Ga naar inhoud

borstverkleining 20-02


Aanbevolen berichten

Hi! 

 

Vorige week heb ik mijn borstverkleining gehad, tot nu toe gaat het herstel goed. Wel heb ik echt last van zwellingen onder mn oksel als ware. 

Als ik m’n armen langs mijn lichaam houd dan voel ik die zwellingen.. herkennen jullie dit? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

12-2 heb ik een borstverkleining gehad en heb tot heden ook last van zwelling onder de oksels die ik goed voel al ik m’n armen langs m’n lichaam hou. Dus ik herken dat wel, maar weet ook niet of dit normaal is en zo ja hoelang het ongeveer duurt voor dat dit weg trekt.

Heb je verder een goed herstel?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

 

Had toevallig gebeld met de kliniek en die zeiden dat dit gewoon normaal was gelukkig… toch wel best vervelend 

Voorderest gaat het herstel tot nu toe goed! Eerste twee dagen wel echt veel pijn gehad maar heb nu eigenlijk alleen nog last van die zwellingen onder m’n oksels.

 

Hoe is gaat die bij jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 

Fijjn dat je herstel goed gaat en om te horen dat dit normaal is;-)

Ik ben vandaag  even terug geweest bij de kliniek, heb sinds deze week last van een open wondje op het drielandenpunt, heel vervelend. Ook veel last van een strak gevoel, waarschijnlijk door de hechtingen, denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb oplosbare hechtingen, maar er waren stukjes hechting naar buiten gewerkt, deze zijn gisteren verwijderd. Ook in het wondje op drielandenpunt zat een hechting die nu verwijderd is… hopen op snelle verbetering …

Jij moet wel de knoopjes laten verwijderen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.