Ga naar inhoud

Even voorstellen!


Aanbevolen berichten

Hey, ik kan wel support gebruiken haha. Blijft toch altijd een taboe bij de meeste en hier vast niet.

 

Ik ben 22 en heb nu een dochtertje van 1. Na mn bevalling en veel krachtraining zijn mijn borsten flink gaan hangen want weefsel verlies. Nou mocht ik nog steeds niet klachen en had ik 80d alleen had ik ooit F en heb ik altijd al gedroomd van dat wat minder natuurlijke look. Dus heb ik gister mij  borstvergroting gehad met 425 cc voor de spier druppel vorm moderate plus. Vergeet niet die klinkt groot is het ook wel maar ik ben ook 170 en 72 kg gespierd dus geen tanger vrouwtje haha. D was bij dus niet zooo groot.

 

Ik heb echt geen idee of ze nog veel kleiner worden. Hoe ik moet leven kom op had iemand mij kunnen vertellen dat ik gwn niks kan😂😂😂😂😂. Dan zeggen ze ja omhoog komen met je buikspieren nou ik sport erg veel maar die buikspieren van mij hebben er geen zin in🤣 dus bel ik mn vriend nu 5x per uur voor alles. Wat een gedoe!🤣💕

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.