Ga naar inhoud

Okra - BV - nog aan het oriënteren (dr. Verdonck) en vraagje (partner)


Okra

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

Ik ben Okra (eigenlijk moest het Orka zijn maar ik heb me mistypt 😄) - bijna 41 jaar en op zoek naar alle info omtrent borstvergrotingen. 
Ik heb binnen enkele dagen een eerste consult bij Dr. Verdonck, een beetje wel omwille van alle positieve ervaringen hier op dit forum. 

 

Eigenlijk ben ik nooit onzeker geweest over mijn borsten, ik heb een 75B (1.57m en 47kg) dus dat is wel redelijk in balans.

Waarom dan wel? Ik word binnenkort 41, en ik wil dit voor mezelf doen, een mooi gevuld decollete.

Het is ook geen bevlieging, het speelt al sinds mijn 25ste in mijn hoofd 'voor mijn 40ste wil ik een borstvergroting'... oke ja, deadline niet gehaald maar ik begin er werk van te maken hoewel er geen haast bij is en ik doe mijn huiswerk graag grondig. 

Momenteel zie ik het bos (nog) niet tussen de bomen wat betreft al de verschillende merken/modellen maar na het consult zal ik wel wat gerichter kunnen gaan zoeken naar het soort implantaat etc.

 

Eigenlijk heb ik nu vooral een vraag voor de mensen hier;

Wat vind jullie partner er eigenlijk van?

Mijn man heeft 20 jaar geleden een vriendinnetje gehad met implantaten (hij heeft haar voor en na gekend). Hij was daar absoluut geen fan van en vond het zelfs een afknapper. 

Het gevoel en het 'zicht' was voor hem een no-go. Ondertussen heb ik hier al geleerd dat het een tijdje duurt vooraleer het resultaat er is en ik heb hem dat ook uitgelegd. 

Maar heel erg overtuigd is hij er dus niet over. 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eerste consult gehad en dat is ons heel goed meegevallen.

Er zijn 2 opties die ik overweeg:

275cc motiva ergonomix 2 of

190cc motiva ergonomix diamond

over de laatste optie kan ik online nog niet zo heel veel vinden. Lijkt me vrij recent te zijn, worden geplaatst via de oksel en kan zelfs onder plaatselijke verdoving, het implantaat is zo gevormd dat de 190cc overeenkomt met 275cc traditioneel. (Naar ik begrijp,

maar ik ga hier nog even over te mailen om zekerheid te hebben) Deze wordt ook voor de spier geplaatst in het borstweefsel en geeft heel wat minder ongemakken bij het herstel. 
De 275cc zou uitkomen op een volle C/kleine D wat ik een mooi resultaat zou vinden. 
Bij het googlen naar de motiva diamond zie ik vooral heel discrete vergrotingen (max 1 of 2 cups) en ja, ik zou toch graag een merkbaar (zichtbaar) groter resultaat hebben maar het vlotter herstel vind ik ook best een belangrijk dingetje.. 

Het mailtje zal me wel uitsluitsel geven maar ik vind het beetje dommig van mezelf dat ik daar niet verder over doorgevraagd heb bij het consult.
 

Partner is na het consult overigens bijgedraaid, denk dat hij er nu stiekem wel wat naar uitkijkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag Orka,

ik heb volgende week vrijdag een consult bij Dr. Verdonck. Ik zag inderdaad ook het één en ander verschijnen over de MIA-procedure (de diamond waar jij het wss over hebt). Overtuigt mij ook niet helemaal omwille van de "kleine" vergroting.

Benieuwd wat ik volgende week te horen krijg!

 

Ik ben trouwens ook 41 (1m62cm - 52 kg). Reden van mijn borstvergroting: na 3 zwangerschappen, tijd om weer even aan mezelf te denken en mooie gevulde stevige borsten te hebben.

 

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ja het gaat idd over de Mia-procedure. 🙂

ik heb na lang googlen een tabelletje gevonden met de verschillende afmetingen van de Diamond-implants. Ze gaan tot 210cc. (Nagumo clinics, daar vind je ook wat info)

Echte reviews/ervaringen heb ik nog niet gelezen, buiten dan de reclame van Motiva/Mia-femtech zelf. 

 

Ik heb ondertussen ook reactie gekregen op mijn mailtje en het resultaat dat ik voor ogen heb kan bereikt worden met deze procedure. 

Ik ga kiezen voor deze optie, en me na de zomer laten inplannen 😊

Ik ga trouwens wel voor de (lichte) narcose kiezen want ik ben zo’n doetje en ik huiver bij de gedachte van een naald in mijn oksel 😄

 

I.a.n. Succes op de consultatie! Laat je even weten hoe het gegaan is? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja hoor! Ik laat iets weten 😊

Fijn dat je het gewenste resultaat met MIA kan krijgen. Zo te lezen idd een sneller herstel.

Toch laat je het pas na de zomer uitvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de zomer neem ik mijn jaarlijkse vakantie op 😊 

Ik moet nog is horen bij mijn baas of ik niet vroeger iets kan opnemen maar had voor mezelf al uitgemaakt dat ik het dan zou laten doen. Kan ik toch nog even wennen op mijn gemakje.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Orka,

net terug van mijn consult! Handig dat dit gewoon in Blankenberge kan (veel dichter voor mij). De ingreep wel alleen in Diest.

Alles heel vlot verlopen! Ik was wel blij dat ik op voorhand al wat opzoekingswerk had gedaan en dat ik op dit forum al wat had zitten rondsnuisteren.

Helaas zal ik met die MIA techniek niet kunnen bekomen wat ik voor ogen had...ik wil immers niet té klein gaan, want lees dat velen er dan toch een beetje spijt van hebben.

Ik zal dus voor een Motiva Ergonomix moeten gaan die niet via de oksel kan geplaats worden. Met een 355cc zou ik een kleine D kunnen hebben. Maar dat lijkt me voor mijn lichaamsbouw dan weer net iets te groot. Die Motiva heeft wel 2 tussenmaten van 315cc en 335cc, dus ik denk eerder dat ik voor één van die zal gaan.

Ik zal sowieso nog eens een 2de pasmoment inplannen en daarna definitief beslissen.

Aangezien die "gewone" procedure toch wel een herstelperiode van 2 weken vraagt, zal dat even puzzelen worden wanneer ik dat ingepland krijg...vóór de zomer zal voor mij niet meer lukken.

De dokter zei wel dat vanaf volgend voorjaar grotere MIA-implantaten beschikbaar zouden komen...maar ik weet dan weer niet als ik zo lang nog wil wachten...

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.