Ga naar inhoud

Prothesewissel van Perthese 550 cc naar Motiva 475 cc Ergonomix van Selms Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Gisteren is de operatie gedaan door Gijs van Selms in de Jan van Goyen kliniek Amsterdam.

Alles is heel goed verlopen, de oude protheses zaten er al 20 jaar in en waren gescheurd en flink gezweet. Alle twee de kapsels zijn er helemaal uitgehaald en goed van binnen schoongemaakt. De Motiva ergonomic zijn veel betrouwbaarder en worden geregistreerd. Nu worden de kapsels opgestuurd en onderzocht om te kijken of er siliconen in zitten, ze waren ook erg verkalkt en links baker 4, deze borst is flink blauw en wat meer opgezet maar geen pijn.  

Ik zou eigenlijk een nachtje moeten blijven maar mocht toch ‘s avonds naar huis, over twee weken een controle. 

Ik had vooraf serieus overwogen om geen nieuwe implantaten te nemen of lipofilling, maar toch samen met Pc van Selms tot de keuze gekomen om de Motiva Ergonimix 475 cc te nemen en een wat kleinere maat. Zover ik kan zien nu is het mooier en natuurlijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Alle foto’s wil ik hier weghebben maar ik krijg het niet voor elkaar, jammer dat er totaal geen reactie op komt van de forum beheerders. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.