Ga naar inhoud

Bloed in borst na wissel, wie heeft die ervaring ook?


Sian

Aanbevolen berichten

Helaas heb ik toch een nabloeding gekregen links na de prothesewissel, het is heel erg opgezwollen en staat strak, de prothese wordt nu omhoog gedrukt.

Het was ook niet niks de operatie, omdat de oude kapot waren en erg gezweet hadden.

Na de operatie leek alles perfect te gaan, en daarom ook geen drains erin gekregen. Maar al snel werd daarna het toch dikker toen ik eenmaal naar huis mocht en verschrikkelijk blauw tot aan de zijkanten van mijn lijf. 

Nu inmiddels drie weken verder en voel me echt ongemakkelijk ermee.

Neem al vanaf het begin veel rust en de zware en alle dingen die ik niet mag doen die worden voor me gedaan thuis gelukkig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben vorige week nog langs geweest bij de PC en die wilde nog even aankijken, vandaag weer foto’s gestuurd en werd meteen teruggebeld dat het toch geopereerd weer moet worden om al het bloed eruit te halen en het schoon te maken. Nu moet ik eerst weer langskomen ter controle begin april en dan een operatiedatum vaststellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.