Jump to content

IBiridie : 6 aug ‘24 : Dr. Felicia Smits : Velthuis Kliniek : Amsterdam

Recommended Posts

Hi! 
Ik ben druk aan het aftellen, moet nog even wachten tot augustus maar kijk er erg naar uit! 
Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me ook even voorstellen; Ik ben 37 en moeder van 2 pubers (15 & 13)

Altijd al onzeker/ontevreden over mijn borsten. Ik heb cup 70B en na de zwangerschappen en borstvoeding zijn ze alles behalve stevig. 
Echter had ik nooit echt serieus een bv overwogen, mede vanwege de kosten en mijn gezin vond ik het egoïstisch zoveel aan mezelf uit te geven ipv mezelf.

Mijn partner heeft altijd geroepen dat als dit iets is wat ik echt wil we het gaan realiseren. En die tijd is nu 😁

Ik ben eerst op consult geweest bij de Bergman kliniek, daarna ook bij de Velthuis kliniek. En bij dr. Smits voelde het gelijk goed, ik werd goed begrepen, en was volop tijd voor vragen en foto’s bij het passen en zij als persoon is heel vriendelijk en warm. 

Met passen kwam ik uit op een 275cc ronde implantaat van mentor (Velthuis werkt enkel met mentor) med. profile.

Deze zal ze dual plane plaatsen omdat mijn huis in de bovenpool wat dun is. 

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat,

aangezien wij een eigen zaak hebben en in de zomer 2 weken sluiten hebben we aan het begin van onze vakantie de ingreep gepland, daarna hebben een week een huisje gehuurd om er toch even met de kinderen uit te zijn. 

Ik zie het meest op tegen het slapen op de rug. Ik ben een echte buikslaper dus dat gaat nog leuk worden.. hoe hebben jullie dit ervaren?

oh en dit weekend vroeg ik me ineens af hoe ik m’n oksels straks moet scheren 😂

Alle tips zijn welkom!

Maar nu eerst wachten…

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.