Ga naar inhoud

Tweede borstvergroting , nu met lipofilling


MOBY28

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik zat vijf jaar geleden ook op dit forum voor mijn eerste borstvergroting (toen bij Dr Demeyere).
Donderdag krijg ik er opnieuw eentje, deze keer met lipofilling. Deze keer bij prof. Blondeel.

 

Opnieuw spannend, zelfs al weet ik ongeveer wat zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen keuze. De kapsels waren te groot waardoor mijn implantaten continu draaiden. Volgend prof was dit omdat de implantaten mogelijks te zwaar waren. Nu is er dus gekozen voor kleinere implantaten en lipofilling. De

operarie was gisteren . Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in het resultaat, mijn borsten hangen precies veel meer nu. 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jij hebt ook implantaten erbij? Ik begreep je verkeerd, ik dacht dat jij net als ik alleen lipofilling liet doen.

Vervelend dat je geen keuze had.

Ben je wat teleurgesteld ja? Dat is ook vervelend.. Hou jij niet van iets hangende borsten?

Ik hoop voor je dat ze nog veranderen en dat je ze toch misschien mooi gaat vinden?

Ik vind het wel interessant, implantaten en lipofilling samen. De implantaten zijn in 1 operatie  geplaatst, samen met je eigen vet neem ik aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

De vorm van mijn borsten is intussen normaal, ze zijn mooi.

 

Alleen zit ik weer intussen met hetzelfde probleem als waarom ik de wissel heb laten doen...

Mijn linkerprothese draait weer.  Dat had ik dus ook met de eerste borstvergroting.  Bij de nieuwe operatie zijn de pockets verkleind, de protheses verkleind en is er gewerkt met lipofilling om net te voorkomen dat de prothese zou kunnen draaien.

 

Straks ga ik op afspraak om dit te bespreken.

Ben een beetje mijn moed kwijt, want ik heb net de hele operatie (en bijhorende pijn) ondergaan om dit niet meer te hoeven meemaken.  En nu is het al na 2 maanden opnieuw zo ver....  Wat mij betreft mogen de protheses er direct weer uit, ben dit zo moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.