Ga naar inhoud

3 weken PO


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Precies 3 weken geleden heb ik een borstvergroting laten doen bij Boerhaave kliniek. Ik ben geopereerd door Dr van de Kar. Na het consult, wat ik als prettig heb ervaren, hebben we gekozen voor mentor 270 cc anatomische prothese low profile. Dit was ook echt de Max. Ik kom van een AA en dit zou een C cup worden. Ik had heel weinig huid en ben slank van mezelf. 1.60 en 54 kilo. De protheses zijn dual plane geplaatst. 
 

De eerste week was best pittig, borsten waren echt meloenen. Nu is de zwelling zo goed als weg en de pijn zo goed als weg en ik moet zeggen dat ik nu wel weer redelijk alles heb opgebouwd wat mag. Alleen werken doe ik nog niet volledig. 
 

Nu de zwelling is afgenomen vind ik ze heel natuurlijk ogen, dit wordt alleen nog maar mooier denk ik. Ik begin al aardig gewend te raken aan de maat en denk al stiekem, ze hadden nog best wat groter gemogen hihi. 
 

Groetjes Cynthia 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.