Ga naar inhoud

IBiridie : 6 augustus 2024 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hi! 
Ik ben druk aan het aftellen, moet nog even wachten tot augustus maar kijk er erg naar uit! 
Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me ook even voorstellen; Ik ben 37 en moeder van 2 pubers (15 & 13)

Altijd al onzeker/ontevreden over mijn borsten. Ik heb cup 70B en na de zwangerschappen en borstvoeding zijn ze alles behalve stevig. 
Echter had ik nooit echt serieus een bv overwogen, mede vanwege de kosten en mijn gezin vond ik het egoïstisch zoveel aan mezelf uit te geven ipv mezelf.

Mijn partner heeft altijd geroepen dat als dit iets is wat ik echt wil we het gaan realiseren. En die tijd is nu 😁

 

Ik ben eerst op consult geweest bij de Bergman kliniek, daarna ook bij de Velthuis kliniek. En bij dr. Smits voelde het gelijk goed, ik werd goed begrepen, en was volop tijd voor vragen en foto’s bij het passen en zij als persoon is heel vriendelijk en warm. 

 

Met passen kwam ik uit op een 275cc ronde implantaat van mentor (Velthuis werkt enkel met mentor) med. profile.

Deze zal ze dual plane plaatsen omdat mijn huis in de bovenpool wat dun is. 
 

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat,

aangezien wij een eigen zaak hebben en in de zomer 2 weken sluiten hebben we aan het begin van onze vakantie de ingreep gepland, daarna hebben een week een huisje gehuurd om er toch even met de kinderen uit te zijn. 


Ik zie het meest op tegen het slapen op de rug. Ik ben een echte buikslaper dus dat gaat nog leuk worden.. hoe hebben jullie dit ervaren?

 

oh en dit weekend vroeg ik me ineens af hoe ik m’n oksels straks moet scheren 😂

Alle tips zijn welkom!

 

Maar nu eerst wachten…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Birdie,

ik ben op 01/7 aan de beurt bij dr Verdonck. Bij de eerste pas kwamen we op 275cc Motiva progressive plus demi. Ik twijfel wel nog enorm aan de cc's (wil echt niet hebben dat ik ze uiteindelijk toch nog te klein vind) dus op 27/6 ga ik nog terug voor een 2e pas. 

 

Heel erg spannend allemaal toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend is het zeker! Ben echt aan het aftellen.. nog precies 2 maanden.

 

voor te klein ben ik eerlijk gezegd niet bang, eerder andersom haha 🙈

Mijn eerste consult bij Berman schrok ik juist heel erg van het formaat. Ik zat met een volle C cup in mijn hoofd als wens en kom nu waarschijnlijk op een D uit. Ik heb veel ruimte dus kleiner word juist niet geadviseerd.

Heb beide consulten ook 300cc gepast maar dat vind ik echt te groot. Ik heb ook een snel bovenlijf dus vond het niet passen bij mijn figuur.

Uiteindelijk met de 275cc echt tevreden! (Tranen van geluk al bij het passen)

 

Jij ook al aan het aftellen?

Succes met de 2e keer passen. Ik denk dat het heel belangrijk is goed je wensen aan te geven en vooral naar je eigen gevoel te luisteren!

Heb jij ook foto’s gemaakt met passen? Ik vond dat namelijk erg fijn, kun je thuis nog eens rustig naar kijken en het laten bezinken. Er komt zoveel op je af tijdens zo’n consult.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 5-6-2024 om 00:28, kellyVl zei:

Hey Birdie,

ik ben op 01/7 aan de beurt bij dr Verdonck. Bij de eerste pas kwamen we op 275cc Motiva progressive plus demi. Ik twijfel wel nog enorm aan de cc's (wil echt niet hebben dat ik ze uiteindelijk toch nog te klein vind) dus op 27/6 ga ik nog terug voor een 2e pas. 

 

Heel erg spannend allemaal toch ;)

 Hi!! 

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is! 
Hoe verloopt je herstel? En is het resultaat (voor zover je nu kunt zien) wat je verwacht hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.