Ga naar inhoud

shelli : 7 februari 2011 : Dr. Dedoncker : Linea Aesthetica : Ukkel


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb hier al een paar leuke verslagjes gelezen en dacht waarom mijn verhaal niet met julie delen.

Sinds mijn twaalfde voelde ik mij slecht in mijn vel, omdat mijn borsten maar niet wouden groeien.

En door het vaak diëten begonnen ze meer en meer te krimpen, echt een afschruwelijk zicht.

Heb nu al 6 jaar een vaste relatie en nog nooit heeft hij mijn borsten gezien, ik zou zo graag een vollere boezem willen en ook décolletés mogen dragen zonder mij als een 10 jarige meid te voelen.

November 2010 had ik eindelijk genoeg centjes opzij gelegd en heb ik een afspraak vastgelegd voor een eerste consultatie.

En ik heb toen ook meteen een afspraak vastgelegd voor de operatie, ik zou nog een dikke drie maanden moeten wachten, ik kijk er alvast naar uit...

7 Februari 8u

Ik heb van de nacht zo slecht geslapen, droomde altijd dat ik te laat kwam voor de operatie.

Heb me op mijn gemak klaar gemaakt, douche genomen en nog een laatste keer gekeken naar die kleine borstjes van mij en hop we waren weg.

Ik was totaal niet nerveus, ik keek er echt naar uit.

Ik heb nog eventjes met de anesthesiste gesproken en Dr. Dedoncker ontmoet, die mij dan voorstelde om een 305CC in anatomische vorm te nemen, aangezien ik toch wou dat ze er natuurlijk uitzagen.

12u30 eindelijk was het zover en mocht ik mee naar de operatiekamer, moest eventjes lachen omdat ik meer schrik had van het spuitje dan van de operatie zelf. Voor ik het wist was ik in slaap.

En werd toen ook enkele tijd later wakker in mijn kamer, wist helemaal niet hoe ik daar geraakt was :1: ik voelde helemaal geen pijn maar was wel ontzettend moe. AND YES FINALY I've got some boobies :1big_boobs: hopelijk gaan die 10 dagen snel voorbij dat die bh uitkan en dat ik eens kan zien hoe ze eruit zien

17u mocht ik eindelijk naar huis en kreeg ik een mooi bloemeke van de kliniek mee. op weg naar huis was het nogal moeilijk en deed het nogal pijn aangezien ik niet zo aangenaam kon zitten. Ik kon me onmogelijk recht houden, maar al bij al viel het allemaal goed mee, had echt verwacht dat ik meer pijn zou hebben.

Ik kan haast niet wachten om te gaan slapen, wat een dag en hopelijk verloopt morgen evengoed als vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

Dr. Dedoncker heeft mijn boobs ook gedaan maar dan in het ziekenhuis in vilvoorde.

morgen mag ik op controle :D

hoe stellen je boobs het nu? ben je er blij mee?

grtz

shadow

het gaat al veel beter, ik begin eindelijk op mijn zij te slapen, ze voelen minder strak aan

wat heb jij geluk zeg, ik heb geen datum voor controle gekregen en dat doen ze bij linea aesthetica ook niet :16: ik vind toch op zen minst dat ze moeten controleren of alles in orde is en of het met de littekens goed gaat, maar nee. Ik vind het wel een beetje raar dat de Dr. zijn eigen werk niet wilt bewonderen :( hopelijk gaat alles goed met jouw recover. Welke siliconen heb jij laten plaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen PO

Ik heb het sinds 4 dagen nogal moeilijk, enorm veel pijn als ik probeer recht te staan, mijn linker arm krijg ik amper naar omhoog, en in een rechte houding staan is gewoon onmogelijk.

Na 1 week moest ik normaal gezien al terug gaan werken, maar dit was gewoonweg niet mogelijk heb nog 1 weekje vrij genomen.

vandaag neem ik voor het eerst mijn bh af en neem ik een douche. Verschrikkelijk veel zin om te zien hoe ze eruit zien!!

Ben eventjes moeten gaan zitten voor het verwijderen van de bh, hoofd begon stilletjes te draaien.

Eerste reactie was zo klein!!! en zo veel pijn :102: maar ben toen recht voor de spiegel gaan staan en amaai wat zien ze er goed uit seg! :1big_boobs:

Voor het eerst moest ik mijn wonden ook verzorgen, zal dit iedere dag moeten blijven doen tot de wonde helemaal verdwenen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shelli,

Alsnog gefeliciteerd met je boobies! :64: Je hebt je basisherstel van 6 weken al achter de rug zie ik! En ben je helemaal tevreden met ze? Draag je al gewone bh's? Welke maat ben je uiteindelijk uitgekomen, zie 75C in je handtekening staan, klopt dit ook of is het toch een D-cup geworden in gewone bh's?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shelli,

Alsnog gefeliciteerd met je boobies! :64: Je hebt je basisherstel van 6 weken al achter de rug zie ik! En ben je helemaal tevreden met ze? Draag je al gewone bh's? Welke maat ben je uiteindelijk uitgekomen, zie 75C in je handtekening staan, klopt dit ook of is het toch een D-cup geworden in gewone bh's?

Liefs, :54:

hey Eefje, ja morgen al 6 weken achter de rug :lol: ik ben gisteren mijn eerste bh's gaan halen, momenteel heb ik een 75C maar ze moeten toch nog een beetje indalen dus wie weet. Maar ik moet toch nog 6 weken beugelvrije bh's dragen, heb er een paar mooie gevonden bij Etam :wub: na hoeveel tijd begonnen uw borsten er echt goed uit te zien? Heeft het lang geduurd eer ze ingedaald zijn??

Grtjes :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.