Ga naar inhoud

BV : Sparkle : oriëntatiefase


Gast Sparkles

Aanbevolen berichten

Gast Sparkles

Hallo allemaal,

Ik ben Sparkles en ik ben 26 jaar.

Al jaren ben ik niet happy met mijn borsten. Ze zijn klein ik heb nu maat 70AA. Ik ben me sinds kort aan het oriënteren en ben van plan om een aantal consulten te plannen. Er zijn een aantal Klinieken waar ik veel goede verhalen over gelezen heb maar ik vind het wel heel spannend allemaal. Ben heel benieuwd wat voor mij de mogelijkheden zijn.

Jammer genoeg ligt nu, net ik volop bezig ben met mijn zoektocht het borstenforum.nl eruit. Maar ja, dat zal wel snel weer goed komen. Er is ontzettend veel informatie te vinden, dus daar ben ik nog wel even zoet mee :D En gelukkig hebben de Prive Klinieken ook hun eigen site waar veel informatie op te vinden is.

Zodra ik eruit ben laat ik jullie iets weten, uiteraard zijn alle tips welkom!

Sparkles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Welkom!

Kijk en daarom heeft hier een slimme dame borstenforum.com opgericht!! .nl is altijd weg als je het het hardst nodig hebt.

Ik ben al een fan van deze site, dus hoop dat het hier heel druk gaat worden en dat iedereen elkaar uitnodigt om hiernaartoe te komen.

Ik hoop dat je je keuze snel kunt maken, het is zo'n onbetaalbaar gevoel als je eindelijk dat echte vrouwengevoel hebt.

Ik had ook 70AA, kijk maar eens in de gallerij. Ik heb inmiddels de 2de bv erop zitten en ik ben heel blij.

Natuurlijk ben ik fan van mijn eigen pc Dr. Roddi en zijn kliniek, want hij heeft me al 2 mooie bv's verzorgd zonder complicaties!

Succes met je keuze,

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.