Ga naar inhoud

anatomisch of rond??


Aanbevolen berichten

Ik zou graag jullie mening willen weten over de implantaten. Wat is de reden dat je bv voor anatomische hebt gekozen?

Ik kreeg bij mijn consult ook de ronde druppel als optie, deze zou beter meezakken en is veel soepeler. Mijn wens is zo natuurlijk mogelijk, maar de pc vertelde ook dat anatomisch kan draaien, en dat het bij op de rug liggen, er altijd een punt omhoog blijft staan.

Graag jullie mening!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sannetje,

Moeilijk he, er zijn wel al een aantal topics over deze vraag weet niet of je deze hebt gelezen?

Maar ik ben van mening dat het vooral persoonlijk is wat je voorkeur is. Ik wilde graag ronde omdat ik graag de bovenpool van de borst goed gevuld wilde hebben. Dat wil niet zeggen dat ik ronde ballen wilde maar tegenwoordig vallen ronde protheses ook in een druppel als je ze van boven vast houdt. En ik vind mijn borsten soepen en mooi natuurlijk.

En bij sommige anatomische proheses zou ik bijna zweren dat het ronde waren. angst voor draaien is denk ik minimaal. Er is een kans maar die is vrij klein (bijna te verwaarlozen).

Gewoon kijken wat bij jou past en wat je mooi vindt en daarbij het advies van je arts.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik heb gekozen voor anatomische, puur omdat ik dit mooier vind dan ronde, ik wil niet dat de bolling bovenaan hetzelfde is als onderaan, en zou geen decolleté willen wanneer ik geen push up aan heb..

Zie wel mooie borsten met ronde prothesen in de gallerij, maar zou er zelf niet voor gaan..

En het draaien bij anatomische valt wel mee.. Als de pocket precies op maat gemaakt is, is de kans heel klein.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus ook mijn twijfel, ik vertelde de pc dat ik geen decollete wil zonder push up, van boven hoeft het van mij niet zo gevuld te zijn, hij raadde de ronde druppel aan, nu ben ik toch aan het twijfelen omdat veel vrouwen hier voor kiezen omdat ze toch zo'n bolling van boven willen..

Het wordt ook hoog profiel omdat er voor de andere geen ruimte is, en het zou 280 cc worden.

Maar voelt zo'n anatomische niet erg stug aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je ronde of druppelvormige neemt/of geadviseerd krijgt,is een keus aan de hand van je wens.

wat voor resultaat je wilt behalen,wil je echt voor de meest natuurlijke look,is een druppelvormige de meest geschikte ja,omdat men daar de minste bolling mee krijgt van boven,ronde geven natuurlijk al wat meer bolling.

er is best erg veel over te lezen in topics informatie borstvergroting, :6:

ik heb zelf dual plane en anatomische prothesen gehad,en was tegenover nu(voor de spier,ronde prothesen) een totaal ander resultaat,wat ik hierboven beschreef,zeker niet lelijk,erg natuurlijk juist

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sannetje : Er zijn natuurlijk ook verschillende hoogte prothesen van anatomische, toch even goed over nadenken en over hebben met je pc.

@ Jaryo : oa jouw borsten vind ik wel heel mooi met ronde prothesen, maar kom er ook tegen waarvan ik denk : aii...

Je hebt toch je voorkeur, en daar moet je dan ook voor gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sannetje,

Ik heb ronde protheses (dual plane).. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik hier sowieso al een beter gevoel over had.. Mochten deze protheses gaan draaien, dan zie je het niet en bij anatomisch wel.. ook wou ik ook wat meer bolling hebben boven de borst en de anatomische prothese zou meer nadruk leggen op de onderkant.. en zonder bh heb ik echt geen decollete of push up effect met mijn ronde protheses..

Ik heb een heel goed filmpje gezien op internet:

http://www.drstevens.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=77

Succes met de keuze!!!

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ronde,ik wil juist volle ronde borsten.Dat het er wat nepper uit ziet dan anatomische vind ik niet zo erg!

door de zwaarte kracht,krijg je bij ronde ook een beetje het druppel vorm idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde prothesen !

