Ga naar inhoud

01/07 - BV - Dr Verdonck - Belgian beauty clinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, 

 

Op 01/07 is het zover en sta ik ingepland voor een bv bij dr Verdonck in Diest...na jarenlang twijfelen toch de knoop doorgehakt en we gaan er gewoon voor.

 

Ik ben 38, geen kids (wel 4 katten en wen baardagaam) en werk als management consultant.  

 

Ik heb momenteel een kleine 75B en dr Verdonck stelde bij mij de 275cc Motiva Progressive Plus demi voor. Op dat moment zelf (in April) was ik volledig overtuigd, maar ik ben daarna toch opnieuw gaan twijfelen of dat wel 'genoeg' zal zijn. Heb daarom op 27/06 nog een laatste pasmoment om zeker te zijn qua grootte. 

 

Zijn er nog ladies aanwezig die op 01/07 gepland staan bij de Verdonck? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet volledig genezen dus heb nog geen voor en na .. (en heb ook enkele complicaties) -> ook borstlift laten doen. Maar heb nu een 75D dus 2 maten groter. Denk wel dat het ook afhangt van hoeveel klierweefsel je zelf nog hebt. Hoe groot je bent en gewicht. Als je wilt kan ik je privé voor en na sturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lath oh spijtig te horen dat er complicaties zijn opgetreden. Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je. 

Je mag me zeker privé sturen..graag zelfs.

Ik ga sowieso 27/6 nog terug voor laatste pas, gezien ik nog teveel twijfel over de cc's. Welke implantaten heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.