Ga naar inhoud

Prothesewissel ,twijfels twijfels ....


marlie34

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ,

Inmiddels zo'n 10 jaar geleden dat ik ook hier lid was en heel veel nuttige info vandaan heb gehaald destijds. 

Lang getwijfeld of ik mijn implantaten zou laten verwijderen of toch voor een wissel zal gaan. Eigenlijk vind ik mijn borsten nog zo mooi dat ik toch nogmaals deze zou willen .

Zo'n 10 jaar terug dus ook dat ik mijn borsten heb laten vergroten bij dr.Demeyere bij Artemedis, 300 cc voor de spier. 

Nu zitten ze er dus 10 jaar in en heb me laten vertellen dat t dan tijd word ze te laten verwisselen. 

Nu vraag ik me af , de implantaten die ze bij Artemedis tegenwoordig gebruiken , zijn deze veilig , net zo veilig als in Nl ? Ik twijfel zo over welke kliniek te gaan aangezien de rit destijds een hel was vanuit België naar nl , heb toen weken vreselijk veel pijn gehad en leefde op de tramadol . 

Zijn er dames onlangs nog geweest naar Artemedis en staan zij nog steeds zo goed aangeschreven als 10 jaar terug ? 

Ook vraag ik me af of iemand een prijsindicatie weet van de wissel bij Artemedis aangezien deze nergens op de site staan. 

Bedankt voor jullie reacties alvast !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marlie,

Ik kan je helaas niet helpen met informatie over Artemis.

Volgens mij is een  wissel overal duurder dan de normale vergroting.. Ik heb 11 jaar geleden een bv gehad en krijg over een maand een wissel.. ik ga naar dezelfde kliniek als destijds alleen is de pc nu werkzaam op een andere locatie.. waardoor we 3 uur moeten rijden. Ik heb besloten om te overnachten in een hotel..  moet wel zeggen dat ik de vorige x weinig pijn heb gehad maar was de eerste dag verschrikkelijk misselijk. En ik zie het niet zitten omdat 3 uur in de auto mee te moeten maken.. Als je graag weer naar dezelfde kliniek wil dan zou ik gewoon even bellen.. succes met het maken van je keuze.. best lastig he? 

 

Groetjes,

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2024 om 07:36, marlie34 zei:

Hallo allemaal ,

Inmiddels zo'n 10 jaar geleden dat ik ook hier lid was en heel veel nuttige info vandaan heb gehaald destijds. 

Lang getwijfeld of ik mijn implantaten zou laten verwijderen of toch voor een wissel zal gaan. Eigenlijk vind ik mijn borsten nog zo mooi dat ik toch nogmaals deze zou willen .

Zo'n 10 jaar terug dus ook dat ik mijn borsten heb laten vergroten bij dr.Demeyere bij Artemedis, 300 cc voor de spier. 

Nu zitten ze er dus 10 jaar in en heb me laten vertellen dat t dan tijd word ze te laten verwisselen. 

Nu vraag ik me af , de implantaten die ze bij Artemedis tegenwoordig gebruiken , zijn deze veilig , net zo veilig als in Nl ? Ik twijfel zo over welke kliniek te gaan aangezien de rit destijds een hel was vanuit België naar nl , heb toen weken vreselijk veel pijn gehad en leefde op de tramadol . 

Zijn er dames onlangs nog geweest naar Artemedis en staan zij nog steeds zo goed aangeschreven als 10 jaar terug ? 

Ook vraag ik me af of iemand een prijsindicatie weet van de wissel bij Artemedis aangezien deze nergens op de site staan. 

Bedankt voor jullie reacties alvast !! 

 

Hoi hoi

Een bekende terug, en net als ik, aan het twijfelen over een wissel.

Net als jij heb ik nergens last van, al heb ik 12 jaar geleden heel hard geroepen dat ik zeker elke 10 jaar zou gaan wisselen :45: Maarja.... Die dingen zitten nog hartstikke goed, ik heb Mentor prothesen (jij toevallig ook? ik ben ook bij Demeyere geopereerd destijds namelijk) en ik  heb echt nergens last van.
Voor mezelf heb ik wel een limiet (op het moment) van 15 jaar.. Maar misschien dat ik tzt eerst eens laat controleren (als dat mogelijk is) of het eigenlijk dan wel nodig is om te wisselen....

Op belgische websites mogen geen prijzen vermeld staan, dacht ik.. Volgens mij is daar jaren geleden iets over opgelegd door de overheid. Ik weet niet of dat enkel geld voor estetische klinieken of algemeen.

Mijn eigen plan is destijds gewoon bellen naar Artemedis en vragen wat een wissel kost. Het laatste dat ik gelezen heb, is dat ze nog steeds met Mentor werken, maar ook met Motiva.

Als Bruno de Meyere nog steeds zijn kliniek heeft tegen de tijd dat ik besluit om te wisselen, dan ga ik waarschijnlijk bij hem terug. Ben zo tevreden over mn boobs. Logistiek moet dat bij mij op dat moment dan wel mogelijk zijn, en dat is nog niet heel zeker. 
Mocht ik ervoor kiezen om meer in de buurt van mijn woonplaats te gaan voor een wissel, dan kies ik waarschijnlijk voor Mooi kliniek. Dr. Booi, en dr. van der Hulst maken hier ook hele mooie borsten.
Maar goed, dat is even mijn eigen brainstorm.

 

Nou, lekker warrig verhaal van mijn kant, maar ik had eigenlijk geen tijd om te reageren haha, tóch gedaan :P 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.