Ik vind rond ook mooier als anatomisch,

ik hou juist wel van die bolling bovenaan,

en zou bang zijn dat anatomisch zouden gaan draien ook al is de kans klein!

Maar het is een kwestie van smaak, je moet toch wat jij het mooist vind !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sannetje,

De ronde bij Nio zijn 85% filled, die bewegen dus mee en je bent van boven wat meer gevuld.

Net wat jayro zegt, je hebt dan niet het push up effect hoor ;) Ze worden juist steeds meer natuurlijk. Net wat ze zegt als je ze van boven vast houdt vallen ze ook als druppel.

Succes bij je keuze meid, is lastig he ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorgaans vind ik de ronde ook iets minder mooi, daarom dat ik zelf (denk ik, straks na mijn consult weet ik het zeker) voor anatomische ga. Maar die van Yahro zijn inderdaad mooi, ik ga ze nog vlug even uitprinten om mee naar PC te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Ik ga zelf voor ronde, omdat ik het effeect ervan super vind!

die bolling bovenaan en decollete vind ik echt heel sexy!

maakt mij ook niet zo uit als het er wat nepper uit ziet.

Het is inderdaad een kwestie van smaak hoor!

kijk gewoon goed rond, en luister goed naar de pc! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de ronde prothese!

Ik heb nog steeds als ik naar beneden kijk het WAUW effect!! :lol:

het is niet overdreven rond, maar gewoon een mooie bolling!

ik heb ze achter de spier.

een ronde prothese gaat ook in druppelvorm hangen als je rechtop staat...tsja: de zwaartekracht hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees in je verhaal ronde druppel, bedoel je een combinatie van beiden? :blush:

Dit heb ik namelijk wel eens vaker gehoord en als dat zou bestaan nou dan heb je beide in 1 :136:

Zelf heb ik ook voor ronde gekozen was heel bang voor het draaien en vond ze helemaal niet mooi mee bewegen.

Toen ik de prothese in mn hand had en ik deed m onderste boven bleef de vorm hetzelfde hihi nee dat werd hem niet :blush:

Ook zou anatomische harder aanvoelen omdat hij zijn vorm moet behouden?

Maar net wat je zegt ik hou ook niet van die bolling bovenaan, daarom heb ik ze nu deels achter de spier en heb eigenlijk helemaal geen bolling :D

Nou dit waren voor mij de redenen maar je moet gewoon op je gevoel af gaan dat is het beste ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft Mentor die ronde druppelvorm

CPGTM 322 NIEUW!

Cohesive III – Hoogte Midden – Moderate-profiel

Ronde vorm

Voor vergrotingen waarbij meer projectie gewenst is

Als een opvolgingsimplantaat bij een procedure in twee fasen

Mijn link

er staat ronde vorm, maar de afmetingen zijn in de hoogte en breedte anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio veetelde inderdaad dat er een ronde is, die als het ware toch als een druppel zakt. Maar wel veel soepeler is dan de anatomische. En het natuurlijkste meebeweegt.

Ik zou 19 april voor mijn bv gaan, maar helaas zijn er gezondheidsproblemen tussendoor gekomen, ik loop nu bij de itnernist en moet de komende weken heel veel onderzoeken, dus zal de bv uit moeten stellen. :22:

omdat ik tijdens de zomervakantie wel mijn kindjes wil kunne tillen en gewone dingen wil kunnen doen op vakantie, zal het pas na de zomervakantie worden.

Heb er wel even een traantje om gelaten. Als je voor jezelf de keuze gemaakt hebt dat je ervoor wil gaan, dan is het moeilijk om dat weer uit te stellen. maar goed, de gezondheid gaat voor.

heb ik wel mooi wat langer de tijd om alle voor en nadelen van alles uit te zoeken. En heb besloten dat ik over een paar maanden nog een vervolgconsult wil bij dr nio. Om toch nog het aantal cc te bepalen, en waarin ik foto's meeneem van de borsten die ik mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikke59: dank je wel. Nee, hopelijk is het niks ernstigs, maar er moeten veel nare dingen worden uitgesloten dus dat kost de nodige onderzoeken en tijd. Maar zoals je zegt, het positieve is dan wel weer dat ik langer de tijd heb om te orienteren. Zo moet ik het ook maar zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.