Ga naar inhoud

Welke (sport)bh?


Aanbevolen berichten

Na borstvergroting en twee weken geleden prothesewissel, heb ik beide keren van de kliniek carefix Anna meegekregen. Zit lekker, maar zo gauw de borstband af mocht, had ik het idee dat hij niet optimaal ondersteunde. 
welke (sport)bh raden jullie aan?

ik vermoed dat ik rond maat 70f of 70g zal zitten, ook niet de meest makkelijke maat als ze met cupmaten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Na mijn prothesewissel heb ik een sport bh van de Hema, die ook stevig zit, maar de zijkanten van de borsten drukken naar binnen,   dat gaat op een gegeven moment zeer doen. Nu heb ik er één van Hunkemöller gekocht met zachte onderband, voelt echt veel beter en ze hebben ze ook in maat f alleen dan niet meer in het zwart. Is dat wat misschien? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2024 om 09:47, Rweisie zei:

Na borstvergroting en twee weken geleden prothesewissel, heb ik beide keren van de kliniek carefix Anna meegekregen. Zit lekker, maar zo gauw de borstband af mocht, had ik het idee dat hij niet optimaal ondersteunde. 
welke (sport)bh raden jullie aan?

ik vermoed dat ik rond maat 70f of 70g zal zitten, ook niet de meest makkelijke maat als ze met cupmaten werken.

Hi Rweisie. Heb je nog een ander bh gevonden? Ik heb behoorlijk last van de druk op mijn littekens door de bh die ik nu aan heb.. en zoek dus eigenlijk een bh die wat lager zit daar dan vol er op.. misschien dat jij een andere hebt gevonden die dat ook heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mas123 zei:

Hi Rweisie. Heb je nog een ander bh gevonden? Ik heb behoorlijk last van de druk op mijn littekens door de bh die ik nu aan heb.. en zoek dus eigenlijk een bh die wat lager zit daar dan vol er op.. misschien dat jij een andere hebt gevonden die dat ook heeft?


Ik heb nu de lipoelastic pi iDeal en die vind ik veel fijner zitten. Heb geen last van m’n littekens (meer) ondanks dat er een stuggere band onder zit dan bij die carefix. Maar of t voor jou goed zit durf ik natuurlijk niet te zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.