Ga naar inhoud

Wederom lekke Monobloc prothese


Karen8

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

nou na een aantal jaar weer online op dit mooie forum.

Ik heb in 2016 een borstvergroting gehad met Monobloc Hydrogel protheses bij dokter Nio.

In juni 2019 bleek met rechter prothese lek te zijn. Deze zijn toen vervangen door Nio in parkkliniek. Helaas was mijn toenmalige cupmaat  niet op voorraad dus moesten beide borsten nieuwe protheses. Nu sinds 3 weken had ik weer last van mijn rechterborst en afgelopen dinsdag een echo gehad en wat blijkt wederom lek. Besef dat de kans op een lekkage 0,3 procent is bij Monobloc Hydrogel zoals op de website staat en dat ik in minder dan 7 jaar gewoon twee kapotte protheses heb. 
Daarbij is mijn rechter lymfeklier ook “actief” en hebben ze punctie afgenomen. Ik krijg komende week de uitslag of dit allemaal goed is. 
Nu las ik al dat de MH niet meer verkrijgbaar is en heb ik sowieso besloten dat ik voor explantatie ga. Alleen ik had hiervoor een AA Cup, nu een D cup en ben heel bang dat ik dus een overschot aan vel overhou zonder vulling. Ik overweeg dus om explantatie met lipofilling te gaan doen.

Ik vroeg me af of er dames zijn die dit ook zo gedaan hebben en of je beide operaties tegelijk kan doen en zoja welke kliniek?

 

Hoor het graag van jullie.

Groetjes Karen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Karen.

 

Wat rot voor je! Ik hoop dat het goedkomt voor je! Ik heb geen ervaring met wat jij meemaakt maar ik heb wel jaren geldeden een explantatie gehad. Heb hier een topic over. Ik heb eerst jaren rondgelopen met niks in mijn borsten, na de explantatie dus.

Vanaf een bepaald moment besloten om lipofillings te laten doen. Geen moment spijt daarvan gehad! 

Ik heb nu 3 lipofilling operaties gehad. Elke vraag die je hebt is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad jou topic gelezen. Kon alleen niet vinden waar je het hebt laten doen? Wil je dat delen? Ik zit nu zelf te denken aan Estetisch Centrum Jan van Goyen. Iemand daar ervaring mee kan ik in de zoekbalk niks op vinden. Bedankt voor jou reactie in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.