Ga naar inhoud

Even voorstellen! Operatie 26 februari ๐Ÿ€


roween90

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier, heb de afgelopen weken heel wat verhalen gelezen. super fijn๐Ÿค—

Ik loop eigenlijk al vanaf mijn puber jaren met het onzekere gevoel betreft mijn borsten/lichaam. Ik ben altijd een dikkertje geweest, maar ondanks dat bleef mijn borstvorming weg op een klein beetje vet na. 2018 besloten om een maagverkleining te laten doen. Met resultaat, bijna 60 kilo afgevallen. Nu al jaren stabiel rond de 58 kilo. Je zou denken na 60 kilo moet daar toch veel vel of theezakjes hangen, maar niks, gewoon plat! (alleen een vooruitstaand borstbeen). Heb het altijd zo goed mogelijk weten te verbergen met maximizer bh's. Maarja, in de slaapkamer draag je die liever niet. Het doet zoveel met je zelfvertrouwen...

Nu dan toch de stap gezet. Ergens in Januari een afspraak gepland bij Bergman. 7 februari mijn eerste consult gehad bij dokter van engeland. Wat een lieve vrouw! Na het passen etc zijn we uitgekomen op eurosilicone high profile 400cc dual plane. Geen borstplooi dus kreeg een verwijzing voor een echo. Wie weet krijg ik het vergoed. Top, mijn dag kon niet beter, want ja, ik kon borsten krijgen๐Ÿ˜ of ik ze nu vergoed kreeg of niet, komen zouden ze er!

De volgende ochtend meteen het ziekenhuis gebeld. 3 weken wachten, nee dat kon echt niet ( duurde me veel te lang ). Ander ziekenhuis, 2mnd๐Ÿ˜–. Okee, dit gaat hem niet worden. Opzoek naar klinieken. Waar maken ze echo's om het borstklierweefsel vast te stellen. Google, Google , Google. Maar met resultaat, maandag de 12e kon ik al terecht. Moest er 1,5 voor rijden, maar dat had ik er voor over. Eenmaal in de kliniek kwamen alle spanningen eruit, trillend lag ik op de onderzoeks bank. Laat het alsjeblieft minder dan 1cm zijn. Op zijn dikst werd er 0.6 berekend maar ik had ook metingen van 0.3 en 0.4. Mijn dag kon niet meer stuk, de lange rit was niet voor niks geweest. Binnen 24u waren de uitslagen al binnen en kon de aanvraag bij de zorgverzekering worden gedaan. Ik zo ongeduldig als ik ben 20x per dag inloggen om te kijken of ik al goedkeuring had๐Ÿซฃ 14 febr bericht gestuurd naar mijn zorgverzekering en had dezelfde dag nog mijn goedkeuring. Wauw wat een rollercoaster en dat alles in 1 week. Maar o wat was ik blij!

Omdat we hoopte dat alles voorspoedig zou lopen hadden we toch al een evt operatie datum gepland. 26 feb ben ik al aan de beurt๐Ÿ€

Het komt nu steeds dichter bij en de spanningen zijn enorm. Veel verhalen gelezen, en ook best geschrokken hoe sommige borsten er de eerste tijd uit zien. Maar wauw wat zijn de eind resultaten mooi!

Nu toch ook mijn twijfels betreft de maat. Het is eigenlijk niet te vergelijken, iedereen heeft een andere voor situatie. Wat ik eerder al zei zijn we uitgekomen op de 400cc high profile dual plane. Maar nu lees ik veel dat het met passen groter oogt dan na de operatie. Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

Ik ben hier nu toch best onzeker over. Voorbeeld foto's van dames die ook van plat komen zou super zijn.

ย 

Sorry voor mijn lange verhaal..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites



ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.