Ga naar inhoud

Vergoeding voor borstvergroting


Aanbevolen berichten

Beste vrienden, ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Heeft iemand van u uw borsten laten vergroten onder de verzekering? wegens gebrek aan borsten "Vrouwen die geen borsten hebben (de borstplaatlimiet is minder dan 1 centimeter)."

Ik zou een paar vragen hebben, ik ben naar mijn huisarts gegaan, ik ben doorverwezen naar een ziekenhuis waar ik graag geopereerd wil worden, ik heb een afspraak voor 20 februari. Ik weet niet wat ik moet verwachten, ik vraag me af of ik kans maak op een vergoeding. Ik heb met mijn verzekeraar gesproken en hij zei dat zij de kosten 100% vergoeden. Alleen de vraag is of het in aanmerking komt ;( Ik heb 2 kinderen, ik heb nog nooit borsten gehad, ik ben altijd plat geweest... tijdens de zwanger groeiden mijn borsten bijna helemaal niet, ik wilde heel graag borstvoeding geven en ik heb veel Door er veel werk in te stoppen, slaagde ik erin om beide jongens een jaar lang te voeden met hele kleine borsten... (want toen groeide ik een paar cm... nu ben ik 14 maanden nadat ik klaar ben met het geven van borstvoeding en ben ik weer plat…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn daar wel heel streng in geloof ik. Ik dacht namelijk ook dat ik aanmerking zou komen voor een vergoeding (ben zo goed als plat, geen borstplooi, etc.) maar toch was de chirurg van mening dat ik wel "borsten" had, ondanks dat ik niet eens in de kleinste bh maat pas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik ben echt bang..;D . in mijn familie is het gebrek aan borsten genetisch bepaald... de zus van mijn moeder had haar borsten vergroot en ze had geen atrofie van de borstklieren en bijna geen vetweefsel... dus ik ben optimistisch... Zijn  er dames hier die daarin geslaagd zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben naar de plastisch chirurg geweest, heb een verwijzing gekregen voor een echo en een mammografie, vandaag heb ik het laten doen, en het bleek dat ik nog geen cm klierweefsel heb (ik ben plat), dus ik kom in aanmerking voor vergoeding Kan de verzekeraar iets anders bedenken om mij niet te dekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.