgraag optillen!

In overleg met mijn pc mag ik pas na drie weken weer beginnen met haar uit de box, tafelstoel en bedje te tillen. Maar ik mag nu wel haar vanaf de grond of commode tillen. Ze gaf aan dat je je kindje dan tegen je borst aan moet houden om zo je borstspier zo min mogelijk te belasten.

Nu moet ik ook steeds mijn moeder vragen om langs te komen als ze bijv. wakker wordt.

Maar haar tillen durf ik nog niet aan, te bang voor complicaties.

Sterkte volgende week en doe wel rustig aan!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Indy,

Gefeliciteerd met je bv! :64: Heb je titel een beetje aangepast, als je ook nog eens je dokter en kliniek/ziekenhuis doorgeeft, zetten we dat ook bij in je titel!

Als je kleine meid onder de 10 kg weegt (wat vast wel nog het geval is), mag je haar wel voorzichtig tillen, inderdaad zo dicht mogelijk bij je lichaam houden.

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de fijne reacties..

ik ben gewoon heel erg zelfstandig en vind het niks om niks te kunnen.. en nou zijn 6 weken niet heel erg lang.maar wel als je een kleintje hebt..

maar komt goed..ik ga gewoon voorzichtig doen.. ik ben ook echt heel blij dat ik er niet zo veel last van heb.. is denk ik ook bij iedereen verschillend.

ben wel blij met het resultaat.. maar ze moeten nog wel mooi in vorm komen toch ? zijn nu net cornetto's hahah ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi indy

gefelicitteerd met je nieuwe :1boobs: :1boobs:

ik ben 14 feb gehoplen ,en heb ook een zoontje van 9maanden bijna 10 kilo ,ik til hem vanaf vorige week weer heel rustig op ,ik heb het echt 4weken, niet gedaan verschrikkelijk was dat ,mijn moeder was hier in huis ,mijn pc zij ook dat ik hem naar 2 weken mocht tillen af en toe

maar was zo bang ,dat er iets mis kon gaan .en dat het op nieuw zo moeten ,bha dat nikd doen dat zit niet in me

ik heb niet echt erge pijn gehad ,daardoor dacht ik ook echt van oh ik wil hem zo graag tillen .

nu heb ik nergengs last van ,als ik hem til je moet gewoon goed op je houding letten

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.