Ga naar inhoud

extreme jaloezie, hoe dan?


Aanbevolen berichten

Hallo dames, na twijfelen wil ik toch dit topic openen. Ik heb een topic over lipofilling operaties. Ik heb mijn gevoelens altijd afzijdig gehouden op dit forum, tot nu toe. Omdat ik onder andere denk, er zijn echt erge dingen die op deze aarde bestaan, en ik mag niet zeuren en klagen. Maar om eerlijk te zijn, ik zit er even flink doorheen. Ik voel me aan de ene kant een beetje oppervlakkig en daar zit ik mee, aan de andere kant, ik zit hier op dit forum vanwege mijn borsten, toch? Dus aan de andere kant, ik mag hier klagen. Iedereen mag hier klagen. 

Long story short, ik moet nog drie maanden wachten op mijn vierde operatie. In plaats van maar 1 maand. Vanwege mijn borst lymf oedeem, dat vooral. Dat zijn verharde vochtophopingen in mijn borsten. Dit vooral omdat ik in relatief korte tijd drie lipofilling operaties heb gehad. Ik had nooit verwacht dat ik zulke harde stukken in mijn borsten zou kunnen krijgen. En dat er nog niet geopereerd kan worden.

Maar... wat er ook bijkomt... En waarom ik dit topic geopend heb, ik had niet verwacht om in april nog niet geopereerd te kunnen worden en, nu moet ik, in plaats van maar 1 maand in de lente, nog drie maanden afzien.. Dat verdient een uitleg... Ik kijk, sinds dat ik mijn siliconen explantatie heb gehad, al naar borsten van andere vrouwen.. Voordat ik verder ga, ik merk hier op het forum hoe begaan andere vrouwen met elkaar zijn en ik hoop dat jullie net zo kunnen zijn voor mij/ mij kunnen helpen.. 

Ik ga verder nu. In 2017 heb ik mijn siliconen borst explantatie gehad. Vanaf het begin ben ik, eerlijk gezegd, in shock geweest over hoe mijn borsten er toen uitzagen. Mijn chirurg moest wat van mijn eigen borstweefsel wegnemen om al het kapsel weg te krijgen.. Ik heb 5 jaar rondgelopen met verminkte mini borstjes. Nu na drie lipofillings zie ik het grote merendeel van de vrouwen, vooral nu de lente weer begint, met hetzelfde figuur als ik, met enorme borsten die echt lijken te zijn, omdat ze echt schudden en echt lijken. Terwijl mijn borsten na al die operaties op een klein c cupje lijken, waar ik niet voor ga. Dan ben ik extreem jaloers, dan denk ik in eerste instantie hoe dan? Want ze lijken niets met hun borsten te hebben gedaan, puur natuur.  En dan denk ik, ik moet nog jaren en jaren... Zijn er andere vrouwen dan ik die bepaalde situaties ervaren als jullie je vergelijken met andere vrouwen?  Ik voel mij hier echt extreem alleen in en kan het niet uitstaan dat ik nog maanden extra moet wachten/jaren dus en dan nog niet klaar ben. Heel eerlijk, ik heb een borsten trauma. Ik werd tietloos genoemd, ik heb anorexia gehad. Sinds mijn puberteit hou ik al van heel grote borsten en nu denk ik als ik dit doe en het is mogelijk, dan doe ik het goed. Maar ik ben er nog lang niet. Het geeft niet maar mijn borsten journey zal mij nog jaren kosten. Maar wat ik erg vind, is om andere vrouwen te zien die van nature veel meer te lijken hebben als ik, en er al zijn... terwijl ik er al jaren op heb zitten EN ervoor heb betaald.

Herkent een andere vrouw zich in mij qua jaloezie dus naar andere vrouwen toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In algemene zin is het zeker niet heel vreemd wat je ervaart, maar de mate waarin je er last van hebt is wel van belang. Als het destructief wordt is het misschien een goed idee om hulp te zoeken, ook gezien je verleden. Een goed psycholoog kan je hier doorheen navigeren en dat is ook niets om je voor te schamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie berichten. 

Gelukkig word/is het niet destructief voor mij. Het is alleen belastend voor mij, vooral in deze periode, als de lente meer vordert. Dan zie ik natuurlijk vrouwen met strakke truitjes en zo zonder jas om me heen.

Dat ik nog operaties in het verschiet heb, werkt natuurlijk wel mee;). 

Mijn vraag is verder, zijn er vrouwen die hetzelfde als ik ervaren? Dat jullie dus overal vrouwen zien lopen die van nature enorme borsten lijken te hebben, en daarbij slank zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.