Ga naar inhoud

Borstlift met prothesen, gaatje in 3landenpunt, prothese eruit


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

4 april heb ik een borstlift laten doen met prothese, 325cc.
Prior aan de operatie diende er ook een soort fibroom verwijdert te worden van mijn linkerborst.

 

Operatie verliep goed, herstel ging goed, tot 3 weken na operatie. 

de inwendige draadjes creëerde gaatjes in mijn borst onder mijn tepel (verticaal naar onder)

gekke is trouwens ook dat ze mijn tepels nooit verplaats heeft, dus heb ook echt een anker litteken. en niets rond mijn tepels (behalve de borst waar ze dat fibroom uit hebben gehaald een stukje)

 

die kleine gaatjes werden dus 1 groot gat... en maakte me er veel zorgen over. ondertussen had ik dus ook een heel week drielandspunt waar ze me ook op het hart drukte dat alles goed zou komen.
wel niet dus ...
3 weken later ja staat mijn bovenste wonde zo groot open dak er iedere keer om moet janken, maar tijdens controle blijkt ze iets over het hoofd gezien te hebben.
in mn 3landspunt zit een gaatje, en mijn implantaat is zichtbaar. 
opties ... 1 onmiddellijk  hechten zonder verdoving , 2 naar de kliniek dag erna en daar hechten...

aangezien ik super veel belangrijke dingen op het programma had staan voor de dag erna koos ik voor optie 1.

 

alles ging goed, tot ze me de dag erna toch belde met dat ze er niet gerust op was en me toch wou hechten in de kliniek.
Ik kom daar dan alsnog toe, lokale verdoving alles wordt netjes gehecht... 

2 weken gaf ze me.. als het dan nog openging dan gingen we de prothese eruit moeten halen want dan zou er iets mis zijn..
mind you dat ik ook veel vocht verloor nog.. doorzichtig vocht dus geen etter.
Sommige dagen meer als anders.

nu het ging bijna 2 weken goed. 

op dag 12 ineens bam vochtverlies

op dag 13 terug langs gegaan bij haar. heeft ze het terug gehecht... maar sindsdien gewoon niet meer dichtgegaan. verlies vocht ... veel vocht soms...
geen pijn, geen koorts, gee,n algehele malaise maar dat vocht zoekt gewoon constant een gaatje waardoor mijn prothese "bloot" komt te liggen... 

 

zijn er hier mensen met dezelfde ervaring en wat moet ik doen? 

ze opteert voor een 3de operatie en de prothese eruit te halen. alles te laten genezen en na 3 maand de prothese terug te steken..

maar dan loop ik wel 3 maand met een borstverschil van 325 cc rond......

 

 

 

ik word er helemaal gek van! en dat bovenop mijn examen,ns die er aan komen... (ik ga sinds kort terug naar de hoge school, dus ik kan dit effectief missen als kiespijn!)

 

graag hoor ik jullie bevindingen aub!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lath zei:

Hallo iedereen, 

 

4 april heb ik een borstlift laten doen met prothese, 325cc.
Prior aan de operatie diende er ook een soort fibroom verwijdert te worden van mijn linkerborst.

 

Operatie verliep goed, herstel ging goed, tot 3 weken na operatie. 

de inwendige draadjes creëerde gaatjes in mijn borst onder mijn tepel (verticaal naar onder)

gekke is trouwens ook dat ze mijn tepels nooit verplaats heeft, dus heb ook echt een anker litteken. en niets rond mijn tepels (behalve de borst waar ze dat fibroom uit hebben gehaald een stukje)

 

die kleine gaatjes werden dus 1 groot gat... en maakte me er veel zorgen over. ondertussen had ik dus ook een heel week drielandspunt waar ze me ook op het hart drukte dat alles goed zou komen.
wel niet dus ...
3 weken later ja staat mijn bovenste wonde zo groot open dak er iedere keer om moet janken, maar tijdens controle blijkt ze iets over het hoofd gezien te hebben.
in mn 3landspunt zit een gaatje, en mijn implantaat is zichtbaar. 
opties ... 1 onmiddellijk  hechten zonder verdoving , 2 naar de kliniek dag erna en daar hechten...

aangezien ik super veel belangrijke dingen op het programma had staan voor de dag erna koos ik voor optie 1.

 

alles ging goed, tot ze me de dag erna toch belde met dat ze er niet gerust op was en me toch wou hechten in de kliniek.
Ik kom daar dan alsnog toe, lokale verdoving alles wordt netjes gehecht... 

2 weken gaf ze me.. als het dan nog openging dan gingen we de prothese eruit moeten halen want dan zou er iets mis zijn..
mind you dat ik ook veel vocht verloor nog.. doorzichtig vocht dus geen etter.
Sommige dagen meer als anders.

nu het ging bijna 2 weken goed. 

op dag 12 ineens bam vochtverlies

op dag 13 terug langs gegaan bij haar. heeft ze het terug gehecht... maar sindsdien gewoon niet meer dichtgegaan. verlies vocht ... veel vocht soms...
geen pijn, geen koorts, gee,n algehele malaise maar dat vocht zoekt gewoon constant een gaatje waardoor mijn prothese "bloot" komt te liggen... 

 

zijn er hier mensen met dezelfde ervaring en wat moet ik doen? 

ze opteert voor een 3de operatie en de prothese eruit te halen. alles te laten genezen en na 3 maand de prothese terug te steken..

maar dan loop ik wel 3 maand met een borstverschil van 325 cc rond......

 

 

 

ik word er helemaal gek van! en dat bovenop mijn examen,ns die er aan komen... (ik ga sinds kort terug naar de hoge school, dus ik kan dit effectief missen als kiespijn!)

 

graag hoor ik jullie bevindingen aub!!!

 

moet ik even aan toevoegen, de complicaties zijn aan de rechter borst, niet aan de linkerborst waar ze ht fibroom hebben weggehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.